Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Ποιός φταίει;


..... φταίνε οι τράπεζες επειδή εμείς παίρνουμε δάνεια για να ικανοποιήσουμε τις διαθέσεις μας, όπως να αγοράσουμε ένα Τζιπάκι (3000 κ.εκ) ή να πάμε διακοπές στηΜύκονο για να το λέμε την υπόλοιπη χρονιά στους γνωστούς μας ή να πάμε στα μπουζούκια για να ρίξουμε την τάδε κοπέλα – γκόμενα – ελευθέρων ηθών ενώ η γυναίκα μας είναι σπίτι με τα παιδιά, γιατί εμείς μπορούμε και ουρούμε όρθιοι.
….. φταίει η αστυνομία επειδή δεν κάνει κάτι και όταν κάνει ή το κάνει λάθος (βλέπε Αλέξη) ή ασκεί βία (βλέπε σχόλια γνωστού δημοσιογράφου ο οποίος αρνείτε να δεχτεί τη βία και σωστά θα πούμε όλοι, στο ‘παιδί’ που βάζει φωτιά στο δέντρο στο Σύνταγμα.
….. φταίει το Σύνταγμα (μια πού το ανέφερα πριν – για την πλατεία μιλούσα βέβαια) για την κατάσταση των Νόμων που δεν μπορούν να εφαρμοστούν
….. φταίει ο ιερέας επειδή παίρνει τον οβολό των πιστών και τον κάνει οικόπεδα (καλύτερο από Mercedes φυσικά)
….. φταίει ο Αναρχικός που το σύστημα τον ανάγκασε να σπάσει τζάμια και περιουσίες (εδώ έχω δύο αγνώστους – Αναρχικός & Σύστημα, δύσκολα τα πράγματα)
….. φταίει η κάμερα και ο ……….αστυνομικός που μας έπιασαν να πηγαίνουμε με 200 και μας έγραψαν ενώ εμείς πηγαίνουμε σε μια θεία μας στο νοσοκομείο (αυτό μου ήρθε τώρα σαν δικαιολογία)
….. φταίει η διαιτησία που δεν έδωσε το penalty ή επειδή το έδωσε ? (τώρα μπερδεύτηκα, δεν θυμάμαι)
….. φταίει ο προπονητής ο οποίος δεν ακολούθησε το σύστημα 3-4-2-1-1 που πλειοψηφικά εμείς επιλέξαμε από την κερκίδα σαν το πιο ταιριαστό για την ομάδα
….. φταίει ο μηχανικός γιατί το Swift μας καίει 14 λίτρα τα 100 χλμ. ενώ όταν το κάναμε 350 άλογα είχαμε υπολογίσει ότι θα έκαιγε μόνο 9 λίτρα/100 χιλ.
….. φταίει η πυροσβεστική επειδή δεν πρόλαβε να σβήσει τις φωτιές του καλοκαιριού
….. φταίει ο πολιτικός επειδή κλέβει και αδιαφορεί για την χώρα του
….. φταίει ο σκουπιδιάρης επειδή τα σκουπίδια που πετάξαμε μπροστά στο σπίτι του γείτονα (επειδή δεν θέλουμε να είναι μπροστά στο δικό μας) , άνοιξαν και βρωμάει ο τόπος
….. φταίει η βροχή γιατί παρέσυρε 50 σπίτια χτισμένα πάνω σε ρέμα και πλημμύρισε δρόμους των οποίων οι αποχετεύσεις είχαν βουλώσει από τις σακούλες και τα αποτσίγαρα των ‘ευαίσθητων’ πολιτών που άδειασαν τα τασάκια τους στο φανάρι…………βρίζοντας τον αστυνομικό που καθυστερεί εμάς που είμαστε στον κεντρικό.........άρα πρέπει να προηγηθούμε. ….. φταίει ο καιρός επειδή χιόνισε και φυσικά εμείς δεν μπορούμε να φτυαρίσουμε μπροστά από το σπίτι μας για να βγούμε. Εδώ βεβαία φταίει και ο εκάστοτε Δήμος που δεν είναι παρόν σε κάθε στενάκι που υπάρχει.
….. φταίει η παιδεία που τα παιδιά μας είναι αμόρφωτα.
….. φταίει ο αλλοδαπός που ήρθε και μας έχει πάρει τις δουλειές
….. φταίει ο ηλικιωμένος κύριος / κυρία ή που στέκουν όρθιοι…άλλωστε αυτός μπήκε πιο μετά
….. φταίει η Ευρωπαϊκή Ένωση που θέλει να ασκήσει πολιτική ….σε ποιους ?
Σε εμάς τους Έλληνες, του εξυπνότερους, καλύτερους ερωτικά, πιο επιτυχημένους, αλλά και ικανότερους ανθρώπους παγκοσμίως – εξαίρεση είναι οι Εβραίοι οι οποίοι ίσως……..λέω ίσως, είναι απλά εξυπνότεροι από εμάς.
….. φταίει o Καραμανλής, επειδή πριν έφταιγε ο Παπανδρέου και ο Σημίτης, αλλά παλιότερα ήταν ο γέρο-Καραμανλής, που έφταιγε ο Παπαδόπουλος που φυσικά έφταιγε ο Μητσοτάκης αλλά λόγω Δεκεμβριανών οι κομμουνιστές με βασικό υπεύθυνο τους Άγγλους που όμως χωρίς τον Χίτλερ δεν θα υπήρχε ο Μουσολίνι λόγω του Βενιζέλου αλλά ο Βασιλιάς και …….. και ………και ……..και ο Σωκράτης που ήπιε το κώνειο αλλά και ο σφαγέας ο Μέγας Αλέξανδρος που όμως ήταν Έλληνας και τι μας λένε τώρα εμάς τα Σκόπια ………………………(συνοπτική ανάπτυξη της ελληνικής ταυτότητας και ιστορίας).
….. φταίει ο μισθός των 700, 800,900,…………….,2000 € ο οποίος φυσικά και δεν καλύπτει τα έξοδα του μεταχειρισμένου μας Τζιπ (το οποίο αγοράσαμε στην πρώτη παράγραφο – τότε ήταν καινούργιο).
….. φταίει ο άνθρωπος ‘από μέσα’ (insider info) που όλοι μας έχουμε και μας πληροφορεί για όλα τα μυστικά που δεν βλέπουν τον κόσμο της δημοσιότητας
….. φταίει η ΕΥΔΑΠ (ή ΕΥΔΑΘ ή οτιδήποτε άλλο) που εμείς σπαταλάμε όλο το διαθέσιμο νερό πλένοντας το αυτοκίνητο μας ή την αυλή μας που έχουν λερωθεί από το σκουπίδια του άλλου γείτονα (που και αυτός πετάει τα σκουπίδια στη δικιά μας για να είναι καθαρή η δικιά του)
….. φταίει ότι δεν βρίσκουμε δουλεία μεγάλο-στελέχους με το που τελειώνουμε το μεταπτυχιακό μας
….. εγώ είμαι καλά, έχω την δουλειά μου, την οικογένεια μου, τα αυτοκίνητα μου, την LCD 50 inches τηλεόραση μου και βλέπω να σπάνε τα μαγαζιά των ‘άτυχων’ συνανθρώπων μου.
….. εγώ δεν είμαι καλά γιατί δεν έχω την δουλειά μου, την οικογένεια μου, τα αυτοκίνητα μου, την LCD 50 inches τηλεόραση μου και βλέπω να σπάνε το δικό μου μαγαζί.
…..ΕΧΩ ΠΑΝΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥΣ και κάνω ότι θέλω, όποτε το θέλω και για όσο το θέλω και τι μπορώ να κάνω …. αφού έτσι είναι το σύστημα
…..τώρα έχω ήδη ξεχάσει το τι έγινε όπως και ότι έχει γίνει τόσα χρόνια και απλά θυμάμαι το τι θέλω εγώ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ. ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΤΑ ΚΟΙΤΑΩ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΩ
…..μόλις έκανα μια νέα ανακάλυψη ……. το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ (κάτι σαν τοn personal assistant). Βρε μήπως όλοι πάσχουμε από αυτό με αναλαμπές μνήμης μόνο όταν ΕΜΕΙΣ πάλι θέλουμε κάτι (κοίτα κράτος, κοίτα δρόμοι, κοίτα υπάλληλοι, κοίτα επιτόκια, κοίτα…κοίτα…κοίτα…κοίτα……..κοιμήσου…………………………)
Έχοντας σαν δεδομένο ότι έχω ξεχάσει πολλά αλλά σίγουρα δεν έχω καταγράψει ακόμα περισσότερα……..

Μετά τιμής
Ένας προσβεβλημένος νοητικά πολίτης αυτής της χώρας….που ζούμε είπαμε ?
Α. ΓKIΝΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: