Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2008

Τα κανάλια είναι οι ηθικοί αυτουργοί της καταστροφικής δράσης των κουκουλοφόρων.

Τις τελευταίες μέρες βιώνουμε μια περίοδο ταραχών εξαιτίας της δολοφονίας του 15χρονου Αλέξανδρου από τα πυρά ενός ανεγκέφαλου αστυνόμου. Για την απόδοση ευθυνών υπάρχουν συντεταγμένα όργανα που μπορούμε ανά πάσα στιγμή να αμφισβητήσουμε την αξιοπιστία τους, αν θεωρήσουμε ότι ολιγωρούν ή αδυνατούν να τιμωρήσουν τους υπαίτιους οποιουδήποτε εγκλήματος.
Πέραν των κομμάτων που αναζητούν ψηφοθηρικά οφέλη σε μια περίοδο κρίσης (κάτι που είναι λογικό) στις σύγχρονες κοινωνίες κινούνται πίσω και πάνω από κόμματα, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ερώτημα είναι αν αυτά πληροφορούν, πλύνουν εγκεφάλους ή ξεπλένουν τα δικά τους οικονομικά παιχνίδια εις βάρος της κοινωνίας. Σε όλες τις δυτικές χώρες έχουν αποκαλυφθεί αμέτρητες φορές προσπάθειες εξαπάτησης του κοινού. Αρκετές φορές κινούνται σε αυτή τη στρατηγική, από κοινού, κανάλια ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Η απάτη αποδεικνύεται ισχυρότερη κυρίως στις live μεταδόσεις όπου με σκηνοθετημένο τρόπο ο σχολιαστής επεμβαίνει στην ροή του γεγονότος. Η είδηση αυτή μεταδίδεται «ωμά». Είναι «καυτή»(hot). Αυτά τα γεγονότα θεωρείται ότι επωφελούν περισσότερο τα σχέδια της πολιτικής επιρροής και της χειραγώγησης, διότι δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες πλάνης και υπερβολής. Η διαρκής live αναμετάδοση(τις περισσότερες φορές με επανάληψη «σκληρών» εικόνων) στηρίζεται στην αρχή:«όσο περισσότερο ψεύδεται το σύστημα, τόσο περισσότερο θέλει να γίνει πιστευτό». Αν το γεγονός που μεταδίδεται σχολιαστεί υπερβολικά ή με ψεύτικα στοιχεία, σπάνια ακολουθεί αποκατάσταση της αλήθειας. Και αν ακολουθήσει πρόκειται για ανήθικο παιχνίδι εντυπώσεων που προκαλεί ναυτία γιατί στηρίζεται εκ νέου στη διαστρέβλωση και στο ψέμα. Οι δημοσιογράφοι δεν πρέπει να χάνουν το χρόνο τους σε επαληθεύσεις και διασταυρώσεις όταν η είδηση «τρέχει στους δρόμους». Προέχει η αμφιβολία και η αβεβαιότητα στο μυαλό του κοινού, κυρίως όταν αυτό εξυπηρετεί πολιτικά, άρα και οικονομικά τα σχέδιά τους.
Όταν επιτρέπεται η κάμερα να μπαίνει στα πιο «απόκρυφα» μέρη της κοινωνίας, όπως κρεβατοκάμαρες, νεκροταφεία, νεκροτομεία και αυτό να διαφημίζεται ως «δικαίωμα του κοινού να μάθει» και «δημοκρατία στην πράξη» τότε η ενημέρωση έχει ξεφύγει από το ρόλο της και έχει γίνει εμπόρευμα στα χέρια τεράστιων και άπληστων οικονομικών κέντρων που μετατρέπουν τη δημοκρατία σε ένα γυάλινο σπίτι, διαφανές και προσβάσιμο από παντού,στους ανακριτές δημοσιογράφους και στις κάμερές τους. Η αποκάλυψη των μυστικών, που εμφανίζεται ως θεμέλιο της δημοκρατίας, γίνεται όπλο κατά της δημοκρατίας γιατί καταργεί τα δικαιώματα του πολίτη και κατ’ επέκτασιν και του πολιτικού(που είναι και ο στόχος της τηλεοπτικής επιρροής). Γίνονται πιόνια στα σχέδια των οικονομικών κέντρων και οι πολίτες και οι πολιτικοί. Ξαφνικά οι πάντες, απαγορεύεται να αμαρτήσουν ή να κάμουν λάθος λες και ο άνθρωπος υποχρεούται πλέον να είναι πάπας, άγιος ή καλόγερος! Μια κριτική που αφορά μόνο τους «στοχοποιημένους» της ενημέρωσης και ποτέ τους «εκλεκτούς» του συστήματος!!! Όποιος κρίνει "τους εκλεκτούς" λοιδωρείται, γίνεται αντικείμενο χλευασμού ή το σύστημα τον τοποθετεί στην άκρη μέχρι να στοχοποιηθεί και ο ίδιος και έτσι να εκδικηθεί την "αυθάδειά" του.
Επειδή βιώσαμε τις προηγούμενες μέρες την λογική της βίας μέσω της κάμερας, θα ασχοληθώ με «ψέματα» από διεθνή κανάλια για να κατανοήσουμε ευκολότερα τη διάβρωση των ΜΜΕ. Οι μηχανισμοί που χρησιμοποιούνται έχουν την ίδια λογική.
Όταν οι δυτικές κυβερνήσεις ήθελαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις για την βαρβαρότητα του δικτατορικού καθεστώτος του Σαντάμ Χουσεΐν, μετά την εισβολή στο Κουβέιτ, έπαιξε πολύ, η επίσκεψη του Σαντάμ σε έναν αιχμάλωτο αμερικανό πιλότο. Η εικόνα έδειχνε έναν στυγερό Σαντάμ να βρίσκεται μπροστά σε έναν όμηρο που είχε παραμορφωμένο πρόσωπο και έτρεμε. Τα διεθνή μέσα έδωσαν ρεσιτάλ. Όταν αργότερα απελευθερώθηκε παραδέχτηκε ότι μόνος του αυτοτραυματίστηκε για να μην βγει το πρόσωπό του στις οθόνες. Τα κανάλια όμως είχαν ήδη επιβάλλει την άποψή τους(Ignacio Ramonet, “Le Monde Diplomatique”).
Το «ερασιτεχνικό φιλμάκι ντοκουμέντο» που δείχνει τα ιρακινά τανκς να μπαίνουν στο Κουβέιτ, αποδείχτηκε ότι ήταν κατασκευασμένο(Nouvel Observateur, 6/6/1991).
Όταν ο Τζέσσε Τζάκσον επισκέφθηκε τον Χουσεΐν και συζητούσαν επί έξι ώρες(για τις δύο υπάρχουν πρακτικά), κανένα σχεδόν κανάλι δεν κάλυψε το γεγονός και κανένας δημοσιογράφος στον κόσμο δεν τον κάλεσε τότε να μεταφέρει στο κοινό τις προσωπικές του εντυπώσεις!!!
Τα ΜΜΕ παγιδευμένα στον ανταγωνισμό και στο κέρδος σκότωσαν την αξιοπιστία τους και εξειδικεύτηκαν στην παραπληροφόρηση και εξαπάτηση του πολίτη, εις βάρος της δημοκρατίας. Οι δημοσιογράφοι που τόσο εύκολα κατηγορούν τα σώματα ασφαλείας για κατάχρηση εξουσίας μετατράπηκαν σε αυταρχικούς μπάτσους της γνώμης. Την ώρα του μακελειού χορεύουν οι κουφοί, έλεγε ο Γκόγια. Αυτοί που αγνοούν τελείως τι πράγματι συμβαίνει στην κοινωνία χρήζουν εαυτούς αλάνθαστους τιμητές και κριτές των πάντων, ενώ στην πραγματικότητα εξυπηρετούν συμφέροντα και είναι φρουροί μιας τεράστιας οικονομικής εξουσίας, επίσης κουφής. Τα πλοκάμια της κάμερας φτάνουν παντού μέσα στην κοινωνία, για να την ελέγξουν ευκολότερα. Όσο πιο βαθιά φτάσουν τα πλοκάμια τόσο πιο κουφή γίνεται ολόκληρη η κοινωνία, άρα φωνάζει πιο δυνατά με αποτέλεσμα να μην λέει τίποτα. Την πρώτη μέρα των βομβαρδισμών του Ιράκ σύμφωνα με αμερικανικό ανακοινωθέν, έπεσαν εκρηκτικά που ξεπερνούσαν σε ισχύ την ατομική βόμβα της Χιροσίμα. Η είδηση έπεσε σε κουφούς όπως ακριβώς μια έκφραση του τύπου:«body bag»(πτώμα σε σάκο). Συνολικά διατρέχει την κοινωνία η σύγχρονη έλλειψη σεβασμού απέναντι στον ανθρώπινο πόνο. Αρκεί να μην πονά ο ίδιος ο θεατής.(John Berger, συγγραφέας του βιβλίου “Το Ταξίδι”). Πολλοί λίγοι στις μέρες μας πόνεσαν για το θάνατο του 15χρονου και αυτοί σιώπησαν.
Οι δημοσιογράφοι που το παίζουν αγωνιστές της δημοκρατίας και ανεξάρτητοι μπορεί να μην είναι κουκουλοφόροι, φοράνε όμως στολές παραλλαγής. Το «έργο» τους είναι στρατευμένο στην υπηρεσία οικονομικών και πολιτικών παιχνιδιών. Θεωρούνταν ότι η «τέταρτη εξουσία» είναι υποταγμένη στην «πρώτη». Λάθος. Η «τέταρτη» θέλει να έχει πλήρως υποταγμένη την «πρώτη»…. Αυτός είναι ο «αγώνας της ελευθερίας» τους. Χειραγώγηση των υπόλοιπων εξουσιών και των πολιτών μέσω φερέφωνων και αναξιόπιστων star-δημοσιογράφων. Είναι κατανοητό το NBC, που ανήκει στην Τζένεραλ Ελέκτρικ (κύριος προμηθευτής όπλων του Πενταγώνου) να κατευθύνει την ειδησεογραφία του κατά του Χουσεΐν αφού θα κερδίσει πολλά χρήματα και νέες παραγγελίες ενώ τα θύματα των αμάχων γίνονται …..εύηχες «παράπλευρες απώλειες»!
Ο δημοσιογράφος είναι συνένοχος στην παρακμή και στην πολιτιστική φτώχεια της κοινωνίας αφού έχει μετατραπεί σε μακιαβελλικό όπλο του συστήματος. Σφαίρες αυτών των όπλων είναι οι αντιφάσεις, τα ψέματα και η αλαζονεία. Είναι ο παραμορφωτικός φακός της αλήθειας. Κινούνται μεταξύ επινόησης και πραγματικότητας με την πλάστιγγα να γέρνει στο κατασκεύασμα και στον αυταρχισμό που εξυπηρετεί συμφέροντα. Ανακατασκευάζουν τα γεγονότα για να τα κάμουν πιο πιστευτά, πιο «καλλιτεχνικά», με «ατράνταχτες αποδείξεις» για να φαίνονται πιο «αληθινά». Όλα ωραιοποιημένα και εμπορευματοποιημένα στη λογική του κέρδους, της «Κολοσσαίας» βιομηχανίας του θεάματος και της απληστίας. Προκαλεί εντύπωση η πτώση των προβαλλόμενων διαφημίσεων σε περιόδους κρίσεων και χάους. Οι ιδιοκτήτες των καναλιών το αποδέχονται γιατί προσβλέπουν σε αύξηση των διαφημίσεων μετά «τα γεγονότα»! «Μετά τις καταστροφές»! Κατά τη διάρκεια, δεν χάνουν τον καιρό τους. Φτιάχνουν τα «image» και τα σλόγκαν των «εκλεκτών τους», ακόμα και με γραφικές εκδηλώσεις υποκρισίας, όπως κεράκια και «επαναστατικές» δηλώσεις Τσίπρα. Η δημοκρατία χάνει το νόημά της και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος αυταρχικές και αντικοινωνικές ιδεολογίες.
Αξίζει να ασχοληθούμε και με το πρόβλημα της τηλεοπτικής πτώσης των διαφημίσεων σε περιόδους κρίσης, που εντοπίστηκε και στην Αμερική του 1991. Την πρώτη περίοδο των επιθέσεων στο Ιράκ. Μεγάλες εταιρείες αντέδρασαν στην μαυρίλα των μονοθεματικών πολεμικών δελτίων και θεώρησαν ότι τα προϊόντα τους δεν αξίζουν τέτοια μεταχείριση (να διαφημίζονται έπειτα από θανάτους και πολέμους). Τα κανάλια αποφάσισαν τότε να έρχονται σε συνεννόηση με τους πελάτες τους για να καθορίζουν την είδηση πριν την παρουσίαση του προϊόντος τους. Π.χ. θέλουν την Miss USA να λέει καμιά βλακεία πριν το απορρυπαντικό τους ή τουλάχιστον να δείχνουν «ωραίες» και «αισιόδοξες» σκηνές πολέμου, πριν την σοκολάτα. Θέλουν δηλαδή upbeat εικόνες για να περνά ευκολότερα το μήνυμά τους. Όταν η τηλεόραση είναι βιομηχανία τα πάντα πρέπει να φαίνονται ωραιοποιημένα, πριν τις διαφημίσεις! Αμέσως μετά ξεκινά και πάλι, το χάος, οι φωτιές, τα πτώματα, οι βομβαρδισμοί και τα σπασμένα κεφάλια!(New York Times, 07/02/1991).

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝΕΥΘΥΝΑ τα κανάλια και οι εφημερίδες, ξέρουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι κάνουν (όποιος πιστεύει ότι οι υστερικές φωνές τους είναι για την τηλεθέαση κοιμάται όρθιος).

Μαζί με τα δεκάδες καλοπληρωμένα blogs, τα κανάλια είναι άλλος ένας μοχλός πλύσης εγκεφάλου στους πολίτες που δεν είναι πονηρεμένοι.

Να μην ξεχνάμε ότι ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ: (1) η συνεχής επανάληψη ψεμμάτων (2) η αποσιώπηση αληθειών.

Ταίζοντας τους καναλάρχες οι αμερικανοί σε λίγο θα μας πείσουν όχι μόνο ότι χρειαζόμαστε καλύτερο πρωθυπουργό (εάν είναι δυνατόν το Γιωργάκη ή τη Ντορούλα) αλλά επίσης ότι δεν υπάρχει ανεξάρτητη Κύπρος και οι σλάβοι Σκοπιανοί είναι απόγονοι του Μεγαλέξανδρου.

Δύσκολο είναι;

Αφού εμείς όλη μέρα βλέπουμε τηλεόραση, λογικό δεν είναι να χαζέψουμε;

Ανώνυμος είπε...

Εχθες ακουγα ειδησεις στο ραδιοφωνο του Σκαι και ειχε ανταποκριση απο την συνοδο και σχολιαζαν τα λεγομενα του Πρωθυπουργου.
Ας παραβλεψουμε οτι κανονικα ο ρολος του δελτιου ειδησεων ειναι να αναφερεις γεγονοτα ας μου πει καποιος τι στο διαλο ουσιαστικα προσοντα και σπουδες εχει η ηλιθια δημοσιογραφος και μπορει να κρινει τα λεγομενα και να εκφερει αποψη η οτι δεν ειναι ετσι τα πραγματα .
Ας μου απαντησει καποιος γιατι στο τελος θα τρελλαθουμε, ατομα με IQ αμοιβαδας νομιζουν οτι τα ξερουν ολα και εχουν γνωμη επι παντος.
Ειδησεις σημαινει ειδησεις τποτα αλλο τα υπολοιπα ειναι επιπεδου χαμαιτυπειου

Eleutherios είπε...

ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ GROUPS.BLOGS μπορούμε να δώσουμε απάντηση στους δημοσιογράφους που έχουν συνηθίσει να μας κρίνουν αλλά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ!

Για όλους εμάς που έχουμε αγανακτήσει με τα ΜΜΕ αναρτήσαμε στο facebook group με τίτλο¨

ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε!!!
http://www.facebook.com/group.php?gid=69048410288&ref=share

Το group αυτό μέσα σε λίγες ημέρες αριθμεί πάνω από 1000 μέλη!!Παράλληλα ενεργούμε δημοσκόπηση.

Με click στο link ψηφίζετε
http://apps.facebook.com/questionnaires/answer.php?survey_id=415676538

Aφού ψηφίσετε, δείτε τα αποτελέσματα!!!
http://apps.facebook.com/questionnaires/results.php?survey_id=415676538

Το κείμενο που δημοσιεύσατε στο Blogs σας το αναρτησαμε στο group μας

Ανώνυμος είπε...

Oταν ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ (σκηνοθετης φυσιογνωμια της Ιταλιας) στις κινητοποιησεις των βρωμοαριστερων στην VALLE GIULIA το 1968 ταχθηκε με τις αστυνομικες αρχες απεναντι στην πλουτοκρατικη αριστερα του 'αρμανι' και της 'ντονα καραν' ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ : Τασσομαι στο πλευρο των φτωχων παιδιων της αστυνομιας και οχι με εσας τους αριστερους του χρηματος και της εξουσιας...

ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΗΞΕΡΕ...

ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝ , ΒΑΡΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΤΟΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΥΜΝΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 'ΑΛΕΞΗΔΕΣ' ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ =

ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ - ΜΕ ΡΟΛΕΞ ΚΑΙ ΑΡΜΑΝΙ ΚΑΙ ΓΟΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ

Ρε αει στο διαολο κοπριτες αμερικανοτσολιαδες , αριστεραντζες της εκαλης και του καστριου, ΡΕ ΚΟΘΡΟΝΑ ΟΤΑΝ ΚΑΙΤΕ 500-1000 ΑΤΟΜΑ (με τους λαθρομεταναστες) της ΑΘΗΝΑ να ξερετε οτι υπαρχουν εκατομμυρια αλλα παιδια ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ , ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ , ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΦΤΗΝΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΗΘΟΣ...

ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ - ΓΙΑ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΨΗΔΕΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΕΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΜΗΔΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΞΕΘΡΕΨΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ρε κοιμισμένοι,
εδώ ο μπούλης ξύπνισε και σεις κοιμώσαστε ακόμα; Ο άνθρωπος είπε, δεν είχε καλή εικόνα γιατί τάιζε τα μωρά, μήπως να ρωτήσετε τη Νατάσσα;
Παριανός

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιωργάκης και οι γκόμενοί του Τσιπροαλαβάνοι ακόμα και 16χρονα θα σκοτώσουν για να πάρουν την εξουσία. Ο Πάγκαλος κι ο Βρωμελής σήμερα ζήτησαν να γίνει πραξικόπημα και να μπουκάρουν υπουργοί του ΠΑΣΟΚ για να φύγει ο Καραμανλής.
Άρχισαν τα φασιστιλίκια απο τώρα.

Ανώνυμος είπε...

www.fmvoice.gr
.
Πειραιώς: Σχεδιάζει αύξηση κεφαλαίου
Σε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου σκέφτεται να προχωρήσει η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία θα είναι η δεύτερη μεγάλη τράπεζα μετά την Εθνική που προχωρά το τελευταίο διάστημα σε μία αντίστοιχη κίνηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες της fmvoice.gr, η Τράπεζα Πειραιώς σχεδιάζει να προχωρήσει άμεσα σε μία ευρεία αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, ακολουθώντας το παράδειγμα της Εθνικής.

Η αύξηση αυτή θα την βοηθήσει να αντλήσει την απαραίτητη ρευστότητα, έτσι ώστε να ενισχύσει τους δείκτες επάρκειάς της.

www.fmvoice.gr