Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Πασόκ:το κορόιδο ο λαός να πληρώνει τα χρέη και τα πρόστιμα της Ολυμπιακής!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε το σχέδιο που υπέβαλαν οι ελληνικές αρχές για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας. Το σχέδιο σέβεται τους εργαζόμενους, εξασφαλίζει τις πτήσεις στις άγονες γραμμές και ταυτόχρονα η Ολυμπιακή συνεχίζει να πετάει.
Ικανοποιημένος με την έγκριση του σχεδίου εξυγίανσης της Ολυμπιακής από την Ολομέλεια των Επιτρόπων, δήλωσε ο Επίτροπος, αρμόδιος για θέματα μεταφορών Αντόνιο Ταγιάνι, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στις Βρυξέλλες.
Το Πασόκ ανακοίνωσε ότι «ζούμε στιγμές παραλόγου» και θεωρεί ότι η Ολυμπιακή έχει χάσει 2.300.000 επιβάτες και έχει ζημιωθεί ετησίως κατά 230 εκατ. €.
Στην πραγματικότητα το Πασόκ, παρά του ότι είναι κόμμα εξουσίας και θα έπρεπε να επιθυμεί λύσεις στα χρονίζοντα προβλήματα και κυρίως αυτά που το ίδιο δημιούργησε, εμφανίζεται και πάλι εκτός πραγματικότητας. Οι «λύσεις» για το πρόβλημα της Ολυμπιακής δοκιμάστηκαν και επί Πασόκ και επί ΝΔ και απέτυχαν παταγωδώς επιβαρύνοντας τη χώρα με πρόστιμα και διασυρμό. Μόνη λύση είναι η ιδιωτικοποίηση και τάχιστα. Οι αντιπολιτευτικές επιλογές Πασόκ δεν οδηγούν πουθενά παρά μόνο ενισχύουν την αδιαλλαξία των βολεμένων εργαζομένων της Ολυμπιακής, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι παράνομα και καταχρηστικά διορισμένοι από μπαρμπάδες και τοπικές οργανώσεις και κάθονται αναπαυτικά πάνω στα χρέη της επιχείρησης και στα κεκτημένα, που πληρώνει ο ελληνικός λαός. Ο βασικός σύμβουλος του προέδρου, ο Καρχιμάκης ξέρει, εκεί δούλευε!
Απόφαση σταθμός για την Ολυμπιακή

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αξιοθρήνητος ο Χατζηδάκης! Οι πολίτες πιο πολλοί εμπιστεύονται τους αδελφούς Παλαιοκώστα απο την κυβέρνηση Καραμανλή, του Αιχμάλωτου!

Για λύπηση είναι ο Κωστής Χατζηδάκης!
Παρλάρει εδω και δυο ώρες απο τη χαζοΝΕΤ το σχέδιο της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ που θα είναι πλέον λίγο τραβεστί και θα την φωνάζουν ΠΑΝΘΕΟΝ!
Δεν έχει αντιληφθεί ο νεαρός Χατζηδάκης , οτι η κυβέρνηση Καραμανλή (ο οποίος παραμένει αιχμάλωτος του Αλογοσκούφη) , έχει χάσει πλέον την αξιοπιστία της.
Ακόμη και καλές προθέσεις να έχει ο Χατζηδάκης, χάνονται ανάμεσα στα μέλη της συμμορίας της Μονής Βατοπεδίου.
Αυτή η κυβέρνηση είναι τελειωμένη. Μη μου τους κύκλους τάραττε, νεαρέ μου...
KILLBILL
http://kourdistoportocali.blogspot.com/2008/09/blog-post_2018.html

Ανώνυμος είπε...

Η απάντηση του troktikou στην θέση της κυβέρνησης για την Ολυμπιακή



Πρωτοφανές. Το υπουργείο μεταφορών κάνει 20 ερωτήσεις και απαντάει το ίδιο για το κλείσιμο της Ολυμπιακής. Αλλά θα σας απαντήσει το troktiko όπως έπρεπε να απαντήσει το κράτος.

1.Γιατί κλείνει η Ολυμπιακή;

Γιατί θέλαμε να την ιδιωτικοποιήσουμε για να κερδίσουν άλλα κεφάλαια και για να γίνει αυτό έπρεπε να έχουμε την συνδρομή της κομισιόν και ενός "στημένου" πραγματογνώμωνα.

2. Γιατί το Ελληνικό Δημόσιο δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει κι άλλο την Ολυμπιακή;

Απλό είναι. Εμεις δεν θέλουμε να δίνουμε κρατική ενίσχυση στην Ο.Α γιατί θεωρούμε ότι δεν συμφέρει την AEGEAN. Βέβαια η Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα άρθρα 87, 88 και 89, θέτει ένα σαφέστατο νομικό πλαίσιο που απαγορεύει τις κρατικές ενισχύσεις και ορίζει τις εξαιρετικές εκείνες συνθήκες, υπό τις οποίες οι κρατικές ενισχύσεις είναι ανεκτές με γνώμονα το συμφέρον του καταναλωτή. Εδώ όμως κρίνουμε ότι η περίπτωση είναι συνηθισμένη. Κάθε μέρα πέφτει έξω μια τόσο μεγάλη εταιρεία.

3. Πόσες αποφάσεις για επιστροφή κρατικών ενισχύσεων έχει εκδώσει στο παρελθόν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά της Ολυμπιακής;

Όσες για να κλείσει. Αν χρειαζόταν 10 θα ζητούσαμε να εκδώσουν άλλες έξι(είναι τέσσερις μέχρι τώρα).

4. Τι δικαστικές διαδικασίες εκκρεμούν εναντίον της Ελλάδας ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου;

Όσα έγραψε χθες ο "Ε.Τ." ήταν για να ξεκινήσει να ανακινείται το θέμα. Το πρόστιμο των 850 εκ ευρώ θα το επιβάλλει το δικαστήριο αν καταδικαστούμε. Επειδή δεν μας συμφέρει δεν λέμε ότι για την κακοδιαχείρηση φέρει ευθύνη ο υπουργός Λιάπης και οι διοικήσεις.

5. Τι αφορούσε η έρευνα που ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2007 και που οδήγησε στην σημερινή αρνητική Απόφαση;

Η Επιτροπή κίνησε επίσημη έρευνα θεωρώντας υπήρξαν ζημίες λόγω της μετεγκατάστασής της Ο.Α στο νέο αεροδρόμιο των Σπάτων και την εκτέλεση ζημιογόνων δρομολογίων στις άγονες γραμμές. Επειδή είμαστε ανίκανοι έρχεται η Ε.Ε και μας λέει ότι έπρεπε να μείνουμε στον Άλιμο και ότι ώς ανίκανη κυβέρνηση δεν κάναμε σωστά κερδοφόρα δρομολόγια που τώρα θα κάνει η aegean.

6. Σε τι ύψος υπολογίζονται το ποσό των νέων ενισχύσεων των... οποίων την ανάκτηση ζητά η σημερινή αρνητική Απόφαση της Επιτροπής;

Ο εκβιασμός έχει ως εξής. Ή δίνουμε 850 εκ ευρώ στην κομισιόν ως πρόστιμο ή την ιδιωτικοποιούμε. Με βαριά καρδιά αποφασίσουμε την ιδιωτικοποιήσουμε και να σας κοριδέψουμε χρησιμοποιώντας τέχνασμα τα 850 εκ ευρώ και βάζοντας νταβατζή την κομισιόν.

7. Ποιοι είναι οι άξονες του προτεινόμενου σχεδίου;

Η εταιρία Πάνθεον θα αποκτήσει περιουσιακά στοιχεία της Ο.Α. συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων χρήσης της ονομασίας «Ολυμπιακή» και του σήματος με τους έξι κύκλους και θα απολύσει πάνω από 8.000 εργαζόμενους. Αλλά εμείς θα του πούμε εθελουσία έξοδος.

8. Ποια είναι τα θετικά στοιχεία της διαπραγμάτευσης της ελληνικής Κυβέρνησης με τις Βρυξέλλες;

Το θετικό είναι ότι κλείνουμε την Ο.Α. Αρνητικό που το είδατε; Οι απεργίες δεν είναι πρόβλημα γιατί υπάρχει και η AEGEAN.

9. Δεν θα θεωρηθούν οι νέες εταιρείες διάδοχα σχήματα του σημερινού ομίλου της Ολυμπιακής;

Μπααααα, μην το λέτε καλέ.

10. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για τη μετάβαση στη νέα εταιρία;

Το συντομότερο πρέπει να πάρουν πόδι οι εργαζόμενοι για να κάνουμε την δουλειά μας.Ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2008 να έχει γίνει ο δημόσιος διαγωνισμός και σύντομα μετά να υπογραφούν οι συμβάσεις με τους επενδυτές, ώστε μέχρι την άνοιξη του 2009 θα λειτουργήσουν πλήρως οι νέες εταιρίες.

11. Τι θα συμβεί με τους εργαζόμενους της σημερινής Ολυμπιακής - θα συνεχίσουν να πετάνε και με ποιους όρους;

Θα πετάνε μόνο στα σύννεφα. Οι 8.000 πάντως θα προσγειωθούν με τις απολύσεις. Τους θέλουμε ως κυβέρνηση να είναι εδάφους-εδάφους.

12.Τι θα συμβεί εάν οι ανταγωνιστές της Ολυμπιακής προσφύγουν εναντίον της Απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής;

Ε, τότε γ..... τα.

13. Πόσα αεροπλάνα θα έχει η νέα εταιρία; Υπάρχει επιχειρησιακό σχέδιο (business plan) που να έχει συμφωνηθεί με την Επιτροπή;

Ανάλογα τα σαμποτάζ που θα κάνουν οι εργαζόμενοι.

14. Η νέα εταιρία θα πετάει στην Αμερική; Θα συνεχίσει τα υπερατλαντικά ταξίδια;

Και στην Νέα Υόρκη θα πηγαίνει και στο χωριό του Αι-Βασίλη θα πηγαίνει. Κάτι που η Ο.Α δεν μπορούσε. Ο Ωνάσης άφησε μικρό στόλο επειδή ήθελε να τον ξεφορτωθεί.

15. Τι θα γίνει με τα εισιτήρια; Να βγάζει ο κόσμος εισιτήρια με την ΟΑ;

Οι πολίτες μπορούν άφοβα να συνεχίζουν να αγοράσουν εισιτήρια με την Ο.Α, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα πετάνε κιόλας. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Θα έχουν όμως τα εισιτήρια στο χέρι.

16. Με ποια κριτήρια και βάσει ποιας διαδικασίας θα γίνουν μετατάξεις στο Δημόσιο και ΔΕΚΟ;

Έχουν ήδη εντοπισθεί πάνω από 14.000 κενές οργανικές θέσεις, εκ των οποίων 3.800 θέσεις στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΥΜΕ) ή σε φορείς που εποπτεύονται από το ΥΜΕ. Τόσα χρόνια ή κοροιδεύαμε τον κόσμο και δεν τους πέρναμε ή τώρα κοροιδεύουμε εσάς. Πάντως 14.000 κενές θέσεις της βρήκαμε ξαφνικά εκεί που ψάχναμε για κάτι άλλο.

17. Πόσοι από τους εργαζόμενους της Ο.Α. θα μπορούν να κάνουν χρήση της διάταξης για συνταξιοδότηση;

Ας κάνουν τις αιτήσεις και άλλωστε μέχρι τότε αρκετοί ελπίζουμε ότι θα έχουν πεθάνει. Αν όχι φυσιολογικά, από το άγχος ή το ξύλο από τα ΜΑΤ. Θα τους τσακίσουμε.

18. Πόσες θέσεις εργασίας θα χρειασθούν οι τρεις νέες εταιρίες;

Να μην σας ενδιαφέρει...

19. Η Aegean θα μπορεί να συμμετέχει στο διαγωνισμό;

Και βέβαια μπορεί. Και μακάρι να κερδίσει. Άλλωστε γιαυτό κάνουμε την συγκεκριμένη ερώτηση για να την διαφημίσουμε. Που έχετε ξαναδεί σε επίσημη ερώτηση του υπουργείου να λέμε το όνομα ανταγωνιστικής εταιρείας;

20. Σε τι αντίτιμο στοχεύει η κυβέρνηση στις διαπραγματεύσεις με επενδυτές; Πόσο αποτιμάται η Ολυμπιακή;

Αυτό δεν το ξέρουμε τώρα. Μετά το πλιάτσικο θα σας πούμε.


Να μας συγχωρήσουν οι εργαζόμενοι αλλά μας δουλεύει όλη η κυβέρνηση. Έστησε ολόκληρο θρίλερ με κομισιόν για να την κλείσει. Χθες αποκαλύφθηκε το θέμα από τον "Ε.Τ." και σήμερα έγινε η συνέντευξη του Χατζηδάκη.
Αν θέλετε να δείτε πως απαντάει το υπουργείο μεταφορών δείτε εδώ:

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/09/17/1564617.htm

troktiko