Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Της παπαρούνας τον ανθό - Να μην τον εμυρίσεις ... [video]


Θέατρο Βράχων ''Μελίνα Μερκούρη'',Αθήνα - Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012 Ο Γιάννης Χαρούλης και η μπάντα του για ακόμη μία φορά μάγεψαν το κοινό με τον δικό τους, μοναδικό τρόπο και ...

αποχαιρέτησαν το καλοκαίρι του 2012 από το Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη, στο Βυρώνα. 

Γιάννης Χαρούλης-Λαούτο
Κωσταντής Πιστιόλης-Πνευστά
Παυλος Συνοδινός-Ηλεκτρική Κιθάρα
Πάνος Τόλιος-Τύμπανα
Μιχάλης Πορφύρης-Τσέλο



Στίχοι: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Πρώτη εκτέλεση: Μιλτιάδης Πασχαλίδης

Άλλες ερμηνείες:
Γιάννης Χαρούλης


Της παπαρούνας τον ανθό
Να μην τον εμυρίσεις
Γιατί σε μένα μάτια μου
Μια μέρα θα γυρίσεις

Να μου γυρέψεις τη φωτιά
Και του τρελού το χάδι
Πάντα ζητούσες τα φιλιά
Που αφήνουνε σημάδι

Τα χάδια μου τα πέταξα
Στις λήθης το πηγάδι
Να μην τα βρουν οι αγκαλιές
που βγαίνουνε σεργιάνι

Με διαβατάρικα πουλιά
Έρωτα να μην πιάνεις
Γιατί είναι διαβατάρικα
Και γρήγορα τα χάνεις

Και σου κουρσεύουν τη λαλιά
Κι ανάσα πια δεν έχεις
Κι όλο γυρίζεις το πρωί
Χάιδι να μου γυρεύεις

Τα χάδια μου τα πέταξα
Στις λήθης το πηγάδι
Να μην τα βρουν οι αγκαλιές
που βγαίνουνε σεργιάνι

Δεν υπάρχουν σχόλια: