Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

οι δημόσιοι υπάλληλοι "βγάζουν γλώσσα" .....

Θα αυξηθούν τα... τυχερά!

Μην τους κλαίτε τους δημοσίους υπαλλήλους, που μετά την ανακοίνωση της εισοδηματικής πολιτικής της Κυβέρνησης για το 2009, δεν θα έχουν αύξηση στις αποδοχές τους.
Τη λύση θα την βρουν, και μάλλον εύκολα. Άλλωστε, τόσα χρόνια στην πιάτσα, έχουν ανακαλύψει παράπλευρες οδούς για να φτάνουν κάθε φορά στον στόχο τους.
Δυστυχώς το μάρμαρο θα το πληρώσουμε όλοι εμείς. Από εδώ και στο εξής, τα... τυχερά (κοινώς, το μπαξίσι) που θα καλούμαστε να καταβάλλουμε στους υπαλλήλους των υπηρεσιών του δημοσίου, προκειμένου να κάνουμε τη δουλειά μας, θα αυξηθούν κατά δραματικό τρόπο.
Επομένως, πάλι εμείς βγαίνουμε χαμένοι.
"Καθημερινές πινελιές" από τα "Παραπολιτικά"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε δε ξέρω απο που ξεσήκωσες αυτά τα περί οι Δ.Υ βγάζουν γλώσσα κλπ. Ποιό ζόρι τραβάς με αυτούς; Δηλαδή εσύ τι καπνό φουμάρεις; Πως βγάζεις το ψωμάκι σου και τι φόρους πληρώνεις; Εγω ξέρω ότι είμαι Δ.Υ και τον μισθό μου τον βγάζω εργαζόμενος 7 ώρες φουλ και έντιμα, για να ζήσω την οικογενειά μου, να πληρώσω το στεγαστικό μου και να βοηθήσω τα παιδιά μου να σπουδάσουν. Αν ρε φίλε κάτι δεν πάει καλά με το Δημόσιο εγώ φταίω ή οι υπόλοιποι Δ.Υ; Και τη σοϊ "μπρίζα είναι αυτή που βάζεις ωστε να στρέφεις τους υπόλοιπους εναντίων μας; Εμεις φταίμε που ο Κωστάκης παρά τα όσα έλεγε κουβάλησε πάνω από 100 χιλιάδες στο Δημόσιο, παραβιάζοντας μάλιστα τους νόμους σε πλείστες όσες περιπτώσεις; Τι σημερινή κατάσταση οι Δ.Υ τη δημιουργήσανε, η παγκόσμια οικονομική κρίση ή ο Κωστάκις με τον Αλογοσκούφη; θυμάσαι το 2007, ναι τότε που καμιά κρίση δεν υπήρχε; Τότε ο Αλογοσκούφης δεν δήλωσε ότι πέσαμε έξω στον Προϋπολογισμό; Και με κάτι τέτοια δεν μας πήγε ο Κωστακις σε εκλογές; Το γιατί πέσανε έξω και γιατί χρεωκόπησε (δυστυχώς) η Ελλάδα δεν φταέι βεβαια ούτε η διεθνής κρίση, ούτε εγώ σαν Δ.Υ. Φταίνε τα χαμένα 9 δις φόροι που χαρίστηκαν στους επιχειρηματίες και τους τραπεζίτες απο το 2005 έως το 2008, όπως καταγγέλει η Ένωση Εφοριακών. Και τώρα μου δίνουν αύξηση 1 ευρώ τη μέρα και από την άλλη θα μου κλέψει η ακρίβεια 15 με 50 ευρώ ανα μήνα. Φιλάρα, ψάξε άλλου τους ένοχους. Εγώ και άλλοι τους ανακαλύψαμε και ψήφο άλλο από εμάς δεν παίρνουν τούτη τη φορά.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Ανώνυμε, δεν μας πείθεις... τώρα, αν θες να πιστεύεις πως εσύ (λόγω θέσης, αδικημένος ίσως...) είσαι ο μόνος έντιμος δημόσιος, μαγκιά σου... άσε να ξέρουμε καλύτερα εμείς που σας έχουμε χρυσοπληρώσε...