Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Δυνατό χαστούκι Αλμούνια στα πράσινα παπαγαλάκια. Κάνουν ότι δεν κατάλαβαν .....

και συνεχίζουν να σπέρνουν καταστροφολογία και απαισιοδοξία.

Και πάλι έπεσαν τελείως έξω στις προβλέψεις τους οι μηχανισμοί της παρδαλής παραπληροφόρησης. Με πόσο πείσμα και μίσος κατά της εθνικής οικονομίας παρουσίαζαν την Ελλάδα ένα βήμα πριν το «Διεθνές Νομισματικό Ταμείο». Τους αποστόμωσε σήμερα ο Αλμούνια: «οι ελληνικές αρχές και ο νέος Υπουργός έχουν πλήρη γνώση των τρόπων αντιμετώπισης της συγκυρίας και το κάνουν με υπευθυνότητα….. Η Ελλάδα -ως πλήρες μέλος της Ευρωζώνης- δεν χρειάζεται να προσφύγει σε κανένα διεθνή οργανισμό ή άλλους μηχανισμούς εκτός ΟΝΕ για τις δανειακές της ανάγκες»».

Πάλι ξεφτιλίστηκαν και οι παρδαλοί δημοσιογράφοι της δεινοσαυρικής μας ενημέρωσης(όλοι αυτοί που έχουν κολλήσει στις καρέκλες τους) και τα πράσινα από αρρωστημένο μίσος, παπαγαλάκια του Διαδικτύου.
Δεν έχει πάτο η μικροπρέπειά τους και η κατρακύλα τους……
Θα ήθελαν να δουν την Ελλάδα καταστραμμένη και κουρελιασμένη για να κάμουν τον αρχηγό τους πρωθυπουργό!!!
Αυτοί έτσι και ξαναβγεί ο Καραμανλής θα πάθουν πολαπλά εγκεφαλικά.

2 σχόλια:

stefanos είπε...

Μου αρέσεις μωρέ exastal
για το πόσο πιστά μα και απελπισμένα
υπερασπίζεσαι το σαπιοκάραβο
Εντάξει, πες και έχεις κάποιο δίκιο
όντας η Ελλάδα λιγότερο «ξεφτίλα»
από την Ιρλανδία (ας πούμε)
Όμως φτάνει κάτι τέτοιο?
Σε ικανοποιεί?

Δηλαδή, για παράδειγμα
Χάνει ο Ολυμπιακός με 0-6 από τη Φενέρ Μπαχτσέ
Και ο ΠΑΟ 0-5 από την Μπούρσα Σπορ…
Τι πρέπει να πεί δηλαδή ο βάζελος…
Ότι είναι καλύτερος
Ή ότι έχει ομαδάρα?
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ φίλε μου

Απευχόμενος τη χρεοκοπία της χώρας μου,
(κατά συνέπεια και τη δική μου)
κραυγάζω: «Bring back George Alogoskoufis»

Στέφανος

Παπουτσάκης είπε...

φίλε μου το αποτέλεσμα μετρά. ωραία η προπαγάνδα και η παραπληροφόρηση ιδίως όταν μας βολεύει αλλά η πραγματικότητα γράφεται διαφορετικά. ξέρεις δεν θέλω να απαντώ σε ανώνυμους, κυρίως λόγω απουσίας χρόνου, μόλις τώρα γύρισα από τις ελιές, αλλά επειδή έχεις άποψη.....
επίσης επειδή μου έκανε εντύπωση που συνέκρινες Ντόρα και Γιώργο και αποκάλεσες τη Ντόρα, τούρμπο, θα έλεγα ότι ο δικός σας είναι "τετραπύρηνο βλήτο". Καλό ε; Μη μου πεις! γέλασε και λίγο...