Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

«Επιστολή Καραμανλή σε Ομπάμα»

Ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής απέστειλε στον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής κ. Μπάρακ Ομπάμα συγχαρητήρια επιστολή για την ανάληψη των καθηκόντων του.

Στην επιστολή του, ο Πρωθυπουργός υπογραμμίζει, μεταξύ άλλων, την εκτίμησή του προς την δέσμευση του κ. Ομπάμα να αντιμετωπίσει τη σοβούσα παγκόσμια κρίση σε συνεργασία με τη διεθνή κοινότητα. Ο Πρωθυπουργός εξάλλου επισημαίνει πως η χθεσινή βαρυσήμαντη ομιλία του κ. Ομπάμα, η οποία είχε απήχηση και εκτός των συνόρων των Ηνωμένων Πολιτειών, εξέπεμψε τις αρχές της κατανόησης, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της δύναμης του παραδείγματος - αξίες που οι δύο ηγέτες από κοινού ενστερνίζονται.

Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την προσδοκία της συνεργασίας με τον κ. Ομπάμα προσβλέποντας σε συνάντησή τους στο προσεχές μέλλον.

6 σχόλια:

stefanos είπε...

Πολύ καλησπέρα

Τελικά θα γίνω μόνιμος εδώ…
Έτσι, μπας και μάθω τελικά πως σκέφτεται ένας δεξιός blogger (sic)…
Ώστε έγινε κι’ αυτό: o κ. K.K απέστειλε επιστολή συγχαρητηρίων
προς το νέο πλανητάρχη όπου και του δήλωσε τον θαυμασμό του
για τις αρχές της κατανόησης από τις οποίες εμφορείται ο κ. Ομπάμα,
της συνεργασίας, της αλληλεγγύης (αλήθεια προς ποιους)
και της δύναμης του παραδείγματος, «αξίες που οι δύο ηγέτες από κοινού ενστερνίζονται». Αυτό το, η «δύναμης του παραδείγματος» εδώ μου κάθισε:
…στην καρδιά! Βεβαίως, βεβαίως και των δύο τα παραδείγματα είναι τόσο όμοια…
σχεδόν βίοι παράλληλοι: Μαύρος ο ένας, κόντρα στο απαρτχάιντ
των κακών λευκών του αμερικανικού south…
Παιδί μη προνομιούχων ο άλλος,
που επιβίωσε από τις 20ετείς διώξεις του μονοκομματικού κράτους των πασόκων!...
(λέω να μη συνεχίσω παρακάτω, γιατί μου μυρίζεται …παρεκτροπή).
Όμως, σκέφτομαι, όντας πλέον ένας πρωθυπουργός υπό την κηδεμονία
του γνωστού «τραστ» (αυτού που έφτιαξε και τον ανασχηματισμό)
πως τόλμησε να δείξει προτίμηση προς τη Δημοκρατική πλευρά
(έστω και εκ των υστέρων)
ενώ είναι γνωστές οι σχέσεις της Αγίας Οικογενείας προς τη φαμίλια των Bush
και τους πατροπαράδοτους δεξιούς Ρεπουμπλικάνους.
Ενοχλεί κι εμάς στο κάτω-κάτω (χαχαχαχαχα)
Μιας και αριστεροί, κεντρώοι, δημοκράτες, κλπ, ήμασταν ανέκαθεν,
και παραδοσιακά, με τους Δημοκρατικούς….
Πως μας καταρρίπτεις ολόκληρο status ρε κύριε Κ.Κ.?
…..

Καλή η πλακίτσα και όλα όσα βαριεστημένα αναγράφω above…
Απλά ρωτάω γιατί ανάρτησες ένα τέτοιο θέμα (ουσιαστικά αμελητέο)
όταν θα μπορούσες να διαλέξεις τόσα και τόσα επίκαιρα θέματα?
Αλήθεια έχεις καταπιαστεί –αναρωτιέμαι- με την περίπτωση
της Κωνσταντίνα Κούνεβα?
(πρέπει να ελέγξω το θεματολόγιο σου)

Υμέτερος, Στέφανος…

Παπουτσάκης είπε...

Στέφανε καλά όσα λές αλλά νομίζω παραβλέπεις την αντικειμενική αξία των διπλωματικών σχέσεων. Τώρα αν νομίζεις ότι η ΝΔ είναι υποκατάστατο των Ρεπουμπλικάνων και ο πρόεδρος Γιώργος των Δημοκρατικών γελάστηκες. Τα υπεραπλουστεύεις πολύ και δεν λέει. και στα δύο κόμματα εξουσίας υπάρχουν πράκτορες ή "αντιπρόσωποι" αν θες και των δύο αμερικάνικων κομμάτων .... και καλά πάρα πολύ καλά κάνουν. Χρειάζονται και οι σχέσεις και οι επαφές. η πρακτική πολιτική ξέρεις λειτουργεί εντελώς διαφορετικά από τον φανατισμό και την πλήρη άρνηση που θα ήθελες να εκφράζουν ο Καραμανλής και ο Παπανδρέου. Έπειτα δεν νομίζω ότι μόνο οι ρεπάμπλικανς ήταν κακοί λευκοί. μέσα στην αμερικάνικη ιστορία αλλάζουν τόσο εύκολα ρόλους τα κόμματα, γεγονός αξιοθαύμαστης ευελίξίας, που για μένα είναι δημοκρατία και υγεία. Δηλαδή θα ήθελες ο Καραμανλής να έστελνε στον Ομπάμα μια υβριστική επιστολή; επειδή θεω΄ρείς ότι ο Ομπάμα "ανήκει" αποκλειστικά και μόνο στον πρόεδρο Γιώργο; δηλαδή εγώ ως δεξιός που υποστήριξα Ομπάμα, είμαι μάλλον προδότης, κατά την κοσμοθεωρία σου....

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφεις ανώνυμα .... όσο για την Κούνεβα, ευχαρίστως να ασχοληθώ αλλά δεν είμαι και πρακτορείο ειδήσεων! Είμαι ένας φτωχός και μόνος δεξιός καουμπόι, πρώην φυσικά πασόκος που ξεγελάστηκε από κάτι περίεργες σειρήνες του παρελθόντος. Δεν πειράζει αν δεν καταλαβαίνεις γιατί σε κόβω ως μονομερή ερμηνευτή των γεγονότων(αγία οικογένεια και τέτοια). οπότε δεν πρόκειται ποτέ να τα βρούμε, μια χαρά δηλαδή....

stefanos είπε...

Αγαπητέ φίλε,
δεν έχω καμία πρόθεση να γράφω ανώνυμα...
Νομίζω ότι υπογράφω σαν Stefanos και έχω δικό μου "blog" το όποιο δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική και την πολιτική επικαιρότητα...
(έχει λίγους επισκέπτες και ασχολείται αυτή τη στιγμή με τη φωτογραφία και σύντομα με θέματα γύρω από τις εικαστικές τέχνες και την alternative μουσική)
Πάντως είμαι παντρεμένος, έχω μια κόρη που βρίσκεται στην 1η λυκείου, πήρα πτυχίο Πολιτικών Επιστημών από το Πάντειο και στη συνέχεια εκπλήρωσα το όνειρο της ζωής μου μπαίνοντας στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας απ’ όπου και αποφοίτησα, φυσικά εργάζομαι, σαν «χόμπι» συλλέγω απολιθωμένα όστρακα, είμαι μελετητής (σοβαρό «χόμπι» αυτό) της ενετοκρατίας στην Ελλάδα και ειδικά στην Κορώνη, μου αρέσει η φωτογραφία, λατρεύω το online backgammon… και στις 31 Ιανουαρίου θα είμαι στη συναυλία των Calexico (σου τους συνιστώ) στο Fuzz music club της Λεωφόρου Βουλιαγμένης…
Αν χρειάζεσαι περισσότερα στοιχειά για μένα, πες μου τι θα ήθελες να γνωρίζεις (το email μου ας πούμε,?) ώστε να πάψω να είμαι ανώνυμος!
Τώρα ως προς τα όσα γράφεις με αρκετή σοβαρότητα με κάνεις αρκετά σκεπτικό (ότι δηλαδή ξεγελάστηκες «από κάτι περίεργες σειρήνες του παρελθόντος» και ίσως λίγο «αυτό-κριτικά» λυπημένο καθώς, αφενός θεωρούσα ότι το teaser στυλ που χρησιμοποίησα δεν θα παρεξηγιότανε και αφετέρου ότι με θεωρείς ως «μονομερή»…
Άρα αφήνω κατά μέρος τα περί Ομπάμα και τα σχετικά με την ετικέτα της διεθνούς διπλωματίας και μπαίνω κατευθείαν στην ουσία…
Θέλω να ασχολούμαι με τα κοινά και να είμαι ενημερωμένος και συμμέτοχος. Άρα διαβάζω βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, και συμμετέχω σε κάθε είδους κινητοποίηση που γίνεται υπέρ της δημοκρατίας και των αδυνάτων. Καθώς μάλιστα μου αρέσει να παρατηρώ την ανθρώπινη συμπεριφορά και να μελετάω τις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων, όταν έχω ελεύθερο χρόνο επισκέπτομαι διάφορα personal sites ή blogs… Πραγματικά το απολαμβάνω, γιατί υπάρχει χιούμορ, ένταση και ιδέες που ξεχύνονται σα χείμαρροι και σε κάνουν να αναθεωρείς πράγματα…
Το πώς βρέθηκα στο δικό σου blog νομίζω το έχω αναφέρει και εξακολουθώ να το επισκέπτομαι προς το παρόν, καθώς τη «δική μου πλευρά» (ας μου επιτραπεί ο όρος), δηλαδή της κοινωνικής και δημοκρατικής αριστεράς τη βιώνω από τα μέσα…
Βλέπω ότι αντέδρασες στην παρατήρηση που έκανα για την Κούνεβα, αλλά δεν χαίρομαι καθόλου για τον ερανισμό κειμένου από ένα απαράδεκτο, μισαλλόδοξο και φανατικό blog του «δεξί εξτρέμ» (ευτυχώς εγώ έπαιξα για λίγο δεξί μπακ στην ομάδα της γειτονιάς μου). Τι δουλειά έχει το ΠΑΣΟΚ με αυτό? Τι σημασία έχει τη χρώμα μπλουζάκι φοράει το αφεντικό της? Τι ακροβατισμός είναι αυτό? Μήπως ο κάφρος που παίζει δεξί εξτρεμ γνωρίζει το δράστη? Εγώ το μόνο που γνωρίζω είναι ότι όλα τα κόμματα και τα σχήματα της αριστεράς (ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝ, ΚΚΕ, ΚΚΕ μ-λ, κλπ) έχουν τοποθετηθεί και ζητούν σε όλα τα «φόρα» και τη Βουλή, την άμεση διαλεύκανση της αποτρόπαιης ιστορίας. Το ζήτημα είναι τι πράττει η κυβέρνηση…

Αυτά…

Υμέτερος, Στ.

stefanos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
stefanos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
stefanos είπε...

Α….
Επί τη ευκαιρία μιας επίσκεψής μου στο profile σου
μένω κατάπληκτος από το γεγονός ότι σου αρέσει
ο μεγαλος Enki Bilal…
(που και προσωπικά γνώρισα)
Μετά από αυτό ίσως σου δώσω ένα «+»…
Όσο για τα κείμενα του Χρίστου Γούδη, και το δοκίμιο του
για την κουλτούρα της ελληνικής «δεξιάς»
τι να πω?
Δεν ξέρω την αξία του ανθρώπου σαν επιστήμονα
της αστροφυσικής…
Το μόνο που ξέρω είναι κάποιες εμφανίσεις του
σε εκπομπές του κ. Χαρδαβέλα,
όπου κανείς καταγράφει έναν ιδιότυπο
και πολύ ενδιαφέροντα τύπο
που συγχρωτίζει την επιστημονική του επάρκεια
με διάφορους ερασιτέχνες που ακροβατούν
στα όρια του φανταστικού…
Όσο, τώρα για το «η κουλτούρα της δεξιάς»
ειλικρινά δεν το καλοθυμάμαι
(κάπου πριν 2 χρόνια που του έριξα μια ματιά)
αλλά θυμάμαι ένα σχόλιο που είχαμε κάνει
κάποιοι φίλοι για την ουσία του βιβλίου,
όπου το παρομοιάσαμε σαν την προσπάθεια
που κατέβαλαν οι Τούρκοι: δηλαδή από ένα ιδιότυπο
κρατικό μόρφωμα, να κατασκευάσουν ένα Έθνος!!!
Α…
μιας και ο Γούδης ανήκει στο ακροδεξιό ΛΑΟΣ
του συμμαθητή μου κ. Γ. Καρατζαφέρη
(κάποτε, σε σχολείο του Φαλήρου.. :o))
σας αναφέρω κάτι φρέσκο (σημερινό)
από τη συζήτηση για την Παιδεία (!) στη Βουλή…
Είπε λοιπόν ο κ. Καρατζαφέρης:
«Μετά το τέλος του αδελφοκτόνου πολέμου του ‘44-‘49
η κάθε πλευρά διάλεξε! Η νικήτρια δεξιά πήρε
τη δύναμη του στρατού και την οικονομία…
ενώ η αριστερά τον κόσμο του πολιτισμού
και των τεχνών, για να αναδειχθεί αυτή η νικήτρια, στο τέλος»…
(Μπράβο Γιώργο! Οποία αναλυτική προσέγγιση!)...

Peace…
And Light…
to all of you…

Στέφανος