Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Ρουσόπουλος:"σας ζητάω την υπερψήφιση για την πρόταση της εξεταστικής επιτροπής"

"κ. Παπανδρέου γεννηθήκατε γιος ισχυρού πολιτικού, κ. Παπανδρέου γεννήθηκα γιος ταχυδρόμου.
Άφησα την δημοσιογραφία μετά από 20 χρόνια για να είμαι στην πολιτική. Έκανα λάθη αλλά ποτέ παράνομη πράξη, γιατί σέβομαι το κόμμα την κυβέρνηση,την λαϊκή εντολή και τους δρόμους. Οι προσωπικές δοκιμασίες έχουν μικρή σημασία στο κοινό καλό.

Η ανοχή δεν σημαίνει και ενοχή. Σημαίνει ευπρέπεια και διαφορετική φιλοσοφία ζωής. Σημαίνει σεβασμός στον ρόλο που μου ανέθεσε ο... πρωθυπουργός.

Δεν μετέτρεψα ούτε για μια στιγμή το βήμα της κυβέρνησης σε προσωπικό μου βήμα. Δεν ανησυχώ για τίποτα. Ότι έχω πετύχει στην ζωή μου είναι καρπός της εργασίας μου και μόνο.

Δεν ανησυχώ απέναντι σε κάθε κατασκευή και δολιότητα. Δεν ανησυχώ γιατί στηρίζω την ζωή μου σε πραγματικές αξίες και όχι όπως εσείς. Δεν ανησύχησα όταν βρέθηκε η οικογένεια μου στο στόχαστρο από άθλιους και ανόητους και τότε δε μιλήσατε.

Σας ζητάω την υπερψήφιση για την πρόταση της εξεταστικής επιτροπής".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δύο μεγάλες εκπλήξεις και δύο αναμενόμενα κατακάθια από τη χθεσινή βουλή.
-Έκπληξη πρώτη, η φοβερή σε περιεχόμενο και εκφραστική δεινότητα ομιλία του Ρουσόπουλου άφησε άφωνους τους πάντες (όχι μόνο τους 300 αλλά και όλους τους τηλεθεατές)
-Έκπληξη δεύτερη, η μετριότατη ομιλία του πολυδιαφημισμένου καθηγηταρά Μπέννυ, που ήταν διαφήμιση του ξύλινου λόγου της δεκαετίας του 80, η απόλυτη βαρεμάρα.
-Αναμενόμενο κατακάθι πρώτο, ο Γιωργάκης που εκτός από το ότι δεν ξέρει ούτε να διαβάζει τους λόγους που του γράφουν, ήταν και εξαιρετικά υποτονικός στην έκφραση (μήπως έχει αναιμία, ή πρόβλημα με τα αιμοπετάλια, να το κυτάξει επειγόντως).
-Αναμενόμενο κατακάθι δεύτερο, ο έτερος Γιωργάκης ο Καρατζαφέρης, η αμετροέπεια και η εξυπναδίστικες ατάκες του οποίου απευθείνονταν σε παντελώς αγράμματους, κάτι μεταξύ Στάθη Ψάλτη και αρκούδας!