Σάββατο 5 Μαΐου 2007

Κάντε το test για να δείτε αν έχετε κανονική όραση [τεστ αχρωματοψίας]

Ποιους αριθμούς βλέπετε στα παρακάτω σχέδια ?

Μπορεί να έχετε κάποιο πρόβλημα στα μάτια σας, σε ό,τι αφορά τα χρώματα ή να έχετε ένα μικρό ποσοστό τύφλωσης. Υπολογίζεται ότι περίπου το 12 - 20 τοις εκατό του λευκού ανδρικού πληθυσμού και ενός μικρότερου ποσοστού του γυναικείου πληθυσμού, έχει μια πάθηση στα μάτια.
Μια ιδέα για το αν έχετε κάποια πάθηση στα μάτια μπορείτε να αποκτήσετε από αυτό το test.
Παρακάτω είναι οι σωστές απαντήσεις ή μάλλον αυτό που βλέπει η κανονική όραση.
Εάν δεν βλέπετε τους κανονικούς αριθμούς τότε έχετε κάποια μορφή αχρωματοψίας ή δυσχρωματοψίας.

Το κανονικό μάτι

Αχρωματοψία

ΑριστεράΔεξιάΑριστεράΔεξιά
Πάνω2529Πάνω25Spots
Mέσση4556MέσσηSpots56
Κάτω68ΚάτωSpotsSpots

Άλλο ένα ενδιαφέρον test

To τεστ αυτό είναι απλούστερο. Το άτομο με κανονική όραση χρωμάτων θα δει τον αριθμό 5. Εάν έχετε αχρωματοψία θα δείτε τον αριθμό 2.



Επιπλέον test και πληροφορίες:
Και άλλα test αχρωματοψίας - test ishihara




Άλλο ένα πολύ ενδιαφέρον test βρίσκεται στη διεύθυνση :

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολύ καλό

Lina είπε...

πολύ ενδιαφέρον, θα το δοκιμάσω και στους μαθητές μου.

στο τελευτάιο όμως ενώ βλέπω 5, μπορώ αν μισοκλείσω τα μα΄τια να δω και το 2, είναι φυσιολογικό άραγε;

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια αυτο δεν ειναι απολυτα σωστο. Αν καποιος δεν μπορει να δει τους αριθμους,δεν σημαινει οτι εχει αχρωματοψια, αλλα δυσχρωματοψια. Το ξερω αυτο γιατι το εχω και εγω και μου το εχει πει ο οφθαλμιατρος μου.

Marialena είπε...

τελικα δεν εχω τιποτα!!!
χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

kai egw otan misokleinw ta matia mou kapoies fores to blepw 2 !! logika giati den einai anoixta opws prepei !

Ανώνυμος είπε...

εγω φοραγα γυαλλια οατν το δοκιμασα!!!xD

Ανώνυμος είπε...

i don't unterstand greek , can you translate on english, please because if you don't translate , i will call my dad.My dad is policeman

Ανώνυμος είπε...

Α ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ

emi είπε...

εγώ στο 29 βλέπω και το 70 και γενικός μπορώ να δω και αυτά που βλέπουν αυτοί που έχουν αχρωματοψία, είναι φυσιολογικό αυτό;;;

Ανώνυμος είπε...

ok man well if in the last test you see 5 you havent any problem but if you see 2 you have a problem ok?

Ανώνυμος είπε...

και εγο μπορω να δω και τα δυο και το 5 και το 2 τι είναι αφτο ρε παιδια?

Ανώνυμος είπε...

εγώ στο τελευταίο βλέπω 8...!!!

Ανώνυμος είπε...

Στο τελευταίο κι εγώ βλέπω 8 ��

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά μήπως ξέρετε αν υπάρχουν γυαλιά η κάτι άλλο για την αχρωματοψία???

Ανώνυμος είπε...

Με βοήθησε πάρα πολύ. Μπράβο!

Παπουτσάκης είπε...

Η αχρωματοψία (ή δαλτονισμός) είναι πάθηση των ματιών (συνήθως κληρονομική), κατά την οποία τα άτομα που πάσχουν απ' αυτή, αδυνατούν να διακρίνουν μερικά χρώματα (συνήθως το κόκκινο, το πράσινο, το μπλε και το κίτρινο) και οφείλεται σε κακή αντίδραση κάποιων συγκεκριμένων κυττάρων του αμφιβληστροειδούς χιτώνα του ματιού. Η αχρωματοψία προσβάλλει συνήθως τους άντρες και η συνηθέστερη αδυναμία συναντάται στα χρώματα κόκκινο και πράσινο. Όταν η αχρωματοψία περιορίζεται στα προαναφερθέντα χρώματα, τότε έχουμε δυσχρωματοψία, ενώ στην σπάνια περίπτωση αδυναμίας διάκρισης οποιουδήποτε χρώματος, έχουμε πλήρη αχρωματοψία και τα άτομα που πάσχουν απ' αυτή, βλέπουν τα πάντα σε αποχρώσεις του γκρίζου. Τα άτομα που πάσχουν από πλήρη αχρωματοψία, συνήθως έχουν κι άλλα οφθαλμολογικά προβλήματα. Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι μέχρι σήμερα τουλάχιστον, δεν υπάρχει θεραπεία για την αχρωματοψία. Εν τούτοις, στην περίπτωση των παιδιών, η έγκαιρη διάγνωσή της, είναι πολύ χρήσιμη, ως προς την αντιμετώπιση των όποιων μαθησιακών δυσκολιών που θα προκύψουν.

Ακολουθούν μερικά τεστ αχρωματοψίας. Αν αδυνατείτε να διακρίνετε, κάποια ή κάποιες από τις εικόνες, ίσως θα ήταν χρήσιμο να επισκεφτείτε τον οφθαλμίατρό σας. Οι σωστές απαντήσεις βρίσκονται στο μαυρισμένο κείμενο (μετακινήστε πάνω του, τον δείκτη του ποντικιού σας για να το αποκαλύψετε).

Ανώνυμος είπε...

Εγω στο τελευτεο βλεπω ευκολα τους δυο αριθμους κ αν παρατηρησω κλτρα βλεπω κ το 8 και μπορω να δω και το s το αγγλικο

Ανώνυμος είπε...

Εγω στο τελευτεο στην αρχη ιδα 8 μετα 5 και οταν μισοκλισα τα ματθα μου 2

Ανώνυμος είπε...

αχροιστοι ειστε ολοι σας ουτε το μυαλο σας δεν εξασκηται,ουτε το σωμα σας,τεμπεληδες,καλα σας κανουνε, τουβλα 99% πασχουν απο ολων των ειδων αναπυριας :")