Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2013

Οι 6 Κανόνες του 6-pack

Οταν πλησιάζει το καλοκαίρι, μία είναι η άσκηση που κάνει ο μέσος άντρας: τους κοιλιακούς. Σκοπός του άλλωστε είναι να αναδείξει μία γραμμωμένη κοιλιά κι έναν δυνατό κορμό. Στην πράξη, όμως, οι πιο ...

πολλοί αποτυγχάνουν και βρίσκουν δικαιολογίες, όπως «είχε ζέστη και δεν πήγαγυμναστήριο» ή «ήμουν στο γραφείο και παρήγγειλαν σουβλάκια». Διάβασε τα παρακάτω 6 βήματα και θα καταλάβεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις για να γίνεις φέτες μια για πάντα. 

Κοιμήσου Σωστά
Ενα από τα πιο ευεργετικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για το σώμα σου είναι να περάσεις περισσότερη ώρα στο κρεβάτι σου. Ερευνητές από το Χάρβαρντ εξέτασαν πάνω από 68.000 ανθρώπους και βρήκαν ότι όσοι κοιμούνταν λιγότερο από 5 ώρες κάθε βράδυ ήταν κατά μέσο όρο 3 κιλά βαρύτεροι σε σύγκριση με αυτούς που κοιμούνταν ένα σωστό επτάωρο. Αν δεν κοιμηθείς καλά, αυξάνεται η δραστηριότητα του εγκεφάλου σου στο τμήμα της ανταμοιβής, ειδικά όσον αφορά το φαγητό. Ερευνα από το Πανεπιστήμιο του Σικάγου έδειξε ότι αυτοί που δεν κοιμούνται σωστά παίρνουν 220 θερμίδες παραπάνω την ημέρα από αυτούς που κοιμούνται σωστά. 
ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ: 
Βγάλε την τηλεόραση από την πρίζα και ξεκίνα να κοιμάσαι οκτώ ώρες κάθε βράδυ. Ορίστε άλλο ένα κίνητρο: αν δεν κοιμάσαι σωστά, τότε έχεις 12% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνεις νεότερος από αυτούς που κοιμούνται σωστά, σύμφωνα με πρόσφατη ιταλική έρευνα. 

Ροκάνισε το λίπος 
Μπορεί ο διάδρομος να σου δείχνει ότι χάνεις περισσότερες θερμίδες, αλλά αυτό δεν πρέπει να σε ξεγελά. Οσο πιο πολύ τρέχεις τόσο περισσότερο το σώμα σου συνηθίζει το τρέξιμο και καίει λιγότερες θερμίδες. Επίσης, το συνεχές τρέξιμο είναι πολύ πιθανό να σε κάνει να βαρεθείς γρήγορα τη γυμναστική κι αυτό θα σε κάνει να τα παρατήσεις γρήγορα. 
ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ: 
Βάλε στο πρόγραμμα προπόνηση κοιλιακών - τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Αυτό θα αυξήσει το μεταβολισμό και την καύση λίπους μετατρέποντας γρήγορα το σώμα σου σε ανάγλυφο χάρτη. 

Σήκωσε Πολλά Κιλά
Τώρα που κατάφερες να πας στο γυμναστήριο, πιάσε τους μεγαλύτερους αλτήρες. Οταν σηκώνεις περισσότερα κιλά όχι μόνο καις περισσότερες θερμίδες, αλλά αυξάνεις και το μεταβολισμό σου κατά τη διάρκεια του ύπνου κατά 8%, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον. Αυτό το ποσοστό μπορεί να σου ακούγεται μικρό, αλλά μέσα σε ένα χρόνο μπορεί να χάσεις περίπου 3 κιλά. 
Αμεση λύση: 
 Φτάσε στα όριά σου. Οσο νιώθεις πιο δυνατός και πιο σίγουρος κατά τη διάρκεια της προπόνησης, μη φοβηθείς να σηκώσεις περισσότερα κιλά.

Τρώγε Οποτε Θέλεις
Σίγουρα έχεις ακούσει ότι χρειάζεται να τρως 5-6 γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η λογική είναι ότι επειδή η πέψη καίει θερμίδες, τότε πολλά, μικρά γεύματα θα κρατούν σε συνεχή λειτουργία το μεταβολισμό σου και δεν θα πεινάς. Το θέμα όμως δεν είναι κάθε πότε τρως, αλλά τι τρως. Αυτό είναι που επηρεάζει το λίπος και τις θερμίδες. Αν καταναλώνεις 2.000 θερμίδες ημερησίως, τότε οι θερμίδες που θα γλιτώνεις από την πέψη θα είναι ίδιες, ανεξάρτητα από τα γεύματα που θα κάνεις.
Αμεση λύση: 
Παρατήρησε τον εαυτό σου για μία εβδομάδα. Πάρε χαρτί και μολύβι και σημείωνε τις ώρες που σε πιάνει πείνα. Στη συνέχεια προσάρμοσε τη διατροφή σου πάνω σε αυτό το πρόγραμμα. Το κλειδί είναι να περιλαμβάνεις τροφές, που θα σου προσφέρουν τη μέγιστη μεταβολική επιτάχυνση.

Φόρτωσε Πρωτεΐνη
Τρώγοντας γεύματα χωρίς πρωτεΐνη, τότε είναι σαν να λες στο σώμα σου ότι δεν θέλεις να κάνει καύσεις θερμίδων. Η πρωτεΐνη ρυθμίζει το σάκχαρο στο αίμα, μειώνει την πείνα και καίει περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της πέψης. Επίσης, η πρωτεΐνη είναι το βασικό συστατικό για τη σωστή κατασκευή μυϊκών ινών.
Αμεση λύση: 
ι υδατάνθρακες δεν είναι ο εχθρός σου, αλλά αν τους καταναλώνεις μόνους τους, τότε ενεργοποιούν μία διαδικασία, που θα αποθηκεύσει στο σώμα σου πιο πολύ λίπος. Γι’ αυτό, όποιο γεύμα κι αν κάνεις, προσπάθησε να εμπεριέχει 1 μερίδα πρωτεΐνη (140 γραμμ.) που θα λάβεις από τροφές, όπως ψάρι, κρέας, κοτόπουλο, φιστίκια, γιαούρτι.

Φάε Εξυπνα Σνακ
Ο αριθμός και η ποιότητα των σνακ παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο ποσοστό λίπους στο σώμα σου. Από τη δεκαετία του ’70 και μετά, ο μέσος άντρας έχει αυξήσει τις θερμίδες που λαμβάνει την ημέρα από τα σνακ από 360 σε 580, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας. Φαντάσου τώρα ότι ο μέσος άντρας τρώει 2 σνακ κατά τη διάρκεια του εργασιακού οκταώρου και μόνο. Μέσα σε μία εβδομάδα, αυτές οι θερμίδες αντιστοιχούν σε 500 γραμμ. σωματικού βάρους.
Αμεση λύση: 
Χρησιμοποίησε την παλάμη σου για να τα καταφέρεις. Μην πάει το μυαλό σου σε κάτι σεξουαλικό. Απλώς, προσπάθησε η μερίδα που τρως να χωράει στην παλάμη σου. Είτε είναι φιστίκια είτε κρέας, είτε τυρί είτε φρούτο, δεν πρέπει να ξεπερνά σε μέγεθος την παλάμη σου. Πρέπει να τρως 250-300 θερμίδες ανά σνακ, 15-20 γραμμ. πρωτεΐνης κι άλλα τόσα υδατάνθρακες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: