Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Κανένας δεν το πρόσεξε, αλλά ο Λαλιώτης δεν βρίσκονταν στο «Συμπόσιο της Σύμης»!

Ο Κώστας Λαλιώτης, αν το αγνοείται, είναι πρόεδρος του «Ιδρύματος Ανδρέα Παπανδρέου», το οποίο υποτίθεται διοργάνωνε το «Συμπόσιο της Σύμης».

Και όμως ο Λαλιώτης απουσίαζε και δεν παρέστη καθόλου στη μάζωξη. Άκουσε ότι θα βρίσκονταν εκεί ο Μπιλ Κλίντον και διάφοροι εκπρόσωποι της «παγκόσμιας διακυβέρνησης» και είπε να μην τους τσατίσει γιατί του βγαίνει το αντιαμερικάνικο μόλις δει πλανητάρχη, έστω και πρώην! Του’ χει μείνει το «Αμερικάνοι φονιάδες των λαών» και δεν ήταν προετοιμασμένος για μια κατά πρόσωπον επαφή με τον «σφαγέα» Μπίλη.

Επίσης ο Λαλιώτης δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στα 400 «υπέροχα» μυαλά του παγκόσμιου «σοσιαλισμού», που συμποσιάζονταν με τον πρόεδρο Γιώργο. Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο και το "θείο βρέφος" προτιμά να απουσιάζει από «τα ραντεβού με την ιστορία» και το «σοσιαλισμό» του Γιώργου!

Ίσως πάλι ο Λαλιώτης, μεγάλωσε πια και δε γουστάρει ποτό και πάρτι σε μαγικές και εξωτικές παραλίες. Προτιμά να «κάτσει σπίτι». Αυτό που του «πήρε» ο «κακός» Μητσοτάκης…… αλλά σώθηκε χάρις στην επέμβαση των «φίλων» του κόμματος!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιός πράγματι ενδιαφέρεται γι' αυτό το Λαλιώτη. Αποτελεί παρελθόν

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ :

«Είμαι 37 ετών, στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Walter σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας. Γεννημένος στο San Fransisco, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα. Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτήν την στιγμή, ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός για ακόμη μία φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του 1960. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά, και εγώ ο ίδιος στήνω μία παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά.

Νίκος Παπανδρέου


http://hesiodes.blogspot.com/2007/09/press-
grblogspotcom-sent-using-google_25.html

Ανώνυμος είπε...

Nέο σοκ! Ποιος είναι ο υπουργός...

...που η σύζυγός του έπαιρνε λεφτά, υποσχόμενη διορισμούς, για να τα παίζει στα χαρτιά; Άνω κάτω η κυβέρνηση από νέο σκάνδαλο. Ποιοι είναι οι ...δώδεκα "ύποπτοι"


http://press-gr.blogspot.com/2009/
07/blog-post_9077.html

Ανώνυμος είπε...

Kι άλλο σοκ: Ποιός ο πολιτικός που νοίκιασε με έξοδα του δημοσίου αεροπλάνο ιδιωτικό γιατί δεν μπορούσε να πετάξει με το αεροπλάνο της γραμμής;

www.dexiextrem.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Η απάντηση: Ο Γιάννος Παπαντωνίου. Ρε ανώνυμε εσύ που γράφεις για τη γυναίκα του υπουργού, ποιά είναι; Γιατί δεν γράφεις το όνομάτης; Ενδέχεται να πάθεις ό,τι έπαθε ο Λαλιώτης και πλήρωσε την αξία του σπιτιού του στον Μητσοτάκη.....

Ανώνυμος είπε...

11:56 γιατί δεν θέτεις το ερώτημα στο press.gr αυτοί το έβγαλαν τραβά και ρώτα τους.