Δευτέρα 2 Απριλίου 2007

Καθηγητές στην Αγγλία, αρνούνται να διδάξουν το ολοκαύτωμα, για να μην έρθουν σε σύγκρουση με τους μουσουλμάνους μαθητές τους.


Αυτό δεν έγινε ποτέ.....!!!!!
Επίσημες μελέτες του Βρεττανικού Υπουργείου Παιδείας,δείχνουν ότι σε περίπτωση διδασκαλίας του ολοκαυτώματος η σύγκρουση με μουσουλμάνους (όχι απαραίτητα φανατικούς) μαθητές είναι αναπόφευκτη. Επίσης οι συγκεκριμένες μελέτες δείχνουν ότι και πολλοί δάσκαλοι είναι απρόθυμοι να διδάξουν το στυγερό αυτό έγκλημα των Ναζί επειδή μουσουλμάνοι μαθητές αρνούνται εκ πεποιθήσεως το ολοκαύτωμα.


Υπάρχει όμως πρόβλημα και με τη διδασκαλία των σταυροφοριών του 11ου αιώνα - όπου οι Ευρωπαίοι Χριστιανοί συγκρούστηκαν με μουσουλμανικούς στρατούς για τον έλεγχο της Ιερουσαλήμ - επειδή τα μαθήματα αυτά, έρχονται σε αντίθεση με τις διδασκαλίες των τοπικών μουσουλμάνων μουφτήδων και ιερέων στα τεμένη. Οι έρευνες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μερικά σχολεία χρησιμοποιούν την ιστορία "ως political correct όχημα".

Οι μελέτες αυτές χρηματοδοτήθηκαν από το τμήμα Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων του Υπουργείου Παιδείας και σκοπός ήταν να εξετάσουν τα "περισσότερο συγκινητικά και αμφισβητούμενα" τμήματα της ιστορίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Βρέθηκε επίσης και ότι μερικοί δάσκαλοι αποφεύγουν να διδάξουν το ολοκαύτωμα και τα γύρω κεφάλαια για να μη δώσουν ευκαιρία έκφρασης αντισημιτισμού και αντι-Ισραηλιτισμού στους μουσουλμάνους μαθητές τους. Αποφεύγουν να διδάξουν και τις Σταυροφορίες, κυρίως την Τρίτη, επειδή οι Σταυροφορίες είναι αντικείμενο κατήχησης των παιδιών στα τοπικά μουσουλμανικά τεμένη. Οι δάσκαλοι είναι απρόθυμοι να διδάξουν ιδιαίτερα εριστικές και μονόπλευρες εκδόσεις της ιστορίας με τις οποίες οι μαθητές έρχονται σε σύγκρουση με την κοινότητά τους. Ο Chris McGovern, σύμβουλος εκπαίδευσης ιστορίας στην προηγούμενη κυβέρνηση, είπε: "Η ιστορία δεν είναι ένας φορέας πολιτικής ορθότητας. Τα παιδιά πρέπει να έχουν πρόσβαση στη γνώση αυτών των αμφισβητούμενων θεμάτων, είτε εύγευστων είτε δυσάρεστων."

Οι ερευνητές προειδοποίησαν ότι μια έλλειψη ολοκληρωμένης διδασκαλίας οδηγεί την ιστορία σε ένα "ρηχό τρόπο στερεότυπης και επιφανειακής εκμάθησης".

Τα δύσκολα θέματα ιστορίας είναι πάρα πολύ συχνά "μειλίχια, υπεραπλουστευμένα και χωρίς κανένα προβληματισμό" και τελικά «κοιμίζουν» τους μαθητές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: