Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Ο Βασίλης Γεωργιάδης υποψήφιος Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ [Μια σύγχρονη πολιτική νεολαία]

Είμαι 29. Ζω σε μια χώρα που την τελευταία - σχεδόν - δεκαετία βυθίζεται καθημερινά. Που οι συνομήλικοι μου φεύγουν στο εξωτερικό και όσοι δεν τολμούν να το κάνουν παλεύουν για ...
... μια δουλειά των 600 ευρώ. 
Μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη και έζησα σε ένα σπίτι με τις μνήμες του κυπριακού ξεριζωμού. Άκουσα για χαμένες πατρίδες και λάθη πολιτικών, που κόστισαν μισή χώρα. Κι όμως δεν αποστράφηκα την πολιτική αλλά αντίθετα θεωρώ και πιστεύω πως μόνο μέσα από αυτή θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε τις ζωές μας. 
 Είμαι στην ΟΝΝΕΔ από τα 19 μου. 
Έζησα πολλές φάσεις της και είχα την τύχη να είμαι μέρος σημαντικών στιγμών της στην πορεία των τελευταίων χρόνων. 
Μαζί με μια ομάδα νέων ανθρώπων από όλη την Ελλάδα όμως, συμφωνήσαμε πως όσα έγιναν, δεν αρκούν. 
Οι συνομήλικοι μας έπαψαν να χρειάζονται νουθεσίες και wanna be πολιτικούς. Σήμερα δε χρειαζόμαστε αρχηγούς, αλλά ηγέτες που θα δώσουν το έναυσμα σε μια γενιά που έπαψε βίαια να ελπίζει, να σηκωθεί ξανά. 
Θα είμαι υποψήφιος για την Προεδρία της ΟΝΝΕΔ. 
Διεκδικώ την εμπιστοσύνη των ανθρώπων της γενιάς μου, προκειμένου να δουλέψουμε μαζί ώστε η Νέα Δημοκρατία να έχει ξανά μια νεολαία που δε θα εκπροσωπεί μηχανισμούς, αλλά νέους με αγωνίες. Αυτή την εποχή, δε χρειάζονται μεγάλα λόγια. 
Η ΟΝΝΕΔ τα τελευταία χρόνια προσπάθησε να γίνει ξανά παρεμβατική, αλλά μάλλον αυτό δεν ήταν αρκετό. Και δυστυχώς το πρόβλημα δεν είχε να κάνει με τα πρόσωπα. 
Είναι βαθύτερο. Τα αίτια του, εδράζονται σε νοοτροπίες άλλων δεκαετιών που δεν τολμήσαμε να αποβάλλουμε. Βάλαμε τις ισορροπίες πάνω από τις ιδέες και το πληρώσαμε. Το σχέδιο μου, θα μας κάνει μια σύγχρονη, ευρωπαϊκή νεολαία κεντροδεξιού κόμματος. 
Μια νεολαία πολιτική, συμμετοχική, φιλελεύθερη, η οποία διαμορφώνει την ατζέντα της Παράταξης και δίνει βήμα σε νέους ανθρώπους που έχουν κάτι αξιόλογο να πουν. 

 Η Νέα Δημοκρατία είναι η μεγάλη Κεντροδεξιά Παράταξη της χώρας. Μια παράταξη πολιτών που ιδεολογικά πιστεύουν στις αρχές του φιλελευθερισμού και είναι αποφασισμένοι να υποστηρίξουν όλες εκείνες τις ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις που θα κάνουν τη ζωή μας καλύτερη. 
 Δεν πιστεύω στην ισοπεδωτική ομοιογένεια, αλλά στον πλουραλισμό. 
Αποστρέφομαι τις εξισωτικές έννοιες λαός, κοινωνία, μάζα.
 Πιστεύω σε πολίτες που έχουν ανάγκες και συμφέροντα. 
Και χρέος μας είναι να τους προσφέρουμε προοπτική και λύσεις. 
Σε μια χρεοκοπημένη πολιτισμικά χώρα, η λέξη ελπίδα κάηκε νωρίς. 
Ζούμε σε μια εποχή οδυνηρής διάψευσης. 
Τώρα έχουμε ανάγκη από ρεαλισμό, λογοδοσία, ίσες ευκαιρίες και Δικαιοσύνη. 
Μόνο έτσι θα σταθεί ξανά η χώρα μας στα πόδια της και γι' αυτά θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις. 
 Για να μπορέσει η μεγαλύτερη φιλελεύθερη νεολαία, να πείθει και να εμπνέει ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: