Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Και ο Σπανιόλος amigo Acebillo τους έφτυσε... κι έφυγε»

"Many people believe that I am here because it may be possible to use my experience in Barcelona. It is not possible to use this. Τhe solutions for Greek cities should be found by Greeks, who had a deeper knowledge of their country".

Για όσους δεν κατάλαβαν είπε:

Εμένα με έφερε εδώ ο Γιωργάκης για επικοινωνιακούς λόγους. Δέχθηκα να του κάνω τη χάρη μιας και μπορεί στο μέλλον να μου πετάξει κανένα ξεροκόμματο και να φάω και εγώ σαν τον Καλατράβα. Επειδή όμως εγώ δεν μπορώ να γίνω τόσο καραγκιόζης, ακόμα και αν θέλω, επειδή στην ουσία είμαι urban planner δηλ. αρχιτέκτονας με ειδίκευση στην Πολεοδομία και τις υποδομές που πρέπει να έχει μια ΠΟΛΗ, και όχι αρχαιολόγος ή δασολόγος και επειδή η Αρχαία Ολυμπία που με έφερε ο Γιωργάκης δεν χρειάζεται αναμόρφωση αλλά αναδάσωση και τίποτα άλλο... την κάνω με ελαφριά πηδηματάκια, πετάω την μπάλα στην εξέδρα και λέω ότι οι λύσεις για τις ελληνικές πόλεις πρέπει να βρεθούν από τους Έλληνες αρχιτέκτονες που έχουν βαθύτερη γνώση της χώρας τους...
Χώρια που εγώ έχω μια αλλεργία με ότι αρχαίο και στη Βαρκελώνη στα τσαφ τη γλύτωσε η Sagrada familia... οπότε φανταστείτε τι θα πάθαινε η Αρχαία Ολυμπία...

Αυτά δήλωσε ο Acebillo και έγινε Λούης...
αφήνοντας πίσω τους καραγκιόζηδες και το πανηγύρι που έστησαν.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

http://makelio.blogspot.com
/2009/10/blog-post_2326.html