Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

ρωτήστε τον κ. Dr. Albert Βενιζελοstein.....τα ξέρει όλα!!!

Είναι γνωστό ότι ο Dr. Albert Βενιζελοstein, είναι στενός συγγενής (πρώτος ξάδερφος) του εθνάρχη Ελευθερίου Βενιζέλου. Επ’ αυτού δεν επιτρέπεται καμία διαφωνία γιατί όποιος διαφωνήσει κινδυνεύει με αφανισμό από τις καναλαρχίες αλλά και τον ίδιο προσωπικά τον εξολοθρευτή «αρχηγό της δημοκρατικής παράταξης».
Ο κρυφός άσσος όμως του Dr Εvangellos” είναι ότι σχετίζεται οικογενειακά και με τον ίδιο τον Ainstein. Είναι μακρινός ξάδερφος του Αλβέρτου.
Έτσι εξηγούνται οι πολυεπίπεδες και οι τεράστιες γνώσεις του θηρίου που «ζει ανάμεσά μας». Κατέχει πτυχία ιατρικής, ανώτατης νομικής, πολιτικής επιστήμης, φυσικής, ψυχολογίας, οικονομικών, ανθρωπολογίας, συγκριτικής γλωσσολογίας , κτηνοτροφικής παραγωγής και θρησκειολογίας. Θεωρείται ο πιο μορφωμένος και ευφυέστερος άνθρωπος στον πλανήτη πασόκ και άρα κατέχει(εν δυνάμει) την προεδρία του Πασόκ και την πρωθυπουργία της Ελλάδος.
Ρωτήστε τον Dr. Albert Βενιζελοstein ξέρει τα πάντα:
-Αγαπητέ Dr.Βενιζελοstein,
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της υποχρεωτικότητας και της συμμετοχικότητας;
-Σκέψου το ζαμπόν και τα αυγά. Τα αυγά τα παίρνουμε από τα κοτόπουλα το γουρούνι το σφάζουμε. Το γουρούνι δηλαδή συμμετέχει στο ζαμπόν.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
ο γείτονάς μου, που έχει μετακομίσει πρόσφατα εδώ από τη Θεσσαλονίκη, μου είπε ότι εάν δεν κρατήσω το σκύλο μου ήσυχο "θα μου εξηγήσει τι εστί βερίκοκο" Τι πάει να πει αυτό;
-Θα πει να κρατήσεις το σκύλο σου ήσυχο, γιατί εγώ πρέπει να φάω το βερίκοκο.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Γιαπωνέζων και Κινέζων;
- Οι Γιαπωνέζοι είναι σχεδόν ίδιοι με τους Κινέζους αλλά ευτυχώς λιγότεροι..Πάντως μια φορά που πήγα στην Ιαπωνία, ζήτησα μια τυρόπιτα από ενα σχιστομάτη κι' αυτός άρχισε και φώναζε κάτι μεταξύ παντόφλα και κουκουνάρα. Εγώ του απάντησα ότι είμαι αλλεργικός στα κουκουνάρια.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
Υπάρχει κάποιος σίγουρος τρόπος για να μην κολλήσω AIDS;
- Ναι, να τρως όλο σου το φαΐ. Έπειτα όπου βρεις καρέκλα να κάθεσαι. Προσοχή εγώ καθόμουνα μόνον σε καρέκλες, έσπαζε και προχωρούσα σε πιο φαρδιά, όχι επειδή είμαι αριβίστας όπως λένε αλλά για να κάθομαι πιο αναπαυτικά, λόγω μεγέθους.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
Ξέρετε ένα καλό ουρολόγο;
-Ναι, εσείς;

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
είμαι ένα κορίτσι 22 ετών και έχω προβλήματα ύπνου. Τι μου προτείνετε;
-Να τρως καλά, όλο σου το φαΐ, πριν κοιμηθείς. Εγώ έχω δουλέψει σκληρά στη ζωή μου. Όποτε δε μιλάω, μασάω. Μ' έχουν κουράσει πολύ τα γαριδάκια της γειτονιάς. Άσε που κάτι κωλόπαιδα με προλαβαίνουν και ρημάζουν τα ράφια.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
γιατί οι Άραβες φοράνε ρόμπες;
- Επειδή ένα πρόβατο μπορεί να ακούσει ένα φερμουάρ ένα μίλι μακριά.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
Κάθε φορά που βρέχει με πιάνει πόνος στον πισινό μου.
Τι μου προτείνεται;
- Κόψε δύο πόντους από τις γαλότσες σου. Είναι προτιμότερο να το κάμεις μόνος σου.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
Γερνώ και δεν μπορώ να ακούσω τις κλανιές μου. Μπορείτε να με βοηθήσετε;
- Δοκιμάστε μια δίαιτα με φασόλια. Προσθέστε και φασόλια μαυρομάτικα. Εάν δεν βελτιωθεί η ακοή σας, σας εγγυώμαι ότι τουλάχιστον θα ξέρετε πότε εξαερώνετε.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
Ποιος είναι ο όρος για δύο άντρες που αγαπάνε ο ένας τον άλλο;
-καλοί χριστιανοί που εκφράζονται ιδιαιτέρως.

-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
Τι έτρεχε επιτέλους με το Λαλιώτη και δεν εμφανίζονταν;
-Ο κ. Λαλιώτης ζούσε σε ένα μικρό σπίτι σε ένα μικρό χωριό μακριά από το σπίτι στο λιβάδι και την Αθήνα. Ο δρόμος δεν ήταν τόσο καλός γι’ αυτό και δεν έρχονταν συχνά να μας δει. Κατηγορούμε γι’ αυτό τον κ. Καραμανλή ότι δεν έκανε δρόμους για το λαό που υποφέρει αλλά για το μεγάλο και κακό κεφάλαιο.

ο ion πρόσθεσε στις ερωτήσεις προς τον αγαπητό κ. Dr. Βενιζελοstein:
-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
ποιά είναι η άποψή σας για το trafficking?
- Γνώρισα κάποτε μια γυναίκα του δρόμου στη Βενετία, που πνίγηκε διότι δεν γνώριζε κολύμπι... :)

ο Κώστας πρόσθεσε...
- Αγαπητέ κ. Dr Βενιζελοstein
τι είναι καλύτερο να παίρνεις ή να δίνεις;
-Σίγουρα να παίρνεις....γιατί άμα σου πω να δίνεις θα μου ζητήσεις κι από πάνω.

Anonymous πρόσθεσε...
- Αγαπητέ κ. Dr Βενιζελοstein
μου είπατε να τρώω πριν κοιμηθώ...δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς να τρώω;
-κοπέλα μου, 22 ετών είσαι, ψάξτο και λίγο μόνη σου....

από Κώστα Τ.
-Αγαπητέ Dr. Βενιζελοstein,
Μ' αρέσει η χαρουπιά του γείτονά μου. Αυτό πως λέγεται;
-Αγαπητέ μου, πάσχετε από δενδροφιλία. Καλύτερα πάντως από την παιδοφιλία. Προσέξτε μην τραυματιστείτε καθώς το κάνετε με το δέντρο
από DEFKALION :
-Αγαπητέ κ. Dr. Albert Bενιζελοstein,
έχει καμία σχέση η σύζυγός σας κ. Μπακατσέλου
με τη γνωστή οικογένεια;...
-Αυτά είναι ανοησίες η κ. Μπακατσέλου ονομάζεται έτσι επειδή είναι παντρεμένη με κάποιον που έχει Μπάκα σαν Τσέλο...
(μπάκα=το φούσκωμα της κοιλιάς από τα λίπη)

Καλύτερα το Ρέλλο, παρά το Βενιζέλο!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!

Παπουτσάκης είπε...

βοηθείστε την κατάσταση γιατί θέλει ακόμα πολύ δουλειά και επιπλέον ερωτήσεις.
κάθε πρόταση, παρατήρηση και διόρθωση δεκτή.

Ανώνυμος είπε...

Δικέ μου καταπληκτικό!
Σε μερικά σημεία γάλασα με την ψυχή μου.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Dr. Albert Bενιζελοstein έχει καμία σχέση η συζηγος σας κ. Μπακατσελου με την γνωστη οικογένεια;...

Αυτά είναι ανοησίες η κ. Μπακατσέλου ονομάζεται έτσι επειδη είναι παντρεμένη με κάποιον που έχει Μπακα σαν Τσελο...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Dr. Albert Bενιζελοstein έχει καμία σχέση η συζηγος σας κ. Μπακατσελου με την γνωστη οικογένεια;...

Αυτά είναι ανοησίες η κ. Μπακατσέλου ονομάζεται έτσι επειδη είναι παντρεμένη με κάποιον που έχει Μπακα σαν Τσελο...

Ανώνυμος είπε...

ΡΕΛΟ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΦΕ

ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ

ΘΥΜΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΚΙ ΕΓΙΝ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ

ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ

ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ

ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ

ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

Ανώνυμος είπε...

-Αγαπητέ κ. Dr. Albert Bενιζελοstein,
τι θα φάτε μετά τη νίκη σας την 11η Νοεμβρίου;
-Γιωργάκη στα κάρβουνα της νίκης.

Ανώνυμος είπε...

-Αγαπητέ κ. Dr. Albert Bενιζελοstein,
2% αυξήθηκε στα γκάλοπ το ποσοστό του Παπανδρέου, τι έχετε να πείτε;
-μάλλον θα έφαγε κανένα γιαούρτι με 2% λιπαρά. Εγώ το τρώω ολόπαχο και νάναι από του πεθερού μου.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο το άρθρο. Δες τε και το δικό μου blog στο οποίο θα σας βάλω και link. www.sotiris-koukios.blogspot.com