Τρίτη, 1 Μαρτίου 2016

ΕΥΔΑΠ: Μπακαλόχαρτο των Μαυρίκου-Μουσσά το δημοσίευμα του vima.gr ότι 66 sites μοιράζονταν €170.000/μήνα

Με ανακοίνωσή της η ΕΥΔΑΠ διαψεύδει κατηγορηματικά δημοσίευμα της ιστοσελίδας tovima.gr το οποίο εμφάνιζε 66 sites να μοιράζονται το 2015 ποσά της ...
... τάξης των €170.000 τον μήνα.
Σε ανακοίνωσή της υπό τον τίτλο «Διάψευση δημοσιεύματος στο vima.gr» η ΕΥΔΑΠ αναφέρει:
«Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει την κοινή γνώμη ότι η λίστα που εμφανίζει το δημοσίευμα της ιστοσελίδας www.vima.gr με τίτλο ‘’66 sites με €170.000 τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ’’ ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα».
Κύκλοι της ΕΥΔΑΠ τόνιζαν ότι το έγγραφο αυτό που δημοσίευσε το vima.gr είναι παντελώς ανακριβές, ότι τα ποσά αυτά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, ενώ εμφανίζονται sites να παίρνουν διαφήμιση το 2015 από την εταιρεία, χωρίς να έχουν λάβει ούτε ένα ευρώ.
Οι ίδιοι κύκλοι σημείωναν ότι το έγγραφο αυτό είναι πιθανότατα «μπακαλόχαρτο» των Μουσσά-Μαυρίκου και προφανώς συμπεριελήφθη στη δικογραφία καθώς εμφανέστατα βρέθηκαν σημειώσεις των δύο δημοσιογράφων που εμπλέκονται στην γνωστή υπόθεση εκβιασμού της υπεύθυνης δημοσίων σχέσεων της ΕΥΔΑΠ.
Είναι δε απορίας άξιον, γιατί το έγκριτο «vima.gr» δημοσίευσε το έγγραφο αυτό, χωρίς προηγουμένως να ελέγξει την γνησιότητά του και, κυρίως, χωρίς να ακολουθήσει την στοιχειώδη δημοσιογραφική δεοντολογία διασταύρωσης μιας πληροφορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: