Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Η διαφήμιση της Amstel ... μου αρέσει!

Σχετικά με το βίντεο της Αμστελ για την μικροζυθοποιία: εμένα μου αρέσει. Δεν ξέρω αν η κατακραυγή που βλέπω στο ...
... timeline μου και στο youtube θα πλήξει την Αθηναϊκή Ζυθοποιϊα, αλλά υποπτεύομαι πώς όχι. 
Η κατανάλωση είναι (και) παιχνίδι, καλαμπούρι, χαζοκουβέντα. Το βίντεο κάνει πλάκα σε ένα φαινόμενο που σηκώνει πλάκα. 
Οι μικροζυθοποιίες είναι αξιοθαύμαστες στην Ελλάδα. 
Αλλά η κουλτούρα των πάσης φύσεως νέων επιχειρήσεων με ψαγμένα προϊόντα, μπύρες, λάδια, tech startups, σανδάλια κτλ, έχει αποκτήσει και το δικό της hype, που σηκώνει σάτιρα, με τα διάφορα buzzwords όπως "εξωστρέφεια", "αυθεντικό", "καινοτομία". 
Κι έχει δημιουργήσει σε μερικούς προσδοκίες εξωπραγματικές. 
Επειδή υπερασπίζομαι επίμονα τις νέες μικρές επιχειρήσεις που καινοτομούν ή διαφοροποιούνται, και γράφω συνεχώς αυτά τα buzzwords, νομίζω οτι έχω δικαίωμα να πώ: χαλαρώστε. 
Εγώ γελάω με αυτή τη σάτιρα, και τη θεωρώ υγιή. Μόνο καλό κάνει να συζητάμε, χωρίς πολιτική φόρτιση, και με χιούμορ, τα θέματα μικρός ή μεγάλος, ελληνική ή πολυεθνική, κτλ. 

Αρίστος Δοξιάδης στο Facebook
Σχετικά με το βίντεο της Αμστελ για την μικροζυθοποιία: εμένα μου αρέσει. Δεν ξέρω αν η κατακραυγή που βλέπω στο...
Δημοσιεύτηκε από Aristos Doxiadis στις Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: