Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Μετριότητα και κακό αντίγραφο του Τσίπρα ο Μεϊμαράκης

Έχοντας αναλωθεί εδώ μέσα να στηλιτεύω την αγραμματοσύνη του Τσίπρα, την αδυναμία του να μιλήσει ξένες γλώσσες αλλά και ελληνικά, την ...
... αναξιοπιστία του και την απουσία πολιτικού βάρους που θα του επέτρεπε να σταθεί ισότιμα απέναντι σε ηγέτες του εξωτερικού, αδυνατώ να ψηφίσω το αντίγραφό του να με εκπροσωπήσει στην Νέα Δημοκρατία.
Τον πιό μορφωμένο δεν τον θεωρώ ελίτ, ούτε αισθάνομαι φθόνο για τα επιτεύγματά του, είναι ένα κίνητρο και για 'μένα να γίνω καλύτερη.
Δεν θέλω ένα μέσο άνθρωπο για αρχηγό μου, θέλω κάποιον που είναι καλύτερός μου. Να ξέρει περισσότερα άπ' όσα εγώ. Να μιλάει και να μην μεταφράζει τις δικές μου σκέψεις, αλλά κάτι που εγώ δεν είχα σκεφτεί και να μου δίνει τροφή για σκέψη.
Πιστεύω στον διδακτικό χαρακτήρα της ηγεσίας.
Η χώρα δεν υπολείπεται στο πρότυπο του Μειμαράκη. Υπολείπεται σε πρότυπα αρίστων. Τον λαικισμό που θέλει την αριστεία ρετσινιά και την μετριότητα προσόν δεν τον ακολουθώ. Έχω δώσει τις απαντήσεις μου σ' αυτή την μάχη.
Τώρα ας δώσουν τις δικές του όσοι κάνουν άλλη επιλογή. Όχι με όρους πορτιέρη και αυτοφωράκια. Το επίπεδο, η πολιτική κι η ουσία πληγώνονται καθημερινά στην χώρα.
Έστω και την τελευταία στιγμή μιλήστε πολιτικά ή αποδείξτε ότι δεν μπορείτε να μιλήσετε πολιτικά για να πειστούν κι οι τελευταίοι ποιά είναι η σωστή επιλογή μεταξύ των υποψηφίων..
#‎metonKyriako‬ από την αρχή μέχρι την νίκη..
Έχοντας αναλωθεί εδώ μέσα να στηλιτεύω την αγραμματοσύνη του Τσίπρα, την αδυναμία του να μιλήσει ξένες γλώσσες αλλά και ...
Δημοσιεύτηκε από Mairi Apostolides στις Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: