Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Η επόμενη ημέρα του Β. Μεϊμαράκη -Ποιούς κατηγορεί τι ειπε για Κυριάκο και Καραμανλή [video]

Αποφεύγοντας να απαντήσει επί της ουσίας για το εάν τον έβλαψε τελικά η στήριξη Καραμανλή, ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης, στην πρώτη του συνέντευξη μετά την ήττα στις ....
.... εκλογές της ΝΔ, πέρασε στην αντεπίθεση.
Από τα πρώτα λεπτά της συνέντευξή του στον Ενικό, ο πρώην πρόεδρος της ΝΔ, έστρεψε τα πυρά του, προς «κάποιους συνυποψήφιους του», όπως είπε, για τη συμπεριφορά των οποίων ένιωσε πικρία. Τόνισε δε ότι οι αντίπαλοί του επιχείρησαν να εκμεταλλευτούν πολιτικά το τεχνικό ζήτημα που προκάλεσε την αναβολή των εκλογών στις 22 Νοεμβρίου, ενώ προσωπική επίθεση εξαπέλυσε και στον Άδωνη Γεωργιάδη.

Πολιτική καφενείου
Τον κατηγόρησε για πρακτικές, πολιτικής καφενείου, αναφερόμενος στα παράπονα του δεύτερου ότι δεν τον πήρε τηλέφωνο ο κ. Μεϊμαράκης για να ζητήσει στήριξη. Τον χαρακτήρισε επίσης «απολίτικο», «αν επέλεξε να στηρίξει τον Κυριάκο Μητσοτάκη επειδή εκείνος τον πήρε τηλέφωνο και εγώ όχι».
Χρησιμοποιώντας απαξιωτικό λόγο, είπε επίσης ότι «είχα να κάνω με παιδιά και δεν το είχα καταλάβει», λέγοντας ότι «πήγα αφελώς σε αυτήν τη διαδικασία». «Δεν είχα επικοινωνιολόγους, ούτε χρήματα για την προεκλογική εκστρατεία», συμπλήρωσε.

Σκεφτόμουν να αποχωρήσω
Αναφέρθηκε και στον χαμό της αδερφής του, μεσούσης της προεκλογικής περιόδου (μεταξύ των δύο γύρων), λέγοντας ότι ήταν ένα γεγονός που τον έριξε πολύ και ότι σκεφτόταν να αποχωρήσει.
Όμως αποφάσισε να παραμείνει στην κούρσα, καθώς και η αδερφή του, του έλεγε ότι δεν πρέπει να αποχωρήσει.

Περίμενα ότι θα έχανα με πολύ μεγαλύτερη διαφορά
Παραδέχτηκε επίσης ότι περίμενε την ήττα, και μάλιστα με μεγαλύτερη διαφορά, καθώς η κακή ψυχολογική του κατάσταση δεν τον άφησε να αφιερωθεί στον αγώνα για την προεδρία της ΝΔ. «Ήμουν ψυχολογικά προετοιμασμένος για το αποτέλεσμα. Αισθάνθηκα πικρία για την συμπεριφορά κάποιων συνυποψηφίων όλο αυτό το διάστημα», είπε.
Επανέλαβε δε αρκετές φορές ότι δεν είχε τη φιλοδοξία να γίνει πρόεδρος της ΝΔ, αλλά του προέκυψε «από σεβασμό στο 28% που μας ψήφισε στις εκλογές».
Αναγνώρισε λάθη δικά του (όπως για παράδειγμα την ένταση που επικράτησε σε παλιότερη εκπομπή με τον κ. Γεωργιάδη), εκτιμώντας ότι τα αποτελέσματα ίσως να ήταν διαφορετικά εάν είχαν γίνει οι εκλογές στις 22 Νοεμβρίου.

Για στήριξη Καραμανλή
Ερωτηθείς εάν τελικά του έκανε κακό η στήριξη από τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, απέφυγε να απαντήσει και αναφέρθηκε μόνο στα όσα λέγονται ότι δόθηκε στήριξη για να έχει περιθώριο ο κ. Καραμανλής να επιστρέψει. Πάνω σε αυτό τόνισε ότι ο Καραμανλής εάν θέλει να επιστρέψει θα το κάνει και δεν έχει ανάγκη κανέναν Μεϊμαράκη, συμπληρώνοντας ότι «αυτά δεν κολακεύουν και δεν τιμούν κανέναν». Στη συνέχεια της συνέντευξης αρκέστηκε να πει ότι «είτε με βοήθησε, είτε με έβλαψε, ήταν τιμή μου η υποστήριξη του κ. Καραμανλή». Αναφορικά με το τέλος του «Καραμανλισμού», για το οποίο μιλούν πολλοί την επόμενη των εκλογών της ΝΔ, είπε ότι άλλο ο Καραμανλής και άλλο ο Καραμανλισμός, λέγοντας ότι δεν μπορεί κανείς να πει ότι ο «Καραμανλισμός» τελείωσε στη ΝΔ.
Αναφορικά με τις διαρροές για τις συνομιλίες Καραμανλή Τσίπρα είπε ότι δεν είναι κακό να υπάρχουν κοινωνικές σχέσεις μεταξύ πολιτικών.

Πυρά και κατά Σαμαρά
Σύμφωνα με τον κ. Μεϊμαράκη, ο Αντώνης Σαμαρά υποστήριξε στον β' γύρο τον Κυριάκο Μητσοτάκη, λέγοντας ότι αναρωτιέται γιατί δεν τον όρισε εξαρχής πρόεδρο της ΝΔ.
«Ο κ. Σαμαράς στον πρώτο γύρο στήριξε όλους τους άλλους εκτός από εμένα. Τυχαία βρέθηκε στη Μεσσηνία ο Κυριάκος με τέτοια ποσοστά; Βοήθησε (η στήριξη Καραμανλή). Τιμή μου είναι να με υποστηρίζει ένας πρώην πρωθυπουργός. Όπως με στεναχώρησε που δεν με στήριξε ο κ. Σαμαράς» είπε.
Επίσης ο κ. Μεϊμαράκης είπε ότι κανείς από την ΝΔ δεν ενδιαφέρθηκε για την προεδρία πριν από τις εθνικές εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015.
«Αρνήθηκαν όλοι κατηγορηματικά το συνέδριο. Αρνήθηκαν κατηγορηματικά τον τρόπο αλλαγής του προέδρου της ΝΔ. Δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να αναλάβει την αρχηγία πριν από τις εθνικές εκλογές. Και απορώ γιατί ο κ. Σαμαράς που στήριξε τον Κυριάκο Μητσοτάκη δεν του έδωσε απευθείας το κόμμα;», είπε ο πρώην πρόεδρος της Βουλής.
Εγώ με σεβασμό και εκτίμηση τον αντιμετωπίζω. Σε πολλά ζητήματα της πολιτικής μας έχουμε διαφορετική άποψη. Εγώ δεν έχω τίποτα με τον κ. Σαμαρά. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπήρχε μία τέτοια λυσσαλέα αντίδραση από κάποιους δικούς του», δήλωσε ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης.

Η επόμενη ημέρα
Για την επόμενη ημέρα ο κ. Μεϊμαράκης επανέλαβε πως παραμένει σταθερός στη θέση του: «Ξεκαθάρισα ότι θα πρέπει να είναι αποτελεσματική και εποικοδομητική η αντιπολίτευση για το συμφέρον του τόπου», ενώ αναφερόμενος στον κ. Μητσοτάκη είπε: «Εγώ του εύχομαι να πάει καλά. Του λέω ότι είμαι παρών. Θα είμαι δίπλα του. Θα κάνω αυτό που έκανα σε όλη μου τη ζωή, να βοηθάω τον εκλεγμένο αρχηγό του κόμματος. Εγώ ουδέποτε έφυγα από το κόμμα και ούτε σκοπεύω».
Διευκρίνισε ότι από εδώ και στο εξής θα παίξει το ρόλο του βουλευτή και εξέφρασε την πεποίθηση ότι «εφόσον θα λειτουργήσουμε δημοκρατικά- γιατί έτσι λειτουργήσαμε τους μήνες που εγώ ήμουν πρόεδρος- εάν έχουμε άλλες απόψεις για τα σοβαρά ζητήματα θα πάμε στα όργανα, στην κοινοβουλευτική ομάδα. Θα πούμε τις απόψεις μας και θα στοιχηθούμε στην πλειοψηφία».

Για το σύνθημα «Όλοι μαζί»
Ωστόσο ο κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης ανέφερε ότι δεν του αρέσει το σύνθημα «όλοι μαζί» του Κυριάκου Μητσοτάκη. «Αυτό το όλοι μαζί δεν μου πολύ αρέσει συνήθως. Γιατί ο πρόεδρος εννοεί: Όλοι μαζί μου. Και όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου να διαγραφεί», είπε ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης και συνέχισε: «Ακούω τον κ. Μητσοτάκη που λέει ανανέωση. Εγώ δεν είπα ποτέ ανανέωση. Εγώ είπα ανανέωση με αξιοκρατία. Εάν ανανεώσουμε με μόνο κριτήριο γιατί είναι νέοι και είναι και φίλοι μου τότε θα είναι ευνοιοκρατία».

Επίθεση σε Τσίπρα
Τέλος ο κ. Μεϊμαράκης επιτέθηκε και στον πρωθυπουργό αναφορικά με την πολιτική που ακολούθησε έπειτα από την ψήφιση του μνημονίου.
«Είπα εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης για να πάμε μαζί στους δανειστές. Μετά τις εκλογές ο κ. Τσίπρας πήγε μόνος του στους δανειστές. Προεκλογικά είπε ότι δεν θα φέρει μέτρα και ότι αν φέρει δεν θα πλήξουν τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και θα έχουν θετικό κοινωνικό πρόσημο. Του δώσαμε 251 ψήφους που κανείς δεν έχει πάρει και τον πήγαμε σε επίπεδο εθνικού ηγέτη. Και ο άνθρωπος δεν το έχει. Θέλει να είναι κομματάρχης. Πήγε τον τόπο σε εκλογική περιπέτεια μόνο και μόνο για να ξεκαθαρίσει τα εσωτερικά του κόμματος του. Εμείς μέτρα δεν ψηφίσαμε. Τα μέτρα τώρα έρχονται και έχουν απόλυτη σφραγίδα Τσίπρα» κατέληξε ο κ. Μεϊμαράκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: