Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

"Δεν τρελαίνομαι να γίνω πρόεδρος της ΝΔ..."

Μεϊμαράκης:"Δεν τρελαίνομαι να γίνω πρόεδρος της ΝΔ...Δεν την έχω δει σωτήρας"
«Εγώ δεν τρελαίνομαι να γίνω πρόεδρος, και όποιος και να εκλεγεί και πάλι φίλοι θα είμαστε και θα τον υπηρετήσω ως απλός στρατιώτης, όπως...
... υπηρέτησα τους πάντες», είπε (REAL FM) μεταξύ άλλων ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ, Ευάγγελος Μεϊμαράκης, προσθέτοντας ότι «εγώ είμαι ΝΔ.
Είμαι ο άνθρωπος που ποτέ δεν έφυγε από τη ΝΔ, που έμεινε μέσα και στις στενοχώριες της και στις λύπες της και πάλεψε για να ξανάρθουν όσοι φύγανε και να ξαναμεγαλώσει και να γίνει πρώτο κόμμα (…) 
Εγώ λοιπόν, δεν την έχω δει σωτήρας. Δόξα σοι ο Θεός, θεωρώ ότι ακόμα δεν έχω ψωνίσει και πιστεύω ότι έχω τα περιθώρια… 
Δεν με τρομάζουν τα προβλήματα. Εάν ο κόσμος με θέλει και μου δώσει την πλειοψηφία θα ανταποκριθώ αλλά κι αν δεν με θέλει θα υπηρετήσω τις αρχές μου, όπως έκανα πάντα». 

Στην επισήμανση ότι αυτό που αναφέρεται ως μειονέκτημα της υποψηφιότητάς του, είναι ότι δεν δίνει ένα όραμα ανανέωσης του κόμματος καθώς και ότι οι πολίτες αισθάνονται ότι εκλεγόμενος ο Μεϊμαράκης θα μείνουν όλα ίδια στη ΝΔ, ο ίδιος απάντησε: 
«Τι όλα ίδια; Αφού ο πρώτος που θα αλλάξει θα είναι ο γραμματέας του κόμματος. Τι μου λέτε τώρα; Τι όλα ίδια; Σε τι θα μείνει ίδιο; Βεβαίως δεν θα γκρεμίσω τα θετικά. Θα κρατήσω από το παρελθόν όλα τα θετικά γιατί έχουμε πάρα πολλά θετικά και έχουμε και ιστορία σε αυτό το κόμμα, έχουμε προσφέρει στη χώρα. 
Και πάνω σε αυτά τα θετικά που είναι το βασικό θεμέλιο της παράδοσης και της ιστορίας του κόμματος με τις αρχές μας και τις αξίες μας, να οικοδομήσουμε το καινούργιο Πώς θα το οικοδομήσουμε το καινούργιο, στον αέρα;» 
Σε ό,τι αφορά τη μήνυση που ο ίδιος πρότεινε να κατατεθεί εναντίον της εταιρείας που είχε αναλάβει τη διεξαγωγή των εκλογών της ΝΔ, μετά τις επιθέσεις που δέχθηκε περί δικής του ευθύνης για το εκλογικό φιάσκο την Κυριακή 22 Νοεμβρίου, κ. Μεϊμαράκης σημείωσε: 
 «Εάν όλοι πράγματι αποδεχθούν ότι δεν έχω ευθύνη, να μην γίνει η μήνυση. Αλλά, πρέπει να το αποδεχθούν όλοι. Αλλιώς, ιδιαίτερα ο κ. Τζιτζικώστας που ζήτησε με στόμφο την παραίτησή μου… γιατί δεν θέλει να καταθέσουμε τη μήνυση; Τι πάνε να συγκαλύψουν, όποιος δεν το θέλει;» 
Ερωτηθείς αν ο Απόστολος Τζιτζικώστας λέει «όχι» στη μήνυση, ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ, απάντησε: «Βεβαίως και λέει όχι, όπως λέει και ο κ. Παπαμιμίκος όχι. 
Έκανα νέο γράμμα χθες προς τον πρόεδρο της ΚΕΦΕ που παραμένει ο κ. Παπαμιμίκος –γιατί μπορεί να έχει το κώλυμα αλλά προεδρεύει- και ζήτησα να γίνει η μήνυση. 
Ο κ. Γεωργιάδης είπε όχι, ο κ. Παπαμιμίκος λέει όχι, η νομική υπηρεσία κατηγορηματικά αρνείται. Κι εγώ ερωτώ: Θα συγκαλύψουν κάτι; Φοβούνται να μπει ο εισαγγελέας και ο ανακριτής μέσα; 
Και αν αυτοί αισθάνονται ότι εγώ έχω την ευθύνη γιατί το φοβούνται; 
Εγώ λοιπόν το ζητώ. Και ζητώ το κόμμα να καταθέσει τη μήνυση». 
 Αναφερόμενος στην κυβέρνηση ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ, υπογράμμισε ότι έχει «διαρρήξει την εμπιστοσύνη της με την κοινωνία», χαρακτήρισε τα νέα μέτρα «τραγικά» ενώ κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα για «πολιτικό τυχοδιωκτισμό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: