Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Ο Αύγουστος Κορτώ δεν μπαίνει στο #potami

Διαψεύδει ο συγγραφέας Αύγουστος Κορτώ ότι θα πολιτευθεί με το Ποτάμι του Σταύρου Θεοδωράκη. Σε ανάρτησή του στο Facebook γράφει: "Ήμουν και ...

παραμένω αφοσιωμένος - ταγμένος - σε δύο μόνο πράγματα σ' αυτή τη ζωή: στον άντρα μου και στα βιβλία μου. Δεν υπάρχει χώρος για τίποτε άλλο". 

Συγκεκριμένα γράφει στην προσωπική του σελίδα στο Facebook: 

Φίλοι μου καλοί κι αγαπημένοι, Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας, ωστόσο οφείλω να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα. »Η μνεία του Σταύρου Θεοδωράκη στο πρόσωπό μου - αφότου βεβαίως ο ίδιος τόνισε πως τα ονόματα που ανέφερε δεν συγκροτούν το ευρωψηφοδέλτιο του Ποταμιού - με τιμά ιδιαιτέρως, πλην όμως και ο ίδιος γνωρίζει πως αν χρειάζεται τη συμβουλή κάποιου σε ζητήματα σχετικά με τον χώρο του βιβλίου, λόγου χάρη, ή τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, υπάρχουν άτομα με πείρα, κατάρτιση και θεωρητική σκευή μακράν επαρκέστερη από τη δική μου. »

Έτσι, μολονότι εύχομαι ολόψυχα στον Σταύρο Θεοδωράκη καλή επιτυχία στον αγώνα του, καθιστώ σαφές ότι ουδέποτε σκόπευα να πολιτευθώ, και ούτε τώρα πρόκειται να το πράξω. »Ήμουν και παραμένω αφοσιωμένος - ταγμένος - σε δύο μόνο πράγματα σ' αυτή τη ζωή: στον άντρα μου και στα βιβλία μου. Δεν υπάρχει χώρος για τίποτε άλλο»... 

 || in.gr ||


Δεν υπάρχουν σχόλια: