Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Μάθε τα πάντα για τον Μεταβολισμό #menshealthgr [υγεία] [διατροφή]

Είναι ο φούρνος στα κύτταρά σου που καίει καύσιμα και λίπος και καθορίζει αν θα είσαι αδύνατος ή κουραμπιές. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να τον κάνεις να καίει 24 ώρες το 24ωρο ...



Καυτές Αλήθειες

Οι αδύνατοι έχουν πιο  γρήγορο μεταβολισμό:

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ
«Υπάρχουν αδύνατοι άνθρωποι με ελαφρώς χαμηλό μεταβολισμό, που απλώς δεν τρώνε πολύ» λέει ο Michael Jensen, ενδοκρινολόγος, «ενώ υπάρχουν παχουλοί άνθρωποι με υψηλό μεταβολισμό, που τρώνε υπερβολικά πολύ».

Ο άπαχος ιστός καίει περισσότερο απο τον λιπώδη:

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: ΑΛΗΘΕΙΑ
«Ο εγκέφαλος, η καρδιά, το συκώτι και τα νεφρά χρησιμοποιούν πολλή ενέργεια, ακόμη κι όταν κοιμάσαι» λέει ο Jensen. Οι μύες, το γαστρεντερικό σύστημα και το λίπος όμως δεν καίνε σχεδόν τίποτα. Η εκτίμησή του είναι ότι καις περίπου 1 θερμίδα/ λεπτό στην ανάπαυση. 

Αδυνατίζεις μόνο κόβοντας θερμίδες:

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: ΛΑΘΟΣ
«Τα 30 χρόνια που δουλεύω δεν έχω δει κανέναν με πραγματικά χαμηλό μεταβολισμό» λέει ο Jensen. «Οι άνθρωποι που πιστεύουν πως χρειάζονται δίαιτα 800 θερμίδων έχουν μεταβολικό ρυθμό ανάπαυσης (RMR) 1.500 θερμίδων». Οπότε γιατί δεν μπορούν να αδυνατίσουν; Καταναλώνουν ίσως πολύ περισσότερες θερμίδες απ’ όσες νομίζουν. Σου προτείνει να καταγράψεις με ακρίβεια όλα όσα τρως για δύο εβδομάδες, ώστε να εντοπίσεις ανθυγιεινές συνήθειες.

Κόβοντας 500 θερμιδες την ημέρα θα χάνεις μισο κιλο την εβδομάδα:

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: ΛΑΘΟΣ
Μισό κιλό λίπους είναι ίσο με καύση 3.500 θερμίδων και μπορεί όντως να χάσεις μισό κιλό την πρώτη εβδομάδα. «Οταν τρως όμως λιγότερο, χάνεις άπαχο ιστό κι έτσι ο μεταβολισμός σου μειώνεται» λέει ο Jensen. Μάλιστα μπορεί να πάρεις περισσότερο από μισό κιλό μετά από κατανάλωση 3.500 θερμίδων, γιατί οι θερμίδες που αποθηκεύονται ως γλυκογόνο προκαλούν κατακράτηση υγρών.

5 Τροφές για να Καις Περισσότερο:

Νερό:

Πιες νερό βρύσης ή μεταλλικό, αλλά όχι φιλτραρισμένο. Σε μια ελβετική μελέτη, το φιλτραρισμένο νερό δεν αύξησε το μεταβολισμό των αντρών, αντιθέτως με το μεταλλικό.

Λάδι:

Φάε ελαιόλαδο κι όχι λινέλαιο. Και τα δύο είναι πηγές ω-3, αλλά το ελαιόλαδο αυξάνει περισσότερο από το λινέλαιο τις καύσεις μετά το γεύμα, σύμφωνα με καναδική έρευνα.

Πρωτεΐνη:

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος είναι καλύτερη από την πρωτεΐνη καζεΐνης. Μια ελβετική μελέτη διαπίστωσε ότι έχει μεγαλύτερη θερμική ισχύ από την πρωτεΐνη καζεΐνης.

Τσάι:

Μην πιεις οποιοδήποτε τσάι. Οι καύσεις που ενεργοποιεί το τσάι oolong είναι υπερδιπλάσιες σε σχέση με το πράσινο τσάι, σύμφωνα με μελέτη από την Ιαπωνία.

Τυρί και Ψωμί:

Φάε τσένταρ με ψωμί ολικής κι όχι άσπρο. Τα τρόφιμα ολικής άλεσης μπορούν να αυξήσουν την καύση σου μετά το γεύμα κατά 87%, σύμφωνα με το Pomona College.

Οι καλύτερες προπονήσεις για να κάψεις λίπος:

Κάνε το μεταβολισμό σου να καίει πέτρες μ’ έναν κύκλο άρσεων απο 8-12 ασκήσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν κάμψεις και εκτάσεις, λέει ο James Churilla, επιδημιολόγος στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Φλόριντα. Κάνε 2  Ή 3 σετ των 10-15 επαναλήψεων, σηκώνοντας το 60-80% της μέγιστης άρσης σου. Συνέχισε να αλλάζεις μυϊκές ομάδες και μην κάνεις παύση μεταξύ των ασκήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: