Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Αυτοί είναι οι βουλευτές που έστειλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό

Έκπληκτος ο Βασίλης Κικίλιας για τα δημοσιεύματα, δηλώνει ότι έχει κερδίσει τα χρήματά του πριν πολιτευτεί, από ...
 
το μπάσκετ και την… ιατρική.
Βασίλης Καπερνάρος, Βασίλης Κικίλιας και Μαρία Ρεπούση, καθώς και οι σύζυγοι των βουλευτών Σηφουνάκη και Καπερνάρου, έχουν βγάλει σημαντικά ποσά στο εξωτερικό, ενώ «οποιαδήποτε άλλα ονόματα έχουν ακουστεί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα», σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών. 
Οι φορολογικές αρχές ελέγχουν τώρα κατά πόσο οι καταθέσεις τους σε τραπεζικούς λογαριασμούς στο εξωτερικό προέρχονται πράγματι από νόμιμα και φορολογημένα έσοδά των ελεγχόμενων Βουλευτών και συγγενικών προσώπων τους. 
Η υπόθεση του Βασίλια Κικίλια είναι στις 531 στοχευμένες υποθέσεις, κι η ολοκλήρωση των ελέγχων θα γίνει το συντομότερο δυνατό, ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα παρερμηνείας, με βάση την επίσημη ενημέρωση.

Από την πλευρά του ο Βασίλης Κικίλιας δήλωσε για το θέμα ότι «Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. 
Τα χρήματα μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου. 
Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου».

Παπαδημούλης: Άμεση σύγκληση

Στο μεταξύ, μετά τα δημοσιεύματα για μεταφορά 3,5 εκατ. ευρώ στο εξωτερικό από τρεις βουλευτές της ΝΔ την περίοδο 2009-2012, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης, με σημερινή επιστολή του προς τον πρόεδρο της Επιτροπής της Βουλής για το «Πόθεν Έσχες» Γ. Καλαντζή, ζητά την άμεση σύγκληση της Επιτροπής ώστε να ενημερωθεί και να ενεργήσει σύμφωνα με τις αρμοδιότητές της για το σοβαρότατο θέμα που ανακύπτει. «Η προφανής σοβαρότητα του θέματος επιβάλλει την συνεδρίαση της επιτροπής αμέσως, με πρωτοβουλία του προέδρου της ή, αν αυτός κωλύεται, του αναπληρωτή του», σημειώνει ο κ. Παπαδημούλης.

http://www.neolaia.gr/2014/02/10/lefta-sto-exoteriko/

Δεν υπάρχουν σχόλια: