Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Δεν «ψήνεται» για ευρωβουλευτής η Ντόρα Μπακογιάννη

Η εκλογή στο Ευρωκοινοβούλιο δεν είναι στους στόχους της Ντόρας Μπακογιάννη, που εμφανίστηκε αρνητική στο ενδεχόμενο να κατέβει ως υποψήφια στις ...

προσεχείς εκλογές. Παρόλα αυτά άφησε ανοιχτό το παράθυρο να μεταπεισθεί, αν της το ζητήσει ο πρωθυπουργός, καθώς όπως τόνισε με νόημα δεν έχει αρνηθεί ποτέ «να δώσει μάχες όταν χρειάζεται».

«Νομίζω ότι η πορεία μου στην πολιτική έχει αποδείξει ορισμένα πράγματα. Ήμουν και είμαι συνεπής στις θέσεις μου και δεν έχω αρνηθεί να δώσω μάχες όταν χρειάζεται. 
Προϋπόθεση, όμως, για να μπορεί κανείς να προσφέρει αποτελεσματικά είναι να είναι κοινωνός της μακροπρόθεσμης στρατηγικής και στόχευσης», είπε μιλώντας στην «Καθημερινή της Κυριακής», απαντώντας στην ερώτηση για το αν θα απέρριπτε πρόταση του Αντώνη Σαμαρά για υποψηφιότητά της στις ευρωεκλογές.

Ακόμη, η κ. Μπακογιάννη αναγνώρισε πως ο πρωθυπουργός έχει ανακτήσει την αξιοπιστία της χώρας στο εξωτερικό, αν και εξέφρασε ενστάσεις για την υπερφορολόγηση των πολιτών. Τέλος, σε ερώτηση για την επιλογή του Άρη Σπηλιωτόπουλου για το δήμο Αθηναίων και τη στάση του Νικήτα Κακλαμάνη, η κ. Μπακογιάννη κράτησε αποστάσεις.

«Είναι πρωτίστως φίλοι μου, αλλά και έμπειροι συνάδελφοι με καταγεγραμμένο έργο. Οπότε μην περιμένετε από εμένα να ρίξω νερό στον μύλο αυτής της αδικαιολόγητης σύγκρουσης», απάντησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: