Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Η μητέρα του Χρυσαυγίτη Ηλιόπουλου: Εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ και του έδωσα την ευχή μου να πάει στη ΧΑ

Μια αποκαλύπτική συνέντευξη για τις σχέσεις που διατηρούσε στο παρελθόν με το ΠΑΣΟΚ, για τις πολιτικές απόψεις της οικογένειάς της αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια έδωσε η ...

μητέρα Παναγιώτη Ηλιόπουλου, Δάφνη.

Η Δάφνη Ηλιοπούλου μίλησε στη διαδικτυακή εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και ανέφερε πως είχε πατέρα εξόριστο κομμουνιστή και αποκάλυψε ότι είχε διοριστεί διοικήτρια νοσοκομείου επί υπουργείας Κρεμαστινού. 
Συγκεκριμένα η μητέρα του προφυλακισμένου Χρυσαυγίτη βουλευτή υπήρξε διοικήτρια του νοσοκομείου Πατησίων από το 1993 έως το 1997 επί υπουργείας Κρεμαστινού.

Ωστόσο, όπως υποστήριξε, η Δάφνη Ηλιοπούλου άλλαξε κομματική πορεία. «Εγώ άλλαξα στην πορεία και από τις συζητήσεις που είχα με τον γιο μου και από όλη αυτή τη σαπίλα που γνώρισα» είπε χαρακτηριστικά η μάνα του προφυλακισμένου βουλευτή και πρόσθεσε: 
«Εγώ είμαι πολύ περήφανη για τον γιο μου και θα ντρεπόμουν αν είχε βάλει υποψηφιότητα με άλλο κόμμα. Όταν ο γιος μου ανακατεύτηκε με τη Χρυσή Αυγή του είπα "με την ευχή μου"».

Παράλληλα, η κυρία Ηλιοπούλου ανέφερε ότι θα ψηφίσει και πάλι Χρυσή Αυγή και μάλιστα συνειδητοποιημένα και πρόσθεσε ότι αν κληθεί να είναι υποψήφια «θα είναι μεγάλη μου τιμή».

Αναφερόμενη στο απαράδεκτο περιστατικό με πρωταγωνιστές τους Χρυσαυγίτες βουλευτές στη Ραφήνα όπου είχαν αναποδογυρίσει πάγκους η μητέρα του βουλευτή προκάλεσε λέγοντας τα εξής: «Ο γιος μου δεν γύρισε τους πάγκους (σ.σ. στην λαϊκή), εκείνος κοιτούσε μόνο τις άδειες αν είναι νόμιμες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: