Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

«Η κυβέρνηση ανοίγει την κερκόπορτα της πλήρους απελευθέρωσης των πλειστηριασμών»

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Σταθάκης μίλησε στους Μπάμπη Παπαπαναγιώτου και Άρη Ραβανό για τους πλειστηριασμούς, τον Μ. Γλέζο και το πόθεν έσχες του:


Για τους πλειστηριασμούς και το νομοσχέδιο της κυβέρνησης
«Νομίζω ότι η κυβέρνηση ανοίγει την κερκόπορτα της απελευθέρωσης πλειστηριασμών και για μια σταδιακή αποδυνάμωση της προστασίας της πρώτης κατοικίας, με τελική κατάληξη την πλήρη απελευθέρωση των πλειστηριασμών με την ελάχιστη προστασία κάποιων κοινωνικών στρωμάτων που πρόκειται για διευκρινιστούν. Για τις επαρκείς διατυπώσεις έχουμε κάποιο χρόνο μέχρι την αυριανή συζήτηση στη Βουλή και επειδή θα είμαι εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, μετά βεβαιότητας σας λέω ότι αυτή τη στιγμή, από αυτό που ακούγεται, αίρονται δύο προϋποθέσεις: ο συνυπολογισμός του συνόλου της περιουσίας που αποδυναμώνει, αν δεν κάνω λάθος, 100.000 οικογένειες από την προστασία της πρώτης κατοικίας και δεύτερον, τα εισοδηματικά κριτήρια των 35.000 ευρώ που μένουν να υπολογιστούν επακριβώς, διότι δεν μπορώ να σας πω αυτή τη στιγμή πόσα νοικοκυριά θίγει. Με την εκτίμηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή, μπορώ να σας πω ότι δεν θα καλύπτει το 90% των νοικοκυριών (όπως λέει η κυβέρνηση).»
Για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών
«Λογικά θα πάμε για ευρωεκλογές. Η προεδρία της Ε.Ε. συνήθως πρέπει να σημαίνει ότι θα υπάρχει ένα πάρα πολύ έκτακτο γεγονός για να υπάρξουν εκλογές. Έχει ειπωθεί αυτό σε όλους τους τόνους και γι’ αυτό το επόμενο ορόσημο για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι οι ευρωεκλογές. (Οι τριπλές εκλογές) είναι αποκλειστική ευθύνη και απόφαση της κυβέρνησης. Δεν μπορώ να πω εγώ κάτι. Θα αντέξει η κυβέρνηση στη διάρκεια της προεδρίας, αλλά και πάλι δεν βλέπω εγώ κάτι που θα προκαλέσει νωρίτερα εκλογές.»
Για τη στάση του Μ. Γλέζου στη χθεσινή ψηφοφορία για τη Χρυσή Αυγή
«Έχει μια άποψη απόλυτα σεβαστή και έναν ιδιαίτερο τρόπο που αντιμετωπίζει θέματα και είναι η δεύτερη φορά που τίθεται το θέμα της διαφοροποίησης. Δεν έχω κάποιο άλλο σχόλιο. Επιμένω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει χειριστεί σωστά το θέμα της αντιμετώπισης της Χ.Α. και στην πρώτη περίπτωση και χθες και ευθυγραμμίζομαι απολύτως με τις επιλογές που έχει κάνει η κοινοβουλευτική ομάδα.»
Για το πόθεν έσχες του
«Δεν έχω να πω τίποτα. Αν είχα να το πω, θα το είχα πει δημόσια. Έχω επιλέξει και εγώ και ο κ. Τσακαλώτος να μην απαντήσουμε. Ας μας πουν αυτοί και ας μας αποδείξουν ότι έχουμε έστω και μία μετοχή των εταιρειών που λένε, της Blackrock ή της JP Morgan ή όποιας άλλης. Αν έχουν στοιχείο, ας το φέρουν αυτοί που το λένε. Μίλησαν για μετοχές και τον «Ελληνικό Χρυσό» και δεν ξέρω τι άλλο. Αυτά είναι επιστημονικής φαντασίας και δεν έχω να πω τίποτε άλλο.
Εάν υπάρχει κάτι πιο άξιο λόγου κατηγορίας και όχι επιστημονικής φαντασίας, υπάρχει θέμα (ηθικής τάξης). Εάν είναι μόνον αυτά που λέχθηκαν και γράφτηκαν και τα σενάρια αυτά επιστημονικής φαντασίας, δεν έχει κανέναν νόημα να εμπλακούμε. Δεν είμαι μέτοχος σε καμία απολύτως εταιρεία στον κόσμο. Αμοιβαία κεφάλαια προφανώς έχω και αυτά εμφανίζονται, αλλά δεν έχουν καμία σχέση. Αν έχω αμοιβαίο κεφάλαιο που είναι δείκτης του Χρηματιστηρίου, αυτό δεν είναι μετοχή. Είναι δείκτης του Χρηματιστηρίου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: