Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΟΙ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ- ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΡΑΤΣΟΥΚΑ

ΣΤΙΧΟΙ: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ  ....



ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΡΑΤΟΥΣΚΑ 
 Ζωγραφίζω τα όνειρά μου... 
Μα η παλέτα μου αδειανή... 
Τα τοπία της ψυχής μου... 
Βαθύ γαλανά και γκρι... 
Οδηγείς τα βήματά μου... 
Όμως είσαι μακριά... 
Με παρέα τη μοναξιά μου... 
Δε θα είναι όπως παλιά... 
Σαν να πάγωσε ο χρόνος...
 Στην ομίχλη της σιωπής... 
Και τα δάκρυά μου σβήνουν... 
Οι σταγόνες της βροχής... 
Σαν να πάγωσε ο χρόνος... 
Στην ομίχλη της σιωπής... 
Και τα δάκρυά μου σβήνουν... 
Οι σταγόνες της βροχής... 
Τραγουδώ τις ενοχές μου... 
Κι η αλήθεια μου γυμνή... 
Σκόρπιες λύπες και χαρές μου... 
Στου ανέμου την πνοή... 
Όταν ένα αστέρι πέφτει... 
Ψιθυρίζω μια ευχή... 
Μα στου χρόνου τον καθρέφτη.. 
Μοιάζεις τέλος και αρχή.... 
Σαν να πάγωσε ο χρόνος... 
Στην ομίχλη της σιωπής... 
Και τα δάκρυά μου σβήνουν... 
Οι σταγόνες της βροχής... 
Σαν να κρύφτηκε η μέρα.. 
Κι είναι όλα σκοτεινά... 
Φεύγει η σκέψη μου σα σφαίρα... 
Και σε βρίσκει στα κρυφά... 
Νοερά φιλιά και χάδια... 
Τα μικρά μας μυστικά... 
Και πολύτιμα πετράδια... 
Όσα μείναν απ' αυτά... 
Όταν ένα αστέρι πέφτει... 
Ψιθυρίζω μια ευχή... 
Μα στου χρόνου τον καθρέφτη..
 Μοιάζεις τέλος και αρχή...
 Σαν να πάγωσε ο χρόνος... 
Στην ομίχλη της σιωπής... 
Και τα δάκρυά μου σβήνουν...
 Οι σταγόνες της βροχής... 
Σαν να κρύφτηκε η μέρα.. 
Κι είναι όλα σκοτεινά... 
Φεύγει η σκέψη μου σα σφαίρα... 
Και σε βρίσκει στα κρυφά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: