Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

H γενιά των 300 ευρώ [στα χρόνια του Σαμαρά] [video]

Τρία χρόνια πριν, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, ο Θοδωρής Αναστασόπουλος τελείωσε τις σπουδές του στη βιβλιοθηκονομία. Να βρει δουλειά στο αντικείμενό του υπήρξε αδύνατο και έτσι συμβιβάστηκε με μία εταιρεία ερευνών. «Μετά από δύο χρόνια που ...

τελείωσα τη σχολή, κατάφερα να βρω εργασία part time, και με ανταμείβει με 250-300 ευρώ το μήνα. Προφανώς και δεν μπορώ να μείνω μόνος μου, μένω με τη μητέρα και την αδερφή μου, με τα χρήματα που βγάζουμε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να καλύψουμε τις ανάγκες του φαγητού, τους λογαριασμούς και την εφορία για το σπίτι» δήλωσε στην κάμερα του euronews, ο Θοδωρής Αναστασόπουλος. 
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Δικτύου Εργάνη, 274.000 (20%) εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα αμείβονται με λιγότερο από 500 ευρώ το μήνα, κυρίως σε θέσεις μερικής απασχόλησης. 105.000 (8%) εργαζόμενοι λαμβάνουν μηνιαίες αποδοχές από 500 έως 600 ευρώ. 
Όπως ο Θοδωρής, έτσι και η Άννα Χατζηιωαννίδη κερδίζει ελάχιστα χρήματα.
«Έχω τελειώσει την αρχιτεκτονική εδώ και ένα χρόνο, έχω στείλει πάνω από 100 βιογραφικά, έχω πάει σε ελάχιστες συνεντεύξεις, δύο με τρεις, αυτό που κάνω τώρα είναι ότι ασχολούμαι με τη φωτογραφία, βγάζω φωτογραφίες σε νυχτερινά κέντρα, κλαμπ και μπαρ, και βγάζω 240 ευρώ το μήνα» δήλωσε στην κάμερα του euronews η Άννα Χατζηιωαννίδη.
Παρά τη δραματική πτώση των αποδοχών, η ανεργία στην Ελλάδα δε σταματάει να αυξάνεται. Το Σεπτέμβριο βρέθηκε σε νέο ύψος ρεκόρ, 27,4%. Στους νέους το ποσοστό της ανεργίας ξεπερνά το 50%.

 Πηγή: Euronews
Επισκεφθείτε το euronews στο: 

Δεν υπάρχουν σχόλια: