Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Μετά τις ψηφιακές άδειες, κι’ άλλο δωράκι στους μεγαλοεργολάβους. Κλείνουν το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας

Για να σωθεί η ελληνική οικονομία πρέπει να βρεθούν επιπλέον εργαζόμενοι στο δρόμο. 
Πρέπει να κλείσουν με τη μέθοδο του ξαφνικού θανάτου και το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας. 
Φαίνεται ότι οι ...

μεγαλοεργολάβοι κάνουν πάρτι. 
Γιατί δική τους απαίτηση είναι και το κλείσιμο του ΤΕΟ. 
Όπως και το κλείσιμο της ΕΡΤ. 
Δωράκια στα τζάκια της διαπλοκής. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος οργανισμός τα τρία τελευταία χρόνια και εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης εμφανίζει συνεχή κερδοφορία. 
Οπότε μόνο σκοπιμότητες κρύβει μια τέτοια ακατανόητη κίνηση. 
Έστω η ΕΡΤ είχε υπεράριθμο προσωπικό, το ΤΕΟ όμως που παρουσίαζε κέρδη! 

Λίγα λόγια για την εταιρεία: 
Το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας ιδρύθηκε το 1927 και μέχρι το 2001 λειτούργησε, ως ΝΠΔΔ δίχως να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. 
Το 2001 συγχωνεύθηκε με την εταιρία «Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοί Α.Ε.» και συστάθηκε η εταιρία «Ανώνυμη Εταιρεία Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων»-ΤΕΟ ΑΕ. 
Η νέα εταιρία συνέχισε να λειτουργεί αυτόνομα δίχως να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. 
Μάλιστα από τα έσοδα της χρηματοδοτεί το ελληνικό δημόσιο για τη συντήρηση και την κατασκευή του εθνικού δικτύου και εκπροσωπεί τη χώρα μας σε διάφορους φορείς στο εξωτερικό που σχετίζονται με τους αυτοκινητόδρομους. 
Εκτός όμως από τη χρηματοδότηση του ελληνικού δημοσίου έχει αναλάβει και τη συντήρηση του Εθνικού Δικτύου. 
Και κυρίως του δευτερεύοντος εθνικού δικτύου, το οποίο κανένας παραχωρησιούχος ή άλλος φορέας δεν έχει αναλάβει να συντηρεί με αποτέλεσμα να βρίσκεται στο έλεος του Θεού. 
Παρόλα αυτά η κυβέρνηση αποφάσισε να κλείσει την ΤΕΟ ΑΕ. 
Και ως επίσημη δικαιολογία παρουσιάστηκε σε δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, που διαπίστωνε διασπάθιση δημοσίου χρήματος. 
Ωστόσο το κλείσιμό του προκαλεί πολλά ερωτηματικά και έντονη οσμή παράδοσης της εποπτείας των εθνικών δικτύων στους μεγαλοεργολάβους. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: