Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2009

Ανακοίνωση της Ν.Δ. για το θέμα της απόσυρσης των αυτοκινήτων

"Παραπλανώντας τον ελληνικό λαό με απίστευτες ανακρίβειες, η Κυβέρνηση Παπανδρέου σήμερα καταργεί ένα πολύ καλά μελετημένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα μέτρων μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και το αντικαθιστά με το καθαρά εισπρακτικό μέτρο της αύξησης των τελών κυκλοφορίας. Η αύξηση αυτή θα είναι έσοδο του προϋπολογισμού και δεν θα διατίθεται για την απόσυρση των οχημάτων, όπως προβλεπόταν στο δικό μας πρόγραμμα.
Έτσι φαίνεται ότι αντιλαμβάνεται η Κυβέρνηση το περιβάλλον και την πράσινη ανάπτυξη.
Η Κυβέρνηση στερείται όχι μόνο πολιτικής και προγράμματος, αλλά και περιβαλλοντικής ευαισθησίας.
Κατήργησε μια πολύ καλά μελετημένη δέσμη μέτρων της κυβέρνησης της Ν.Δ., με καθαρά περιβαλλοντικό χαρακτήρα και την αντικατέστησε με μία καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Η δική μας πολιτική υλοποιείτο με μια καλά μελετημένη δέσμη μέτρων με αλληλοεξαρτώμενα κίνητρα και αντικίνητρα: περιβαλλοντικά τέλη, απόσυρση παλαιών οχημάτων και αγορά νέων καθαρών, πράσινος δακτύλιος. Παρόμοια προγράμματα εφαρμόζονται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Μέτρα επιστημονικά τεκμηριωμένα και με μετρήσιμη περιβαλλοντική απόδοση. Η μελέτη των μέτρων που προηγήθηκε και η οποία δημοσιοποιήθηκε υπολογίζει μείωση από 20% έως 35% των εκπεμπόμενων ρύπων έως το 2012 και από 50% έως 60% έως το 2015.
Η αναγκαιότητα των μέτρων έχει στηριχθεί σε πολυάριθμες επιστημονικές μελέτες για όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας μας που όλες έχουν δείξει ότι ποσοστό άνω του 70% της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις αστικές περιοχές οφείλεται στην αστική κυκλοφορία. Κυρίως αυτή οφείλεται στον υψηλό μέσο όρο ηλικίας των οχημάτων (άνω των 12 ετών για επιβατικά και 17 ετών για φορτηγά) και σε κυκλοφοριακά προβλήματα.
Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αγνοεί εντελώς αυτές τις μελέτες, αγνοεί την τεράστια περιβαλλοντική παράμετρο της ρύπανσης από την κυκλοφορία και αγνοεί και τις δεσμεύσεις της Ελλάδας απέναντι στους Διεθνείς Οργανισμούς και την Ε.Ε.
Το ερώτημα είναι τι κάνει η Υπουργός Περιβάλλοντος πέραν των διαψεύσεων των δηλώσεων της προηγούμενης ημέρας.
Δεν χρειάζεται μόνον να είναι αυτόνομο το Υπουργείο Περιβάλλοντος πρέπει να είναι και ισχυρό.
Δεν είναι αλήθεια ότι υπάρχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος από τα μέτρα. Το κόστος των μέτρων που προέβλεπε η απόφασή μας δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό αφού το όλο πρόγραμμα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο. Οι δαπάνες της δέσμης των μέτρων της απόφασής μας θα καλύπτονταν από την αύξηση των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας, του Φ.Π.Α. και των επιπλέον τελών ταξινόμησης από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων.
Υπάρχει η σχετική έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η οποία ακριβώς προέβλεπε ότι δεν επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός.
Σε ότι αφορά στον πράσινο δακτύλιο που προβλέπαμε ότι θα μπει σε εφαρμογή τον Σεπτέμβριο του 2011 αποτελεί ένα αντικίνητρο για την κυκλοφορία των παλαιών οχημάτων και κίνητρο για τα μικρά και φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα.
Όσο αφορά στο επιχείρημα της έλλειψης εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας, το μόνο που μπορούμε να πούμε ότι στερείται σοβαρότητας."

10 σχόλια:

exastal είπε...

Η Ντόρα Μπακογιάννη έκανε σήμερα την εξής δήλωση για την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων από την Κυβέρνηση:

«Η κατάργηση της απόσυρσης και του πράσινου δακτυλίου, δείχνει για μια ακόμη φορά ότι το διαζύγιο του ΠΑΣΟΚ με τις προεκλογικές του εξαγγελίες είναι οριστικό. Η κυβέρνηση επέλεξε ουσιαστικά να «θάψει» δύο αμιγώς περιβαλλοντικά μέτρα, που είχαν στόχο τη δραστική μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Ταυτόχρονα, ενίσχυσε το εισπρακτικό μέρος, αυξάνοντας δυσανάλογα τα τέλη κυκλοφορίας. Φαίνεται ότι οι ''πράσινες'' υποσχέσεις του ΠΑΣΟΚ ξεθωριάζουν γρήγορα...»

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?
"το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα σύμφωνα με ολες τις μελέτες" ΕΙΠΕ Ο "ΣΧΕΤΙΚΟΣ" ΥΠΟΥΡΓΟΣ.

ΡΕ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ, ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΝΕΑΣ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΟΣΤΟΥΣ 65000-70000 ΕΥΡΩ?

ΜΑΣ ΡΩΤΑΤΕ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ?

ΑΝΤ''ΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.

¨ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝΕ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ¨ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ.

ΑΣΧΕΤΟ, ΑΝ ΠΑΡΩ ΓΑΙΔΑΡΑΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ , ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ,ΤΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ?

ψευτοδωρούλα μητσοτάκη φορέβερ είπε...

Το απελπιστικο της υποθεσης ειναι οτι αποτομα σβηνουν οι οποιες ελπιδες ειχαμε για σωστη διακυβερνηση.
Οχι οτι θα μας εσωζε η αποσυρση αλλα ο τροπος με τον οποιο σταματησε η αποσυρση δειχνει οτι αυτη η κυβερνηση πουλουσε φουμαρα προεκλογικα,καμμια λογικη στις αποφασεις.
Σταματανε μαχαιρι το μετρο της αποσυρσης χωρις καποια λογικη,τους υπαλληλους των 100 και 150 χιλιαρικων το χρονο στο λιμανι γιατι τους αφηνουν,και δεν τους μειωνουν το μισθο στα φυσιολογικα επιπεδα των 1500ευρω το μηνα,ε;;;
Εκει δεν εχουμε επιβαρυνση του προυπολογισμου,ε;μονο οι απολαβες τους κοστιζουν γυρω στα 100 εκατομυρια ετησιως(ΧΩΡΙΑ ΟΙ ΦΥΡΑ ΤΟΥΣ).
Αλλα ξεχασα οι λιμενεργατες ειναι συνδικαλιστες δηλαδη "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ" οποτε αλλα λογια να αγαπιομαστε.Το μετρο της αποσυρσης ηταν σωστο και αυτα που ακουω περι εγχωριας παραγωγης ειναι βλακωδως αστεια.
Συνεχιστε ετσι:
Tι 44
τι 34
τι 24%...
Συνεχίστε.

Stefanos είπε...

Τώρα μου θυμηθήκατε και το Περιβάλλον.
Εντυπωσιακό.
Προοδεύετε, μπράβο!

Αν και εντυπωσιασμένος,
θα ήθελα να ρωτήσω με ποιά λεφτά
θα χρηματοδοτούσε το μέτρο της απόσυρσης
η αποθανούσα κυβέρνηση Καραμανλή;
Και επειδή η λογική απάντηση
οδηγεί στο άδειο συρτάρι του ταμείου,
ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:
Τότε γιατί πάρθηκε αυτή η απόφαση;
Προεκλογικό τερτίπι
Μπας και η ΝΔ ανέβαζε το ποσοστό της
ή τακτική της «καμένης γης»;
Όσο για την παλινδρόμηση του ΠΑΣΟΚ
(για να μην ξεχνάμε και την άλλη πλευρά),
και πρέπει να γίνει σύσταση
περισσότερης εγκράτειας σε δηλώσεις,
και να του αποδοθεί το ελαφρυντικό
της καλοπροαίρετης εμπιστοσύνης
στα στοιχεία που του δίνονταν
από την πλευρά της τότε Κυβέρνησης!

stathis είπε...

Με πολύ απλά λόγια το ελληνικό κράτος κερδίζει πολλαπλάσια από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου και από την χώρα προέλευσης, του κατασκευαστή.
Δεν χρειαζόμαστε λοιπόν να έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες!
Έχουμε τους φόρους και τα τέλη που πληρώνει ο καταναλωτής-αγοραστής του αυτοκινήτου!
Και το σύνολο αυτών είναι πολλαπλάσιο της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου!
Καλώς, λοιπόν οι Γερμανοί λένε, ακόμη και σήμερα, ότι" εσείς στην Ελλάδα έχετε 10 αυτοκινητοβιομηχανίες Mercedes και κερδίζετε πολλαπλάσια από εμάς"!

Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΠΑΠΑΡΙΔΗ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠ ΠΑΣΙΝΑ ΜΥΡΗΚΑΣΤΙΚΑ:


Εστω λοιπόν αποσύρουμε ενα παλιο αυτοκίνητο και θα κερδίσουμε 1.500 ευρώ τα οποία θα τα βάλει το κράτος!!!Εμεις αγοράζουμε ενα καινουριο αυτοκίνητο των 15.000 για το οποίο πληρωνουμε 13.500 αφού τα 1.500 τα βαζει το κρατος!!!

Μετράτε εσοδα...

Ο εμπορος θα κόψει τιμολογιο για 15.000 που σημαινει 15.000 επι 19% ΦΠΑ 2.850 τα οποία τα παιρνει το κράτος..και ξερετε και κατι..Αυτο το ΦΠΑ δε γινεται να μην εισπραχτει...!!!Ηδη το..



κρατος ειναι 2.850 που παιρνει μειoν 1.500 που εδωσε 1.350 ευρω κερδος ηδη

Θελετε και συνεχεια... Μετράτε
Στα 15.000 πληρωνουμε το τελος ταξινόμησης... Ναι ναι αυτο που το καλοκαιρι εφερε τη μειωση στις τιμες το οποίο ειναι καθαρος φόρος! Για ενα αυτοκινητο ταξεως 15.000 ευρω 1.400cc περίπου το τελος ειναι κατ ελάχιστον 1.500 τα οποία τα παιρνει...μαντεψτε ποιος! ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
Στα σακουλι λοιπόν και τα 1.500 αρα 1.500 και 1.350 παμε στα 2.850!!!
Θελετε και αλλο... Εσοδα από Πινακίδες, νεο σημα τελων κυκλοφορίας για το καινουριο χωρις να επιστρεφονται τα λεφτα από το παλιο σήμα, νεα ασφάλεια! καινουριο αυτοκίνητο αρα και λιγο πιο ακριβη η ασφαλεια αλλά ακομα πιο πολλα λεφτα απο το ΦΠΑ της ασφαλειας στο κρατος!
Το κρατος τελος θα φορολογήσει και τις αντιπροσωπείες αφου...οσο πουλανε αυτοκίνητα θα εχουν και κερδη
Ποιο κοστος ρε παιδια!!!!
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ;

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΜΟΥΝΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΗΞΕΡΑΝ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΙΜΜΑΤΟΣ!!!!!!!!

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΓΚΕΜΠΕΛΣ!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΙΠΑ ΠΡΑΣΙΝΑ

Ανώνυμος είπε...

http://olympia.gr/2009/11/04/τολμηρές-αλλαγές-στα-τέλη-κυκλοφορία/

Stefanos είπε...

Αξίζει να απαντάει κανείς
στην αριθμητική του μπακαλόγατου;
Συγνώμη,
πέστε με ψηλομύτη,
πέστε με ότι θέτε,
αλλά εγώ δεν μπορώ να απαντάω
σε τυχάρπαστους...
Για τούτο:
Ζήκο, μένεις στην ίδια τάξη!
Θα προαχθείς μόνον αν βρείς
ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΠΑΠΑΡΙΔΗ ΣΤΕΦΑΝΟ:


Έσφιξαν οι κ.... κύριε Παπακωνσταντίνου
Εντονότατες διαφωνίες και σκληρή κριτική δέχθηκε το νομοσχέδιο που παρουσίασε ο Γ. Παπακωνσταντίνου στα μέλη της κυβέρνησης του ΠαΣοΚ.

Ενδεικτικά είναι τα σχόλια (όπως αναφέρονται στο in.gr) μελών της κυβέρνησης...

"Βέλη εκ των έσω δέχθηκε την Τρίτη το νομοσχέδιο και προσωπικά ο Γ.Παπακωνσταντίνου, ο οποίος λίγο πριν από τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου το παρουσίασε στον Κοινοβουλευτικό Τομέα Εργασίας για την Οικονομία. Ο υπουργός Οικονομικών δέχθηκε επικρίσείς τόσο για την φιλοσοφία, όσο και για την ουσία του νομοσχεδίου.

Έντονη κριτική ασκήθηκε από την πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής Β.Παπανδρέου, η οποία επισήμανε ότι η κατάσταση στα δημοσιονομικά είναι πολύ χειρότερη από ότι την παρουσιάζει η κυβέρνηση και πως πρέπει να ακουστεί η αλήθεια και να ληφθούν άμεσα μέτρα.

Αλλοι βουλευτές του ΠαΣοΚ επισήμαναν ότι το νομοσχέδιο παρουσιάζει ελλείμματα σε σχέση με τις δεσμεύσεις του ΠαΣοΚ, καθώς αφήνει εκτός κάποιες κοινωνικές ομάδες και δεν κάνει αναφορά στο επίδομα θέρμανσης, ενώ την ίδια ώρα, αναμένεται επιβολή φορολόγησης στα καύσιμα που θα επιβαρύνει περαιτέρω τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.
Ακόμη, αντιδράσεις υπήρξαν για την επιβολή έκτακτης εισφοράς σε ακίνητες περιουσίες άνω των 600.000 ευρώ, καθώς επισημάνθηκε ότι νομιμοποιείται μια επιλογή της ΝΔ, η οποία είχε καταγγελθεί από το ΠαΣοΚ.

Ακόμη εντονότερη κριτική ασκήθηκε από τον πρόεδρο της Βουλής Φ.Πετσάλνικο, ο οποίος προσήλθε στη συνεδρίαση για να επικρίνει τον Γ.Παπακωνσταντίνου για τον τρόπο που χειρίστηκε το -πρώτο- νομοσχέδιο, επισημαίνοντάς του ότι δεν θα πρέπει στο εξής οι βουλευτές και τα κοινοβουλευτικά όργανα να αιφνιδιάζονται και να πληροφορούνται το περιεχόμενο των νομοσχεδίων από τα μέσα ενημέρωσης. Ο κ. Πετσάλνικος άσκησε κριτική και στο θέμα της κατάργησης του μέτρου της απόσυρσης των ΙΧ"

Η κριτική αυτή αποδεικνύει ένα απλό πράγμα.

Η κατάσταση της οικονομίας που παρέδωσε η ΝΔ και ΓΝΩΡΙΖΕ το ΠαΣοΚ αλλά ΑΠΕΚΡΥΠΤΕ, είναι πολύ δυσκολότερη απ' ότι ισχυρίζονταν δημόσια ο Γ. Παπανδρέου προκειμένου να δικαιολογήσει τις παροχές ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ αλλά πλέον δεν μπορεί να κάνει.

Το ότι κορόιδεψε τον κόσμο είναι το λιγότερο.
Το χειρότερο είναι αυτά που έρχονται και οι συνέπειες που θα δημιουργήσουν. Φυσικά πολύ γρήγορα οι υπουργοί του ΠαΣοΚ κατάλαβαν ότι έσφιξαν οι κ... και πολύ γρηγορότερα απ' ότι φαντάζονται θα λουστούν το κόστος των επιλογών αλλά και των ψεύτικων υποσχέσεών τους.


ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΓΥΑΛΙΑ !!!!!!!!!!