Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

"Πανελλήνιος Σοσιαλισμός" παντού. Καταργούνται τα stage στο δημόσιο. 23.000 νέοι στο δρόμο!

Ξέρουμε πολύ καλά ότι το Πασόκ στηρίζεται σε πέντε βασικές τέχνες της «πολιτικής».
  • Δεν φταίει σε τίποτα(πάντα οι άλλοι δημιουργούν τα προβλήματα).
  • Η Δημοκρατία είναι ιδιοκτησιακό του «κεκτημένο».
  • Λέει ψέματα για να καλλιεργήσει ελπίδες και να υφαρπάξει την εξουσία.
  • Ελέγχει τα ΜΜΕ.
  • Διορίζει.
Μέχρι στιγμής όλες τις βασικές αρχές τις έχει χρησιμοποιήσει καταχρηστικά θα έλεγα καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Έμειναν οι διορισμοί. Έταξαν αφειδώς και οι κλαδικές πεινάνε για τακτοποίηση «εκκρεμοτήτων»! Πέντε χρόνια εκτός εξουσίας έχουν προκληθεί πολλές εκκρεμότητες.....
Μάλιστα όσοι εργάζονται με αυτό το καθεστώς σήμερα δεν πρόκειται να μοριοδοτηθούν, ενώ οι θέσεις που προκηρύχθηκαν μετά τις εκλογές δεν θα πληρωθούν.
Ο σκληροπυρηνικός πασοκικός ρεβανσισμός σε όλο του το μεγαλείο. Η ΝΔ χαρακτήρισε την απόφαση απαράδεκτη που επιβεβαιώνει ότι «το βαθύ κομματικό ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζει όσα χρόνια κι αν περάσουν».

Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Γιώργος Κουμουτσάκος αναφέρει: «Η σημερινή απαράδεκτη απόφαση της κυβέρνησης για τα stages , η απόλυση χιλιάδων νέων ανθρώπων, ένα επιβεβαιώνει: Το βαθιά κομματικό ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζει όσα χρόνια, όσες ηγεσίες του και αν περάσουν.

» Η σημερινή απαράδεκτη απόφαση έχει τραγικές συνέπειες για:

» * δεκάδες χιλιάδες νέους ανθρώπους που από τη μια στιγμή στην άλλη μένουν χωρίς τίποτα. Κυριολεκτικά στο δρόμο. Η ανεργία, η άρνηση κάθε προοπτικής με την κατάργηση της μοριοδότησης, αυτός είναι ο πραγματικός ‘εργασιακός Μεσαίωνας’. Αποτέλεσμα του άλλου, του ‘ρεβανσιστικού Μεσαίωνα’ στον οποίο -όπως φαίνεται- ταχύτατα διολισθαίνει το δήθεν ‘ανανεωμένο ΠΑΣΟΚ’,

» *για την ίδια τη λειτουργία του Δημοσίου και μάλιστα σε ιδιαίτερα κρίσιμους για την κοινωνία τομείς. Δημόσια νοσοκομεία, ασφαλιστικά ταμεία, τοπική αυτοδιοίκηση κ.ά. Παντού όπου οι χιλιάδες νέοι stagiers, μαζί με τη μαθητεία τους παρείχαν και σημαντικές υπηρεσίες.

» Τα τεράστια κενά που δημιουργούνται δεν θα καλυφθούν παρά μετά την παρέλευση μεγάλου χρόνου με παραλυτικές επιπτώσεις στην αποτελεσματικότητα του Δημοσίου και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

» Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, καταπατώντας κάθε συνέχεια τους κράτους, αφαιρεί από χιλιάδες νέους ανθρώπους, που έχουν ανάγκη, νομοθετημένα, κεκτημένα δικαιώματά τους.

» Το συμπέρασμα είναι ότι: Το βαθύ κομματικό ΠΑΣΟΚ επανεμφανίζεται. Είναι εδώ. Ανάλγητο, εκδικητικό. Θυμίζουμε ότι αντίθετα με ότι κάνει η σημερινή κυβέρνηση, η κυβέρνηση της Ν.Δ. το 2004 μερίμνησε χωρίς καμία διάκριση για χιλιάδες συμβασιούχους, που της κληροδότησε το ΠΑΣΟΚ.

» Η ΝΔ δεσμεύεται ότι σε αυτήν την πολύ δύσκολη στιγμή τους θα είναι δίπλα στους χιλιάδες αυτούς νέους ανεξάρτητα πολιτικής τοποθέτησης».

35 σχόλια:

F5PILOT είπε...

Νομίζω ότι εφάρμοσαν τις προεκλογικές δεσμεύσεις τους για τις οποίες τους ψήφισε ο ελληνικός λαός. Επομένως ο ελληνικός λαός φταίει. Αυτόν να φωνάξετε και να μαλώνετε και με αυτόν να τα βάλλετε.

Παπουτσάκης είπε...

Ποτέ δεν είπαν ότι θα πετάξουν 24.000 στο δρόμο!
Πάντα άφηναν υπονούμενα για κάποιες ρυθμίσεις.
Ψέμματα όπως πάντα.
Μόνο τις "προεκλογικούς" διορισμούς είχαν απειλήσει εν ψυχρώ.

Doc είπε...

Καθαρά βγήκαν και είπαν στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. αγαπητέ F5PILOT ότι θα τους πριμοδοτήσουν όσους είχαν προσληφθεί πριν την προεκλογική περίοδο. Δεν είναι κακό να υποστηρίζεις κάποιο κόμμα, πρέπει όμως ό,τι λες να άπτεται της πραγματικότητας...
Φιλικά σου συστήνω να μειώσεις την αλαζονεία (που δυστυχώς επέδειξαν και αρκετοί από τους προηγούμενους...)

F5PILOT είπε...

Ο σκληροπυρηνικός πασοκικός ρεβανσισμός σε όλο του το μεγαλείο.

Τι εννοείς Βασιλάκη; Παραδέχεσαι ότι όλοι αυτοί είναι γαλάζιοι και μπήκαν με βίσμα;
Διότι δεν νοείται ρεβανσισμός σε πράσινους δηλαδή σε δικούς μας. Αδόκιμος ο όρος.

Λίγο προσοχή. Μην αυτοκαρφώνεστε.

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Ο όρος συμβασιούχος όσο και ο όρος κατάρτιση είναι λέξεις που έγιναν γνωστές στην Ελλάδα από το ΠΑΣΟΚ !!
Φυσικά όταν είναι κυβέρνηση η Ν.Δ απαγορεύεται να τις χρησιμοποιεί αλλά και να κάνει σκέψεις για έκδοση ΦΕΚ για αυτούς. Όταν όμως είναι κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ το εργατικό δίκαιο είναι στο μεγαλείο του και το ένα ΦΕΚ διαδέχεται το άλλο. Εύγε!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ πιλοτε , δεν ξεκινησατε καλα

-23.000 νεοι εκτος. Αυτο σημαινει 23.000 νεοι στους δρομους
-Opengov με closed doors. Απο τις 8000 αιτησεις θα μεινουν στην απεξω τουλαχιστον 7.900
-Αγροτες στην απεξω.

Νομιζω οτι αλα γινει αντικειμενικη δημοσκοπηση εχετε ηδη χασει πολλες μοναδες.

Μολις σας πουλησουν και καποια απο τα media την βαψατε. Τοτε λοιπον θα αρχισουν τα Εθνικα Θεματα να ειναι στην επικαιροτητα. Αλλα τωρα δεν υπαρχει η ΝΔ να της τα χρεωνετε ολα. Τωρα εχετε υψηλη πλειοψηφια που σημαινει καμια δικαιολογια. Ο δρομος ειναι στρωμμενος με καρφια και κανενα οχημα δεν μπορει να διανυσει αποσταση με σκασμενα λαστιχα. Ο κοσμος εχει πονηρευτει. Καλο θα ηταν να κοιταζετε απο τωρα για πτησεις Charter. Εσυ ειδικα που εισαι πιλοτος θα την κανεις πρωτος και μαλιστα με ταχυτητα > απο τον ηχο. Και ομως ηταν απλο. Να μην υποσχεθει ο ΓΑΠ παροχες. Να παραδεχτει την πραγματικοτητα. Να υποστηριξει με προγραμμα θεσμικες αλλαγες. Ολοι γνωριζουμε (οταν λεω ολοι εννοω αυτοι που κανουμε καρριερα στον ΙΤ ) πως μπορει να καταπολεμηθει η φοροδιαφυγη.. Οι μονοι που δεν γνωριζουν ειναι οι κυβερνωντες. Γιατι ποτε δεν εκαναν καρριερα. Γιατι ποτε δεν πολεμησαν στην ανοιχτη αγορα. Το μονο που κοιταζαν ηταν να βρουν ανοιχτες πορτες στο OPENGOV για να ανοιξουν μετα τα χρηματοκιβωτια. Αλλα τωρα δεν ειναι 81. Τα νερα κυκλοφορουν και απο εναλλακτικες πηγες. Και πιστεψε με τρεχουν ποιο γρηγορα απο το F5

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί οι νέοι και με βίζμα να μπήκαν όπως λέγεται δεν σημαίνει ότι ήταν τυχεροί. Δεν είχαν ούτε παχυλούς μισθούς, ούτε μονιμότητα, ούτε ασφάλεια. Ήλπιζαν μόνο σε κάποια μοριοδότηση γι' αυτό και εργαζόταν σε αντιξοες συνθήκες μια και τους χρησιμοποιούσαν όλες οι υπηρεσίες και οι μόνιμοι υπάλληλοι που ήταν αραχτοί και που οι περισσότεροι έχουν γίνει μόνιμοι επί πασοκ. Η εκδίκηση ήταν απέναντι σε αυτά τα παιδιά καθημερινή. Και τώρα έχασαν και την τελευταία τους ελπίδα. Γιατί ίσως ήταν γαλάζιοι!

F5PILOT είπε...

@Οκτώβριος 24, 2009 1:56 πμ

Άρα η λύση που δόθηκε αποτελεί σωτηρία για αυτούς.

Ανώνυμος είπε...

Όταν άρχιζαν τα STAGE και οι ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ που ήταν ο ΓΑΠ?

Δεν ήταν μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου ?

ΓΙΑΤΙ δεν τα κατήγγελλε τότες?

ΓΙΑΤΙ άφησε 5 χρόνια όμηρους 40.000 νέους σε STAGE και ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ?

Δεν έχει Πολιτική Ευθύνη ως Αρχηγός της τοτε Αξιωματικής Αντιπολίτευση?

Ανώνυμος είπε...

Μια ερώτηση για τον Exastal?

Αληθεύει ότι ο υπουργός ο υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Χάρης Καστανίδης έχει προσλάβει την Γυναίκα του?

Ανώνυμος είπε...

-Είμαστε μία πολυπολιτισμική σύγχρονη κοινωνία και θα πρέπει οι Υπουργίνες Παιδείας-Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης, να βάλουν την Παλαιά Διαθήκη, το Κοράνιο και το Ταλμούδ στα σχολεία. Αυτό είναι σωστό.-

Ανώνυμος είπε...

-Είμαστε μία πολυπολιτισμική σύγχρονη κοινωνία και θα πρέπει οι Υπουργίνες Παιδείας-Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης, να βάλουν την Παλαιά Διαθήκη, το Κοράνιο και το Ταλμούδ στα σχολεία. Αυτό είναι σωστό.-

Ανώνυμος είπε...

-Είμαστε μία πολυπολιτισμική σύγχρονη κοινωνία και θα πρέπει οι Υπουργίνες Παιδείας-Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης, να βάλουν την Παλαιά Διαθήκη, το Κοράνιο και το Ταλμούδ στα σχολεία. Αυτό είναι σωστό.-

Ανώνυμος είπε...

-Είμαστε μία πολυπολιτισμική σύγχρονη κοινωνία και θα πρέπει οι Υπουργίνες Παιδείας-Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης, να βάλουν την Παλαιά Διαθήκη, το Κοράνιο και το Ταλμούδ στα σχολεία. Αυτό είναι σωστό.-

Ανώνυμος είπε...

-Είμαστε μία πολυπολιτισμική σύγχρονη κοινωνία και θα πρέπει οι Υπουργίνες Παιδείας-Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης, να βάλουν στα σχολεία την Παλαιά Διαθήκη, το Κοράνιο και το Ταλμούδ. Αυτό είναι σωστό.-

Ανώνυμος είπε...

-Είμαστε μία πολυπολιτισμική σύγχρονη κοινωνία και θα πρέπει οι Υπουργίνες Παιδείας-Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης, να βάλουν στα σχολεία την Παλαιά Διαθήκη, το Κοράνιο και το Ταλμούδ. Αυτό είναι σωστό.-

Ανώνυμος είπε...

-Είμαστε μία πολυπολιτισμική σύγχρονη κοινωνία και θα πρέπει οι Υπουργίνες Παιδείας-Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης, να βάλουν στα σχολεία την Παλαιά Διαθήκη, το Κοράνιο και το Ταλμούδ. Αυτό είναι σωστό.-

Ανώνυμος είπε...

-Είμαστε μία πολυπολιτισμική σύγχρονη κοινωνία και θα πρέπει οι Υπουργίνες Παιδείας-Θρησκευμάτων και δια βίου μάθησης, να βάλουν στα σχολεία την Παλαιά Διαθήκη, το Κοράνιο και το Ταλμούδ. Αυτό είναι σωστό.-

F5PILOT είπε...

@Οκτώβριος 24, 2009 8:34 πμ

Έχεις δίκιο. Αλλά γιατί θα πρέπει κάποιοι να επαναλάμβάνουν τα ίδια λάθη. Εμείς στο ΠΑΣΟΚ εμπιστευτήκαμε τον Παπανδρέου γιατί υποσχέθηκε να μην επαναλάνει τα λάθη του παρελθόντος.
Μαχαίρι λοιπόν στον Γόρδιο Δεσμό.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε πιλοτε περα απο την πλακα που κανουμε καλο θα ηταν οπως λεει και ο @8.34 να παρουν μετρα με κοινωνικη ευαισθησια. Ξερεις τι γινεται τωρα? Καποιοι απο τους 40.000 θα γινουν περιθωριακοι και οι ποιο πολλοι θα θα γινουν Λαος η θα ακολουθησουν αλλες ακραιες παραταξεις. Και κοιτα τωρα πως εξανεμιζεται η διαφορα
40.000 *3 =120000 (stage)
10000*3 =30000 (opengov)
x.000*3=Παρα πολλες.000 (αγροτες)

Οι περισσοτεροι απο πανω ψηφισαν ΠΑΣΟΚ (ΠΑπανδρεικη ΣΟσιαλιστικη ΚΑταστροφη)

Και ξερεις τι σημαινει ΝD ?(Never Dies)

Ανώνυμος είπε...

νομιζω απλα πως ο Γιωργακης αδειαζει χωρο απο τους "γαλαζιους" για να μπορεσει να προσλαβει στις θεσεις τους "πρασινους"...
As simple as that...

Ανώνυμος είπε...

Προηγήθηκε πρώτα κάτι άλλο χειρότερο. Κατάργησαν την προτεραιότητα, στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, στους τρίτεκνους και πολύτεκνους.

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Πιλότε κούλαρε δεν σε παίρνει να μιλάς ειδικά γι αυτό το θέμα!!
Φαντάσου ότι υπάρχουν συμβασιούχοι του 1995 ακόμα σε διάφορα υπουργεία ! Αν φυσικά δεν το ξέρεις μπορώ να σου δώσω και ονόματα!!!
Κούλαρε και μάθε ότι όλοι που σήμερα κορδίζουν ΠΑΣΟΚ στον δημόσιο τομέα μπήκαν από τα προγράμματα κατάρτισης 1999 2000!!!

Ανώνυμος είπε...

Το άκρων άωτον της αγανάκτησης: Να είσαι συμβασιούχος με stage και να έχεις ψηφίσει ΠΑΣΟΚ! Μπουχαχαχαχα!!!

Ανώνυμος είπε...

...ΓΙΑΤΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ ΠΑΤΕΡΑ? http://www.youtube.com/watch?v=LDOcyEKWjnM

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΤΟΝ Γ.Α.Π. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ …… ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΛΛΟΝ, ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ……… ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ Ή ΠΟΥΣΤΗΣ!!!!!!

stefanos είπε...

Σε λίγο
σας βλέπω να ολοφύρεστε
σαν τη Μάρθα Βούρτση...
στο Σύνταγμα!
Τι λέτε μωρέ
κροκόδειλοι της πεντάρας;
Ώστε 23.000 νέους τους πετάνε
στους "πέντε δρόμους"...ε;
Για τους 10άδες χιλιάδες νέους
που είναι στη απόλυτη "δίαιτα",
χωρίς καν τα 400 ευρώ της ξεφτίλας
έχετε να πείτε τίποτα;
Αυτοί βέβαια το πιο πιθανό
δεν είχαν ταυτότητες της ΟΝΝΕΔ
ή ήταν πολύ περήφανοι
για να σας προσκυνήσουν...
Γι' αυτούς
έχετε έστω λίγο ίχνος συμπόνιας;
Το ΠΑΣΟΚ είχε δηλώσει
ότι θα σταματήσει τα Stage
και ο ελληνικός λαός το ενέκρινε!
Το ΠΑΣΟΚ είχε εξαγγείλει
προσλήψεις αξιοκρατικές μέσω ΑΣΕΠ
και θα το κάνει, επειδή είναι
η απόλυτα αντικειμενική διαδικασία
και επειδή όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι
απέναντι στο δικαίωμα της εργασίας
και όχι μόνο…
Σταματήστε λοιπόν τα υποκριτικά δάκρυα
(άλλωστε κλαίτε τόσο άσχημα,
που σας παίρνουν χαμπάρι
και ...οι πέτρες)

socrates είπε...

Ναι, ναι, έχει δίκιο ο γνωστός καλλιτέχνης της δεξιο-αριστερής "πρωτιάς" ο Στέφανος.
Αξιοκρατικές προσλήψεις σαν αυτές του Δημήτραινα μέσω Καστανίδη.
Αξιοκρατικές προσλήψεις σαν αυτές που έκαναν επί Αντρέα και Σημίτη, μέσω των πράσινων κλαδικών.
Ντροπή σου, καλλιτέχνη της υποκρισίας να παίζεις με τις ζωές τόσων νέων ανθρώπων.
Πίσω στο καβούκι σου πράσινο τρωκτικό.

Ανώνυμος είπε...

Έκοψαν τα κοινωνικά κριτήρια που είχαν οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι στην Πρόσθετη διδακτική Στήριξη (προηγούνταν). Αυτό είναι πολύ σοβαρότερο από τα stage. Αφορά 430.000 πολύτεκνους και τρίτεκνους. Τα ΜΜΕ άχνα.


Eγκύκλιος για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη


13/10/2009



H υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου έστειλε στα σχολεία Εγκύκλιο με θέμα την οργάνωση και λειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης

Στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι το πρόγραμμα αυτό στόχο έχει πρωτίστως την υποβοήθηση των μαθητών με βάση τις πραγματικές ανάγκες και με διαφανείς αντικειμενικές διαδικασίες.

Επίσης αναφέρεται ότι οι προσλήψεις ωρομισθίων εκπαιδευτικών που θα απασχοληθούν στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη κατά το σχολ. έτος 2009-2010, θα γίνουν από συμπληρωματικό πίνακα, ο οποίος θα συνταχθεί από τις Δ/νσεις Δ.Ε., λαμβάνοντας υπόψη τις αιτήσεις που έχουν υποβληθεί από τους υποψηφίους


H προκύρηξη εδώ:

http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=7060

Ανώνυμος είπε...

Η κατάργηση των stages στο Δημόσιο είναι μια γενναία απόφαση της κυβέρνησης. Όσοι παίρνουν γενναίες αποφάσεις βρίσκονται αντιμέτωποι με ζητήματα «κοινωνικής ευαισθησίας», όπως συνήθως την εννοούμε στη χώρα μας. Δηλαδή, πρέπει να περάσουν από τις συμπληγάδες της συνενοχής και της συναλλαγής. Η μόνη λύση είναι η σταθερή γραμμή πλεύσης προς ένα κράτος δικαίου.

Είναι δεδομένο ότι πολλοί από τους «εκπαιδευόμενους» στα stages έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης από το κράτος και αυτούς που το νέμονταν μέχρι χθες. Οι αδικημένοι μπορούν να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη: Εφόσον πράγματι εργάζονταν αντί να εκπαιδεύονται, να διεκδικήσουν αναδρομικά από το Δημόσιο αποζημίωση και κάλυψη των ασφαλιστικών εισφορών τους. Και εφόσον η εργασία τους κάλυπτε «πάγιες και διαρκείς ανάγκες» και υπερέβη τον επιτρεπτό χρόνο των συμβάσεων ορισμένου χρόνου, να διεκδικήσουν, επίσης δικαστικά, τη μονιμοποίησή τους.

Όσοι αδικήθηκαν, ας αντιδικήσουν με το Δημόσιο. Και το Δημόσιο θα είναι υποχρεωμένο να δεχθεί τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης. Αυτή είναι η μέθοδος για την επάνοδο στη νομιμότητα. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού: Να εκτρέψουμε τους «μαθητευόμενους» από τη δικαστική οδό, δωροδοκώντας τους με μόρια ώστε να συντηρήσουμε την ελπίδα τους για πρόσληψη στο Δημόσιο. Να θεραπεύσουμε την αδικία προς αυτούς με μεγαλύτερη αδικία προς το κοινωνικό σύνολο, παραβιάζοντας τη θεμελιώδη αρχή της ισότητας.

Η δύσκολη περίσταση των stages είναι μια ευκαιρία για την αποκατάσταση του κράτους δικαίου. Και μπορεί να είναι μια αρχή για την αποκατάσταση των αδικιών που κατατρύχουν μια κοινωνία κατακερματισμένη σε ομάδες που εξαρτώνται από την εκάστοτε εξουσία.

Η «δίκαιη κοινωνία» που επαγγέλθηκε το ΠΑΣΟΚ δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η ευνομία και η ισονομία είναι θεωρητικά μόνο αυτονόητες. Στην πράξη, κυβερνώντες και κυβερνώμενοι θα δοκιμασθούν για να τις κατακτήσουν. Η άρση της αδικίας που έχει ενσωματωθεί στις κοινωνικές μας συμβάσεις μπορεί να είναι επώδυνη. Αλλά γίνεται πια αισθητό ότι η υποταγή στην αδικία καταντά εξευτελιστική. Η «δίκαιη κοινωνία» περνά από την αποκατάσταση της αξιοπρέπειας του πολίτη.

Ανώνυμος είπε...

Τρίτη 29-9-2009 : Σε συνέντευξή του στο REUTERS, ο – ακόμα – πρωθυπουργός κ. Καραμανλής, τονίζει με έμφαση, πως «…αν όλα πάνε καλά, με την εφαρμογή των πολιτικών, που έχουμε ήδη κάνει, το έλλειμμα δεν θα ξεφύγει από το μέσο όρο της ευρωζώνης, που είναι γύρω στο 6%...».

Τετάρτη 30-9-2009 : Η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος αποστέλλει στην Eurostat τα στοιχεία, τα οποία κάνουν λόγο για έλλειμμα 5% του ΑΕΠ, για το 2008, ενώ για φέτος, (2009), προβλέπουν ότι το έλλειμμα του προϋπολογισμού θα διαμορφωθεί κοντά στην περιοχή του 6%.
Τα στοιχεία συζητούνται στην άτυπη συνεδρίαση του Συμβουλίου υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης (Eurogroup) και της ΕΕ (Ecofin), την Πέμπτη 1/10 και την Παρασκευή 2/10 στη Στοκχόλμη. Την Ελλάδα εκπροσώπησε, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων, Δημήτρης Τζαννίνης.

Πέμπτη 1-10-2009 : Το ΠΑΣΟΚ «…εκφράζει ανησυχία και αμφισβητεί τα δημοσιονομικά στοιχεία που παρουσιάζει η ΝΔ…». Τονίζει, πως αν εκλεγεί κυβέρνηση, θα περιμένει να του δώσει την πλήρη εικόνα για το τι πραγματικά ισχύει, η Τράπεζα της Ελλάδος. «…Δεν θα κάνουμε πάντως απογραφή, όπως η ΝΔ, εκθέτοντας την Ελλάδα στην Κομισιόν…», δηλώνει ο κ. Παπακωνσταντίνου.
Κυριακή 4-10-2009 : Ο ελληνικός λαός ψηφίζει στις εκλογές για την ανάδειξη της νέας κυβέρνησης του τόπου.

Τρίτη 6-10-2009 : Ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιώργος Προβόπουλος μιλάει στη σύνοδο του ΔΝΤ στην Κωνσταντινούπολη και στο περιθώριο της συνόδου ερωτηθείς για το έλλειμμα υπογραμμίζει, ότι αυτό, κινείται σε επίπεδα άνω του 10% !

Πέμπτη 8-10-2009 : Ο κ. Προβόπουλος επισκέπτεται τον πρωθυπουργό – πλέον – Γ. Παπανδρέου στο Μαξίμου και μετά τη συνάντηση δηλώνει : «…αισιοδοξώ πως το έλλειμμα δεν θα ξεπεράσει το 10%...».

Παρασκευή 9-10-2009 : Ο διοικητής της Τ.Ε. πάει στο υπουργείο των Οικονομικών και μετά τη συνάντησή του με το νέο υπουργό κ. Παπακωνσταντίνου δηλώνει στις κάμερες πως περιμένει «…εκτίναξη του ταμειακού ελλείμματος στο 12% του ΑΕΠ, πιθανώς και περισσότερο, μέχρι το τέλος του χρόνου !...».
Με βάση την ενημέρωση και τα στοιχεία της Τράπεζας Ελλάδος – όπως είχε δεσμευτεί πριν τις εκλογές – ο υπουργός Οικονομικών πηγαίνει τη Δευτέρα 19-9-2009 στο Λουξεμβούργο και ενημερώνει την Κομισιόν και το Eurogroup. Διαδραματίζονται τα γνωστά γεγονότα…

Τετάρτη 21-10-2009 : Ο πρώην υπουργός Οικονομίας κ. Παπαθανασίου, βγαίνει στην τηλεόραση και δηλώνει …εξοργισμένος : «…η κυβέρνηση αδιαφορεί για το έλλειμμα, το φουσκώνει για να πει ότι 'φταίει η ΝΔ' και του χρόνου να πει: 'κοίτα πως το έριξα'…».
Το ΠΑΣΟΚ έφερε τον χρεοκοπημένο κυβερνητικό θίασο της νεοδημοκρατίας αντιμέτωπο με την πραγματικότητα του θλιβερού έργου του στην Οικονομία, η οποία πραγματικότητα δεν προσδιορίστηκε από τη νέα κυβέρνηση και τους ανθρώπους της, αλλά από την Τράπεζα Ελλάδος και τον διοικητή της, τον νεοδημοκράτη κ. Προβόπουλο.
Το ποιοι είναι οι πολιτικοί απατεώνες και ποιοι εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τους έλληνες πολίτες, ως χαχόλους, φαίνεται ξεκάθαρα !

stefanos είπε...

@Ζημιαρη
κόψε τα περι καβουκιών
και απάντησε ποια νέα παιδιά
αξίζουν τον οίκτο σου:
τα νεοδημοκρατικά ή τα υπόλοιπα;
Τότε θα μπορέσουμε να συνενοηθούμε.
Προς το παρόν σε παραπέμπω
στις δηλώσεις
του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Όσο για την κριτική
στο πρόσωπο του κ. Καστανίδη
θυμίζει τη γκαιμπελίστικη
αλλά και αποτυχημένη τακτική
που είχατε προεκλογικά...
Παρόλα αυτά
επειδή ένας αριστερός
έχει διαφορετική πολιτική συνείδηση, κουλτούρα και παιδεία
από ένα Δεξιό,
δεν κάνω τον ανήξερο,
ούτε σφυράω κλέφτικα,
γιατί οι απαιτήσεις μου από το ΠΑΣΟΚ είναι πολλές και μεγάλες!
Συμφωνώ λοιπόν με κριτικό άρθρο
που δημοσιεύει το πολύ καλό blog
@ρ@τε πύλ@ς
(διάβασε το κείμενο εδώ)
και στο οποίο απαντάω ως εξής:

Συμφωνώ στο σχολιασμό που κάνεις. Το δυσάρεστο είναι ότι αφενός κάνουν πολιτική εκμετάλλευση
οι μη δικαιούμενοι
(δηλαδή εκείνοι που άλωσαν
το Κράτος και εξευτέλισαν τους Θεσμούς) και αφετέρου αυτοδυναμιτίζεται ο στόχος
της Ανοιχτής Διακυβέρνησης.
Αν η κυβέρνηση
δεν ήταν απολύτως έτοιμη
να "τρέξει" μια τέτοια επιλογή,
θα μπορούσε να το κάνει
σε καταλληλότερη στιγμή.
Κανείς δεν θα της ζητούσε εξηγήσεις...

stefanos είπε...

Προς τον φίλο exastal
και τα λοιπά δεξιά παπαγαλάκια
που σκούζουν ολημερίς...

Ο Ανώνυμος (Οκτ.24, 2009, 6:52 μμ)
δημοσιοποίησε στο παρόν άρθρο
ένα καταπληκτικό σχόλιο
που έχει όλα τα γεγονότα σχετικά
με το ΕΛΛΕΙΜΜΑ...

Απαντάει καταλυτικά
στους κωμικούς ισχυρισμούς
του Παπαθανάς και όλων των ψιττακών
περί "φούσκας" κλπ...

Φαίνεται
ότι αποφεύγετε να του απαντήσετε
ή να σχολιάσετε τα γραφόμενά του.
Ίσως κιόλας να πρόκειται
για κάποιο οπτικό σας πρόβλημα,
γι αυτό σας το ξανατυπώνω
με παχιά γράμματα
ώστε να μπορέσετε να ξεπεράσετε
τον στραβισμό σας...

Τρίτη 29-9-2009:
Σε συνέντευξή του στο REUTERS,
ο – ακόμα – πρωθυπουργός κ. Καραμανλής, τονίζει με έμφαση, πως «…αν όλα πάνε καλά, με την εφαρμογή των πολιτικών, που έχουμε ήδη κάνει, το έλλειμμα δεν θα ξεφύγει από το μέσο όρο της ευρωζώνης, που είναι γύρω στο 6%...».

Τετάρτη 30-9-2009:
Η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος αποστέλλει στην Eurostat τα στοιχεία, τα οποία κάνουν λόγο για έλλειμμα 5% του ΑΕΠ, για το 2008, ενώ για φέτος, (2009), προβλέπουν ότι το έλλειμμα του προϋπολογισμού θα διαμορφωθεί κοντά στην περιοχή του 6%.

Τα στοιχεία συζητούνται στην άτυπη συνεδρίαση του Συμβουλίου υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης (Eurogroup) και της ΕΕ (Ecofin), την Πέμπτη 1/10 και την Παρασκευή 2/10 στη Στοκχόλμη. Την Ελλάδα εκπροσώπησε, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων, Δημήτρης Τζαννίνης.

Πέμπτη 1-10-2009:
Το ΠΑΣΟΚ «…εκφράζει ανησυχία και αμφισβητεί τα δημοσιονομικά στοιχεία που παρουσιάζει η ΝΔ…». Τονίζει, πως αν εκλεγεί κυβέρνηση, θα περιμένει να του δώσει την πλήρη εικόνα για το τι πραγματικά ισχύει, η Τράπεζα της Ελλάδος. «…Δεν θα κάνουμε πάντως απογραφή, όπως η ΝΔ, εκθέτοντας την Ελλάδα στην Κομισιόν…», δηλώνει ο κ. Παπακωνσταντίνου.

Κυριακή 4-10-2009:
Ο ελληνικός λαός ψηφίζει στις εκλογές για την ανάδειξη της νέας κυβέρνησης του τόπου.

Τρίτη 6-10-2009:
Ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιώργος Προβόπουλος μιλάει στη σύνοδο του ΔΝΤ στην Κωνσταντινούπολη και στο περιθώριο της συνόδου ερωτηθείς για το έλλειμμα υπογραμμίζει, ότι αυτό, κινείται σε επίπεδα άνω του 10% !

Πέμπτη 8-10-2009:
Ο κ. Προβόπουλος επισκέπτεται τον πρωθυπουργό – πλέον – Γ. Παπανδρέου στο Μαξίμου και μετά τη συνάντηση δηλώνει : «…αισιοδοξώ πως το έλλειμμα δεν θα ξεπεράσει το 10%...».

Παρασκευή 9-10-2009:
Ο διοικητής της Τ.Ε. πάει στο υπουργείο των Οικονομικών και μετά τη συνάντησή του με το νέο υπουργό κ. Παπακωνσταντίνου δηλώνει στις κάμερες πως περιμένει «…εκτίναξη του ταμειακού ελλείμματος στο 12% του ΑΕΠ, πιθανώς και περισσότερο, μέχρι το τέλος του χρόνου !...».

Με βάση την ενημέρωση και τα στοιχεία της Τράπεζας Ελλάδος – όπως είχε δεσμευτεί πριν τις εκλογές – ο υπουργός Οικονομικών πηγαίνει τη Δευτέρα 19-10-2009 στο Λουξεμβούργο και ενημερώνει την Κομισιόν και το Eurogroup. Διαδραματίζονται τα γνωστά γεγονότα…

Τετάρτη 21-10-2009:
Ο πρώην υπουργός Οικονομίας κ. Παπαθανασίου, βγαίνει στην τηλεόραση και δηλώνει …εξοργισμένος : «…η κυβέρνηση αδιαφορεί για το έλλειμμα, το φουσκώνει για να πει ότι 'φταίει η ΝΔ' και του χρόνου να πει: 'κοίτα πως το έριξα'…».

Το ΠΑΣΟΚ έφερε τον χρεοκοπημένο κυβερνητικό θίασο της νεοδημοκρατίας αντιμέτωπο με την πραγματικότητα του θλιβερού έργου του στην Οικονομία, η οποία πραγματικότητα δεν προσδιορίστηκε από τη νέα κυβέρνηση και τους ανθρώπους της, αλλά από την Τράπεζα Ελλάδος και τον διοικητή της, τον νεοδημοκράτη κ. Προβόπουλο.

Το ποιοι είναι οι πολιτικοί απατεώνες και ποιοι εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τους έλληνες πολίτες, ως χαχόλους, φαίνεται ξεκάθαρα !

Ανώνυμος είπε...

Βρε Στεφανάκο, ακόμη έχεις τη νοοτροπία της αντιπολίτευσης.
Μήπως ακόμη δεν κατάλαβες ότι το πασόκ είναι κυβέρνηση και η Νέα Δημοκρατία αντιπολίτευση;
Από εδώ και πέρα ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ.
Εσείς θα πρέπει να δικαιολογείτε στο λαό τα λάθη και τις παραλείψεις σας.
Για να τελειώνουμε:
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΥΡΑΕΙ Ο *ΟΛΟΣ ΣΑΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΜΕΙΣ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΜΥΝΕΣΤΕ.
Όταν κάνετε τα οικονομικά σκατά, θα σας κυνηγάμε.
Όταν κλέβετε, θα σας τα βγάζουμε στη φόρα.
Όταν απολύετε τον κοσμάκη που πάει να φάει ένα κομάτι ψωμί, θα σας βρίζουμε.
Όταν δανείζεστε πέρα από της δυνατότητες της χώρας, θα σας κράζουμε.
Όταν καταργείτε φιλολαϊκούς νόμους, θα σας γιουχάρουμε.
Όταν παίρνετε πίσω τις προεκλογικές δεσμεύσεις σας, θα σας τις θυμίζουμε.
Ξύπνα λοιπόν κομπλεξικέ και προσπάθησε να δικαιολογήσεις τις βλακείες σας.
ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΕΙΞΑΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ.
Ζηλόφθονοι, ρεβανσιστές, ψεύτες, απροετοίμαστοι, σκορποχώρι και, πάνω από όλα, διχαστικοί.
ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΑΖΑΤΕ ΛΑΓΟΥΣ ΜΕ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΛΑΟΣ.
Άλλαξε τροπάριο λοιπόν γιατί δεν μπορείς πιά να υποκρίνεσαι.
Οι εκλογές πέρασαν, ΕΜΕΙΣ είμαστε η αντιπολίτευση.
ΑΡΧΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ, ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΕ.

Ανώνυμος είπε...

Το να σταματήσει το κακό που είχε αρχίσει με τα stage καλό είναι (bonum est). Βλέπε και www.equal-rights-greece.com.

Το να διώχνει η κυβέρνηση όσους προσλήφθηκαν με stage καλό και σωστό είναι. Το να λέει η κυβέρνηση όμως "δεν θα τους πληρώσουμε" για τη δουλειά που καλώς ή κακώς έκαναν, παραείναι. Όλοι πρέπει να πληρώνουν. Οι μαθητευόμενοι των stage εργάστηκαν, και το Δημόσιο κέρδισε, τουλάχιστον αφού δεν προσέλαβε άλλους να κάνουν αυτή τη δουλειά. Οι απολυόμενοι με αυτό τον τρόπο μπορούν τουλάχιστο να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη ισχυριζόμενοι ότι δικαιούνται να αποζημιωθούν σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα και το άρθρο 904 του Αστικού Κώδικα το οποίο ορίζει ότι "Όποιος έγινε πλουσιότερος χωρίς νόμιμη αιτία από την περιουσία ή με ζημία άλλου έχει υποχρέωση να αποδώσει την ωφέλεια. Η υποχρέωση αυτή γεννιέται ιδίως σε περίπτωση παροχής αχρεώστητης ή παροχής για αιτία που δεν επακολούθησε ή έληξε η αιτία παράνομη ή ανήθικη. Με παροχή εξομοιώνεται κια η συμβατική υποχρέωση ότι υπάρχει ή δεν υπάρχει χρέος".

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ

Ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών

ΑΓΩΓΗ

Ευθύμιου Καρπουζόπουλου, κατοίκου................... οδός.... αρ.. ..

ΚΑΤΑ

του Ελληνικού Δημοσίου, εκπροσωπούμενο από τον Υπουργό Οικονομικών που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα,

****

Είμαι υπάλληλος επί συμβάσει με τη μορφή μαθητείας (STAGE) στο Υπουργείο Εξωτερικών και υπηρετούσα μέχρι χθες στην Ε23 Διεύθυνση Διοικητικών και Δικαστικών Υποθέσεων.

Η πρόσληψή μου με τη μορφή συμβάσεως έγινε νομιμότητατα με τη μορφή STAGE μετά από προκύρηξη που έκανε ο ΟΑΕΔ και κατόπιν προφορικής συνέντευξης με τον Πρέσβη κύριο Αθανάσιο Μούκα του Υπουργείου Εξωτερικών.

Η αμοιβή μου ήταν .... Ευρώ μηνιαίως, μείον ..... Ευρώ κρατήσεις, ίσον ... Ευρώ.

Η εργασία μου συνίστατο σε ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Έβγαζα όλες τις φωτοτυπίες, κρατούσα λεπτομερή κατάλογο των εισερχομένων, έβρισκα σε ποιον ήταν κάθε φορά θαμμένο το έγγραφο, δεχόμουν κοινό, διόρθωνα τον Η/Υ όταν κόλλαγε κλπ. Το ωράριό μου ήταν από τις 08.00 έως τις 16.00 από τη Δευτέρα έως και την Παρασκευή.

Με το υπ'αριθ. πρωτ. ............ από ........... έγγραφο της..... Διεύθυνσης του Υπουργείου Εξωτερικών, μου γνωστοποιήθηκε η απόλυσή μου, με την αιτιολογία ότι "η σύμβαση Stage που συνάφθηκε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου ήταν παράνομη και δεν δικαιούμαι αποζημίωση για την παροχή της εργασίας μου μέχρι τη μέρα αυτή".

Όμως διάβασα στην ιστοσελίδα www.equal-rights-greece.com το Δημόσιο πρέπει να με αποζημιώσει λόγω αδικαιολογήτου πλουτισμού.

Και πράγματι συντρέχουν οι προϋποθέσεις γι αυτό. Συγκεκριμένα:

α. Έχω παράσχει τις υπηρεσίες μου στο Υπουργείο Εξωτερικών (φανταστικό σενάριο) από την 1η Οκτωβρίου 2009, χωρίς να πληρωθώ.

β. Το Υπουργείο Εξωτερικών, που με προσέλαβε, μου γνωστοποίησε ότι οι συμβάσεις stage που συνάφθηκαν κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου είναι παράνομες.

γ. Ο μισθός μόνιμου υπαλλήλου του Υπουργείου Εξωτερικών που θα προσλαμβανοταν για να προσφέρει τις υπηρεσίες που πρόσφερα εγώ κατά το παραπάνω διάστημα θα ανερχόταν σε ........... Ευρώ.

δ. Κατά το ποσό επομένως αυτό, το Δημόσιο κατέστη αδικαιολόγητα πλουσιότερο.

ε. Ως εκ τούτου δικαιούμαι να ζητήσω να μου αποδοθεί το παραπάνω ποσό λόγω αδικαιολόγητου πλουτισμού του Δημοσίου.

Έχοντας επιπλέον υπόψη ότι σύμφωνα με το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα που ορίζει ότι "Για παράνομες πράξεις ή παραλείψεις των οργάνων του δημοσίου κατά την άσκηση της δημόσιας εξουσίας που τους έχει ανατεθεί, το δημόσιο ενέχεται σε αποζημίωση..."

Δια ταύτα

Εξαιτούμαι:

1. Να γίνει δεκτή η αγωγή μου.

2. Να υποχρεωθεί ο εναγόμενος και στη συγκεκριμένη περίπτωση το Δημόσιο να μου καταβάλει ......... Ευρώ έντοκα από την ημερομηνία επίδοσης της αγωγής αυτής μέχρις ότου με εξοφλήσει.

3. Να καταδικαστεί ο εναγόμενος και στη συγκεκριμένη περίπτωση το Δημόσιο να μου καταβάλει τη δικαστική μου δαπάνη.

Αθήνα, ........... (ημερομ.)

Ο πληρεξούσιος Δικηγόρος
...