Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Η πατρότητα του "Μουσείου της Ακρόπολης" ανήκει στον Κωνσταντίνο Καραμανλή! Γιατί θα τρελαθούμε τελείως με την πασοκική εμπάθεια!


ΣΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΝΗΚΕΙ Η ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ. ...... τέρμα και τελείωσε!
Γιατί πάμε να τρελαθούμε τελείως με τις υπερβολές και τις βαρύγδουπες επιθέσεις του Πασόκ στην ΕΡΤ που "κρύβει την αλήθεια". Άσε το τι λέγεται στη μπλογκόσφαιρα από τους εμπαθείς Πασοκιστές!
Ο Πέτρος Μολυβιάτης κάνει μια ιστορική αναδρομή για το νέο Μουσείο Ακρόπολης που εγκαινιάζεται αύριο αναφερόμενος στον Κωσταντίνο Γ. Καραμανλή σαν πατέρα της ιδέας της δημιουργίας του. (από το δελτίο της ΝΕΤ)
Το video βρήκα στο greekbox2

6 σχόλια:

stefanos είπε...

Εθνικό είναι ό,τι αληθινό!
Αυτά είναι τα λόγια του Διονύσιου Σολωμού!
Αυτό πρέπει να δεχτούμε…
Και αναρωτιέται κανείς:
«βρε αδερφέ, πως καταντήσαμε έτσι»?
Που θα πάει
και που θα μας πάει αυτό?
Παλαιότερα αν ήσουν βασιλικός,
αναθεμάτιζες τους δημοκρατικούς
και τούμπλαλιν...
Αργότερα αν ήσουν αριστερός
καταριόσουνα τους δεξιούς
και πάει λέγοντας…
Ωραία, ας δεχθούμε ότι ο Καραμανλής
ήταν ο ιθύνων νους στη βία και τη νοθεία
των εκλογών του 1961…
Αυτό όμως σημαίνει
ότι δεν πρέπει να του αναγνωριστεί
η πατρότητα της ιδέας
ή της αποδοχής πρότασης συμβούλων του
για την ανάγκη δημιουργίας
ενός μουσείου για τα γλυπτά καλλιτεχνήματα
της Ακρόπολης και του Παρθενώνα?
Στο διάβα της ιστορίας
ακόμη και αντιδημοκρατικά καθεστώτα
δημιούργησαν θετικά έργα
ακολουθώντας τις σύγχρονες ανάγκες…
Αυτή η παρατήρηση για τους
ανήκοντες στο κέντρο και αριστερά..
Αλλά και για τους προς τα δεξιά παρεπιδημούντες
ισχύουν τα ανάλογα…
Κανένας δεν μπορεί να αποσιωπήσει
το ρόλο της Μελίνας Μερκούρης
στην ώθηση που έδωσε
ως προς την δρομολόγηση της οικοδόμησης
του μουσείου…
Ακόμη και στην περίπτωση των «μαρμάρων»
ασφαλώς και δεν ήταν η πρώτη
που είχε την ιδέα της παλιννόστησης
των ελληνικών αριστουργημάτων…
Σύμφωνα με τα όσα βιαστικά άντλησα από τις πηγές,
προηγήθηκαν με τα λόγια και τα ποιήματα τους
ο Λόρδος Μπάϋρον, Γιώργος Σεφέρης,
ο Οδυσσέας Ελύτης και πολλοί άλλοι…
Ε, και τι σημαίνει αυτό?
Ότι μηδενίζεται η αξία της συμβολής της?
Ασφαλώς όχι…
Δεν είναι – εν τέλη – η στιγμή
να μιλήσουμε ειλικρινά?
Να δεχτούμε και να αποδώσουμε την αλήθεια?
Να χαρούμε από κοινού?
Να σκεφτούμε – εν κατακλείδι - εθνικά?

Ανώνυμος είπε...

Η Μελίνα μπροστά σε αυτές είναι σταρ του Χόλιγουντ. Φυσικά, επειδή ανοίκε στην ευρύτερη αριστερά. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Ήταν πράγματι αριστερή ή έστω σοσιαλίστρια η Μελίνα;

Εντέχνως όλοι οι "μελινολάτρες" δεν λένε κουβέντα για τη ζωή της Μελίνας στα νιάτα της. Όλοι ξεκινούν τις αφηγήσεις τους από τότε που έπαιξε στο σινεμά κι έγινε φίρμα. Πως έφτασε όμως ως εκεί και πως έγινε φίρμα, ουδείς το λέει.

Η Μελίνα έγινε φίρμα με τον γνωστό "τρόπο" που γίνονται και σήμερα φίρμες όλες οι σταρλετίτσες της κακιάς ώρας. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.

Το περιοδικό Λαβύρινθος, Τεύχος Φεβρουαρίου 2004, παρέθεσε αρκετούς οικονομικούς δοσίλογους ή ανθρώπους που στην Κατοχή όχι απλά δεν πείνασαν, όχι απλά δεν πέρασαν στιγμή δυσκολίας, αλλά ήταν και στους κύκλους τους κοσμικούς των κατοχικών δυνάμεων και το διασκέδαζαν κιόλας. Ξεχωρίζουν πολλές προσωπικότητες, που δεν είναι της παρούσης να της αναφέρουμε.

Ανάμεσά τους λοιπόν, ήταν και ο θείος της Μελίνα, ο Γεώργιος Μερκούρης, αρχηγός του «Εθνικού Σοσιαλιστικού Κόμματος Ελλάδος» που με αυτή την ιδιότητα ήταν επί κατοχής Διοικητής της Εθνικής Τράπεζας. Υπό την προστασία του θείου η Μελίνα πέρασε επί Κατοχής "ζωή και κόττα", κυκλοφορούσε με υπηρεσιακό αυτοκίνητο, και διασκέδαζε με Γερμανούς αξιωματικούς. Δεν τα λέω εγώ αυτά, ούτε ο Λαβύρινθος. Τα λέει και η ίδια στα απομνημονεύματα της, όταν αναφέρει ότι παντρεύτηκε ένα μαυραγορίτη. Για σκεφτείτε Εθνική συνείδηση η νεαρά Μελίνα τότε, ε; Και τι ηθικές αντιστάσεις! Παντρεύτηκε μαυραγορίτη, τη στιγμή που οι γνήσιοι Έλληνες είτε πεινούσαν, είτε είχαν φύγει στο βουνό.

Επειδή θα βρεθούν αρκετοί "μελινολάτρες" να πουν ότι προσβάλω τη μνήμη της Μελίνας, θα πω ότι όσα λέω τα ήξερε όλη η μεταπολεμική Αθήνα. Όταν πέθανε το "θείος Γιώργος", στην κηδεία του από την οικογένεια της Μελίνας, δεν πήγε κανείς, αφού ο μακαρίτης είχε ντροπιάσει την οικογένεια με τη συνεργασία του με τους Γερμανούς. Μόνο η Μελίνα έδωσε το παρόν, με τον μαυραγορίτη σύζυγό της. Στη συνέχεια βέβαια, η προοπτική του να γίνει γυναίκα ενός εβραίου σκηνοθέτη που θα την αναδείξει, η Μελίνα ξέχασε τα"εθνικοσοσιαλιστικά" της ιδεώδη και τα έκανε..."σοσιαλιστικά".

Σέβομαι την μνήμη της Μελίνας, οκ, υπήρξε αναμφίβολα μια προσωπικότητα, υπερεκτιμημένη κατά τη γνώμη μου, αφού αν και διετέλεσε Υπουργός Πολιτισμού σε όλες τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, το μόνο που θυμάται κάποιος για το έργο της, είναι η διεκδίκηση των μαρμάρων του Παρθενώνα. Αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Κι όπως θυμάμαι να λέει το πρώην αφεντικό του πατέρα μου, που ήταν ιδιοκτήτης μεγάλης κατασκευαστικής εταιρίας τις δεκαετίες 50-60-70, "η Μελίνα ήταν ακριβή ακόμη και για εμάς τους πλούσιους".

From http://dexiextrem.blogspot.com/

Παπουτσάκης είπε...

Στέφανε,
το κράτος πρέπει να έχει πάντα συνέχεια και αυτό είναι ένα σημείο στο οποίο η Ελλάδα υποφέρει.
Φυσικά και η πατρότητα ανήκει στον Καραμανλή και η Μελίνα συνέδεσε το Μουσείο με την επιστροφή των Μαρμάρων.
Όσο για τις βίες και νοθείες, απαξιώ. Τουλάχιστον σήμερα!
Ας αφήσουμε το "αττικό φως" να νικήσει, μακριά από μιζέριες και κομματισμούς!

stefanos είπε...

Κοντά στο φιλμάκι
με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή
προ του στρατοπέδου Μακρυγιάννη
και τις μαρτυρίες του κ. Μολυβιάτη
ας προστεθεί και ο επίλογος
απο ομιλία της Μελίνας
στο Oxford Union...

"Πρέπει να καταλάβετε
τι σημαίνουν για μας
τα μάρμαρα του Παρθενώνα.
Είναι η υπερηφάνεια μας,
είναι οι θυσίες μας.
Είναι το ευγενέστερο σύμβολο τελειότητας.
Είναι φόρος τιμής
στη δημοκρατική φιλοσοφία.
Είναι οι φιλοδοξίες μας
και το ίδιο το όνομα μας.
Είναι η ουσία της ελληνικότητας. Είμαστε έτοιμοι να πούμε
ότι θεωρούμε όλη την πράξη
του Elgin
σαν άσχετη προς το παρόν.
Λέμε στην Βρετανική Κυβέρνηση: Κρατήσατε αυτά τα γλυπτά
για δύο σχεδόν αιώνες.
Τα φροντίσατε
όσο καλύτερα μπορούσατε,
γεγονός για το οποίο
και σας ευχαριστούμε.
Όμως τώρα
στο όνομα της δικαιοσύνης
και της ηθικής
παρακαλώ δώστε τα πίσω.
Ειλικρινά πιστεύω
ότι μια τέτοια χειρονομία
εκ μέρους Μεγάλης Βρετανίας
θα τιμούσε πάντα τ΄ όνομά της.
Ευχαριστώ.»

Ανώνυμος είπε...

@Stefanos καλά τα λες, όμως όπως βλέπεις βγάλανε τη Μελίνα συνεργάτιδα των Ναζί (!) και εθνικοσοσιαλίστρια...
Τα παιδιά αυτά είναι τόσο πορωμένα!
Σε λίγο θα μας πούνε ότι ο "εθνάρχης" είναι περιστέρι και ότι η "βία & νοθεία" του 61 ήταν προβοκάτσια της Ένωσης Κέντρου
Αυτό μάλλον θα εννοεί ο exastal..
Εγώ ξέρω ότι η Μερκούρη ξεκίνησε μια καμπάνια κατά της Χούντας και συνεργάστηκε με το ΠΑΚ και τον Ανδρέα Παπανδρέου, γιατί ήταν η μοναδική υπαρκτή αντιδικτατορική φωνή. Οι υπόλοιπες κακότητες, γύρω από την ερωτική της ζωή είναι απαράδεκτες. Δηλαδή οι αντιδεξιοί τι θα πρέπει να πούνε για τις φήμες που κυκλοφορούσαν, είτε για τον "εθνάρχη", είτε για τον ανεψιό?
(τόσα και τόσα λέγονται για το περιεχόμενο της κασέτας της υπόθεσης Ζαχόπουλου - αλήθεια τι απέγινε το υλικό αυτό? τόσο πολύ έκανε τζιζ?)
Η συνέχεια ήταν αυτονόητη.

Ανώνυμος είπε...

Τα πάντα στον εθνάρχη, και την Ακρόπολη με τον Παρθενώνα τα έχτισε ο εθνάρχης, και τους Τούρκους το 1821 τους έδιωξε ο εθνάρχης.