Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

τα ψέματα του Γιώργου τα μεγάλα .....

ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ 1η

«ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (Πρωτολογία): Μη μας μιλάτε για ανευθυνότητα όταν μιλάμε για εκλογές. Εσείς δεν πήγατε τη χώρα εν μέσω πυρκαγιών, το 2007, σε εκλογές; (Χειροκροτήματα από την πτέρυγα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.)

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ (Δευτερολογία): Έφτασε στο σημείο να λέει ότι προκηρύξαμε τάχα εκλογές το 2007 εν μέσω πυρκαγιών. Δεν τα θυμάστε καλά. Και καλύτερα να μην τα θυμάστε καλά γιατί αλλιώς σκόπιμα διαστρεβλώνετε χονδροειδώς τα πράγματα.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (Διακοψίας): Δεν είναι έτσι εσείς δεν τα θυμάστε καλά.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: Πρώτα προκηρύχθηκαν οι εκλογές και μετά ήρθαν οι πυρκαγιές. Γιατί δεν λέτε την αλήθεια; Για ποιο λόγο τη διαστρεβλώνετε;
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)
(Θόρυβος από την πτέρυγα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.)»

Να τι είπε μετά από τη σφαλιάρα ο Γιωργάκης για να τα μπαλώσει:

«Και για να σας θυμίσω –δεν ξέρω από τη Ραφήνα τι βλέπετε- η Πάρνηθα καιγόταν τον Ιούνιο και εσείς προκηρύξατε εκλογές!»

Το θαυμαστικό στο τέλος της πρότασης δεν το έβαλα εγώ... το έβαλε η στενογράφος της Βουλής... προφανώς και αυτή εντυπωσιάστηκε από την παπαριά του Γιωργάκη...

ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ 2η

«ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (Πρωτολογία): Εσείς σήμερα εκφράζετε τεράστια έκπληξη για τις εξελίξεις, όμως εμείς σας είχαμε προειδοποιήσει και δεν μας ακούσατε.»

Δείτε και την απάντηση του Καραμανλή στην τριτολογία του:


Ενδιάμεσα πρόλαβε και ο Παπαθανασίου να ρίξει μια σφαλιάρα στον «πολύ» Παπανδρέου που όλοι έχουν βαλθεί να μας ......

πείσουν ότι είναι έτοιμος για Governor.

«ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (Πρωτολογία): Το δημόσιο χρέος –ακούστε για μία Κυβέρνηση που ήρθε με το σύνθημα ότι θα νοικοκυρέψει την οικονομία- το αυξήσατε επί ημερών σας κατά 43%, 80 δισεκατομμύρια συνολικά, 16.000.000.000 ευρώ παραπάνω χρέωσε η Νέα Δημοκρατία την Ελλάδα. Κάθε χρόνο 8.000 ευρώ περισσότερα χρωστάει σήμερα κάθε Έλληνας εξαιτίας των δικών σας πολιτικών (ΣΣ. Όποιος καταλάβει τι θέλει να πει με την τελευταία πρόταση ο ποιητής να μου γράψει...).

ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Ο κ. Παπανδρέου αμφισβήτησε σήμερα την πρόοδο της χώρας τα τελευταία πέντε χρόνια. Θα τολμούσα να πω τη λέξη «τόλμησε» να μιλήσει για το δημόσιο χρέος. Μειώθηκε τα τελευταία χρόνια το δημόσιο χρέος από το 100% στο 94% και επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που ειδικά για το δημόσιο χρέος ο κ. Παπανδρέου αναφέρεται σε απόλυτα νούμερα (ΣΣ. Το ίδιο βέβαια κάνει και ο φίλος μου ο Κρόγιας που παραλίγο να τον χάσουμε πριν μερικές μέρες αλλά ευτυχώς ο Θεός μας λυπήθηκε :)), αφού δεν του το εξηγούν οι σύμβουλοί του, θα μου επιτρέψει πολύ απλά να το εξηγήσω εγώ.
Το δημόσιο χρέος κατ’ εξοχήν μετριέται ως ποσοστό το Α.Ε.Π.. Και για να γίνει ακόμα πιο κατανοητό, αν έχω εισόδημα 1.000 ευρώ –αυτό είναι το Α.Ε.Π. μου- και χρωστάω 1.000 ευρώ, χρωστάω 100% το Α.Ε.Π. και προφανώς έχω πρόβλημα. Αν χρωστάω πάλι 1.000 ευρώ, το ίδιο ποσόν, αλλά έχω εισόδημα 100.000 ευρώ, τότε προφανώς δεν έχω πρόβλημα. Αν, λοιπόν, αυτό το πολύ απλό πράγμα δεν μπορεί να το καταλάβει ο Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και κάθε φορά αναφέρεται στο χρέος με βάση τα απόλυτα νούμερα, τότε εγώ δεν έχω να προσθέσω τίποτα. (ΣΣ. Άσε Βαγγέλη είναι ανίατη η περίπτωσή του...)»

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ... ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΥΠΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ;

Τέλος έχω και ένα σταυρόλεξο για πολύ δυνατούς λύτες... όποιος καταλάβει με την πρώτη ανάγνωση τι θέλει να πει ο ποιητής με την παρακάτω πρόταση ας μου γράψει (βέβαια άλλο να το βλέπεις όπως εγώ που το είδα live και άλλο να το διαβάζεις...)...

«ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Μέσα σε πέντε χρόνια αυξήσατε κατά το ήμισυ περίπου το συνολικό χρέος που είχε όλη η χώρα τα προηγούμενα χρόνια. Στο χρέος που παραλάβατε το 2004 με τις πραγματικές δανειακές ανάγκες της χώρας το 2009, θα προσθέσετε το χρέος που παραλάβατε και άλλο τόσο. Μέσα δηλαδή σε πέντε χρόνια προσθέσατε το μισό και σε έξι το διπλασιάζετε.»

Hint: Δοκιμάστε να το μεταφράσετε στα αγγλικά μήπως βγάλετε πιο εύκολα το νόημα... είπαμε όταν ο Governor στροφάρει γρήγορα, σκέφτεται αγγλικά...

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΦΟΥΚΑΡΑ ΔΕΝ ΛΕΣ «ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΑΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ» ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ;
ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ;

ΥΓ1. Για να μην ξεχνιόμαστε όπως είπε και ο Καραμανλής: «Καταγγέλλετε την Κυβέρνηση για τα δημοσιονομικά, για το δημόσιο χρέος, για την απασχόληση. Μιλούν για απασχόληση αυτοί που πήραν την ανεργία στο 3% το 1981 και την έφτασαν στο 11,3% το 2004; Μιλούν για τα δημοσιονομικά αυτοί που άφησαν έλλειμμα κάτω από τις πιο ευνοϊκές διεθνείς συνθήκες, διπλάσιο από ό,τι μπορεί να φτάσει στη χειρότερη περίοδο της παγκόσμιας οικονομίας;
Παριστάνουν τους κριτές ακόμη και για το δημόσιο χρέος; Το χρέος, όμως, κύριε Αρχηγέ της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, το δημιούργησαν οι κυβερνήσεις του Κόμματός σας. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Το χρέος το τριπλασιάσατε.
Θυμίζω πως όταν η Ελλάδα έμπαινε στην ΕΟΚ, το δημόσιο χρέος δεν έφτανε ούτε στο 30% του Α.Ε.Π. Από τότε έως το 2004 αυξήθηκε πάνω από τρεις φορές και το χρέος αυτό είναι το πιο μεγάλο οικονομικό πρόβλημα σήμερα. Όλα τα έσοδα από το φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων, περίπου 12 δισεκατομμύρια, πηγαίνουν στους τόκους του.»

ΥΓ2. Τα αποσπάσματα είναι από τα Πρακτικά της Βουλής

ΥΓ3. Ο Κυριακού μετά τον πούλο στην ΕΟΕ λάδωσε τη μηχανή και άρχισε να γκαζώνει στο φούλ... επί μισή ώρα έχει τον Μανούση πρώτο θέμα και προσπαθεί να επαναφέρει το «σκάνδαλο» με τον δήθεν χρηματισμό του Παυλίδη... περαστικά και άντε γεια...

ΥΓ4. Πολύ γέλιο με τον Μαρκογιαννάκη να παίρνει μέρος (σαν βουλευτής Κρήτης) στη σύσκεψη στο Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και τους συντέκνους παλικαράδες από την Κρήτη να το βάζουν στα πόδια και να απειλούν ότι άμα πάει στην Κρήτη θα τον κάνουν νταντά :)))... παιδιά κατουρ... και λίγο μη δέρνετε τόσο πολύ. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να δω αν στη σύσκεψη ήταν και ο φίλος ο κτηνίατρος που έκανε τον αγρότη στο MEGA τις προάλλες :))
Η ανάρτηση εκφράζει τις απόψεις και το ύφος του Δεξί Εξτρέμ

24 σχόλια:

stefanos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
stefanos είπε...

ΩΣΤΕ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ Ο κ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ?

ΓΙΑ «ΤΣΙΜΠΑΤΕ» ΤΩΡΑ
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ

28/6/2007
ΤΑ ΝΕΑ (Εξώφυλλο)
Αλυσίδα λαθών από Κυβέρνηση – πυροσβεστική
Στον ύπνο τους έπιασαν οι φωτιές
Link:
http://www.in.gr/kiosk/issue.asp?lngIssueID=99049&lngDtrID=3

------------------------------

29/6/2007
ΤΑ ΝΕΑ (Εξώφυλλο)
Δεν είχαν πυροσβεστικό στον Εθνικό Δρυμό
Στάχτη ο κυβερνητικός μηχανισμός
Έγκλημα χωρίς τιμωρία
Link:
http://www.in.gr/kiosk/issue.asp?lngIssueID=99088&lngDtrID=3


------------------------------

30/6/2007
ΤΑ ΝΕΑ (Εξώφυλλο)
Οργή για την καταστροφή
Αβάσταχτη ανικανότητα
Ναυάγησε η πυροσβεστική σε Πάρνηθα – Πήλιο
Link:
http://www.in.gr/kiosk/issue.asp?lngIssueID=99201&lngDtrID=3


------------------------------

2/7/2007
ΤΑ ΝΕΑ (Εξώφυλλο)
Κινητοποιήσεις μέσω Ιντερνέτ και SMS
Βουνό οργής
Link:
http://www.in.gr/kiosk/issue.asp?lngIssueID=99315&lngDtrID=3


------------------------------

3/7/2007
ΤΑ ΝΕΑ (Εξώφυλλο)
Μετρήσεις σοκ από το Πολυτεχνείο
Καταιγίδες φονικών μικροσωματιδίων
Πολύδωρας: Την πατήσαμε!
Σκληρή επίθεση Γιώργου στη Βουλή:
Φύγετε όλοι
Link:
http://www.in.gr/kiosk/issue.asp?lngIssueID=99315&lngDtrID=3


------------------------------

ΚΛΠ, ΚΛΠ, ΚΛΠ
Για να έρθει το καλύτερο τώρα:

17/8/2007
ΤΑ ΝΕΑ (Εξώφυλλο με ολοσέλιδη φωτογραφία
Όπου τεράστιες φλόγες καίνε σπίτια και δεντρα
Και μια γυναίκα να σπαράζει)..
Άφαντο το Κράτος τις κρίσιμες ώρες
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΕΙ Η ΑΘΗΝΑ…
…αυτοί όμως έστηναν κάλπες

Link: http://www.in.gr/kiosk/issue.asp?lngPublicationID=2&lngDtrID=3&dtmIssueDate=17/8/2007

------------------------------

ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ
17/8/2007
Ο Κ.Κ. ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΟΥ
ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (σε video)
Link: http://www.primeminister.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=5611&Itemid=115


------------------------------

ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ?
ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ….
ΤΟΛΜΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ?

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Και γιατι πρεπει να πιστεψουμε την κολοφυλαδα του Λαμπρακη συντροφε πρασυνοφρουρε?Φερε μας και την Αυριανη απο την δεκαετια του 80 μπας και μας πεισεις.Αλλα να ξερεις,ενας λαος με 11 εκατομυρια εξυπνους δεν θα ψηφησει ποτε εναν βλακα για πρωθυπουργο

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ EXASTAL ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΩΛΙΑΣ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ?
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΩΧΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΣΑΤΟΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?
Ο ΧΑΖΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΛΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ Η ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ.
ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

Ανώνυμος είπε...

Απορώ πώς τολμάτε να μιλάτε εσείς οι πρασινοφρουροί.

ΠΟΙΟΣ ΕΦΑΓΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΞΑΝΕΜΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΟΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ;

ΠΟΙΟΣ ΕΦΑΓΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ;

ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΟΤΙ "ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ..";

ΕΠΙ ΠΟΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΙΑ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΟ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΟΥ;

ΠΟΙΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΊΠΕ "ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ" (ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ;)


ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ε Π Ι ΠΑΣΟΚ!!!!!!


Γι΄αυτό αυτή που πρέπει να βγάλουν τον σκασμό είναι ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΑΛΩΣΑΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ! ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ

stefanos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
stefanos είπε...

@ Ανώνυμος Φεβρουάριος 14, 2009 3:45 πμ είπε...
Τα περι 11 εκατ. και ενός βλάκα
Άστα κατά μέρος, γιατι
ούτε σε τιμούν, ούτε και επηρεάζουν κανένα
Γράφεις προκλητικά
«Και γιατί πρέπει να πιστέψουμε
την κολοφυλάδα του Λαμπρακη»

Αγαπητέ ανώνυμε συναγωνιστή
Νεοδημοκράτη ή χρυσαυγίτη ή ότι άλλο,
αυτό που μετράει είναι το αληθινό γεγονός
Και εκείνη την ημέρα (17 Αυγούστου 2007)
την ώρα που καιγόταν το σύμπαν
ο κ. Κ. Κ. προκήρυσσε εκλογές
γιατί λέει χρειαζόμασταν «προϋπολογισμό»…
Και φίλε Ανώνυμε,
μιας και σε «χαλάει» η φυλλάδα του Λαμπράκη
για πάρε μια σειρά άλλα πρωτοσέλιδα
μπας και δεις την αλήθεια
(αν και δε το πιστεύω
καθώς ο φανατισμός σου ξεχειλίζει):

17/8/07 ΑΥΓΗ
Κάλπη στα αποκαΐδια
Τις ώρες της μεγάλης καταστροφής στην Πεντέλη
Πρωθυπουργός και υπουργοί ασχολούνταν
με την επίσπευση των εκλογών

17/8/07 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ημέρα πύρινης κόλασης στην Πεντέλη
Τέλος σεναρίων, εκλογές στις 16 Σεπτεμβρίου

17/8/07 Ο ΛΟΓΟΣ
Σπίτια παραδόθηκαν στις φλόγες
Κρανίου τόπος η Πεντέλη
Εκλογές εν θερμώ
Οριστικά στις 16 Σεπτεμβρίου στις κάλπες

17/8/07 ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ο Καραμανλής οδηγεί τη χώρα σε εκλογές
Επιτέλους ψηφίζουμε
Στάχτες γίναν οι μετοχες (5.118) και η Πεντέλη

17/8/07 ΝΙΚΗ
Κάλπες στα μουλωχτά
Εγκληματική αμέλεια στην Πάρνηθα

17/8/07 ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Εκλογές την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου
Όλοι στη μάχη για ισχυρό ΚΚΕ
Έκαψαν και την Πεντέλη…

17/8/07 ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ
Ιδού η Ρόδος
Ο Καραμανλής έριξε το γάντι στον Γιώργο
Εμπρησμός η πυρκαγιά στην Πεντέλη
Κάηκαν περισσότερες από 60 κατοικίες…

17/8/07 ΧΩΡΑ
Στάχτη πάλι η Πεντέλη
Εκλογές στις 16 Σεπτεμβρίου
Ο Καραμανλής σήμερα στον Πρόεδρο


Κλπ κλπ κλπ

Για να ακολουθήσει αργότερα
Η βιβλική καταστροφή του Μοριά

Πηγή: ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Επειδή Scripta Manent, Verba Volant

Στ. (αυτά τα ολίγα και περαστικά)

Ανώνυμος είπε...

@ Στέφανος
Πόσες μέρες έκαιγε η φωτιά στην Πάρνηθα? Στα τέλη Ιουνίου κάηκε και όχι στα Μέσα Αυγούστου. Άντε γιατί επιβεβαιώνεις τα ψέμματα του Giorgo

stefanos είπε...

Και κάτι για τον έτερο @ Ανώνυμο
(Φεβρουάριος 14, 2009 11:04 πμ)
Ευτυχώς φίλε που η Μακρόνησος
έχει κλείσει για τα καλά εδώ και δεκαετίες
και το Γκουαντάναμο κλείνει σύντομα…
Τον γλυτώσαμε τον εγκλεισμό οι παλιό πασόκοι,
(που πήραμε ένα κράτος
πρότυπο δημοκρατίας και ευημερίας
και το φτάσαμε εδώ που έφτασε
και τώρα
ο κ. Κ.Κ δυσκολεύεται να το μαζέψει)
Κοίτα…
δεν με πειράζουν, ούτε οι «θέσεις» σου,
ούτε το παιδαριώδες «κατηγορητήριο» σου,
ούτε και η έλλειψη αυτοκριτικής…
Με ενοχλεί απέραντα
ο «χουλιγκάνικος» τρόπος που εκφέρεις το λόγο σου,
και η προσβλητική συμπεριφορά
προς όσους έχουν άλλα «πιστεύω»…
Ένα και μόνο παράδειγμα
για τα όσα διατυμπανίζεις για τα κουσούρια
της γυναίκας του παλαιού Καίσαρα…
Σου απαντώ:
Όντως όλες οι κυρίες των Καισάρων
πρέπει όχι μόνο να φαίνονται
αλλά και να είναι άμεμπτες!
Εσύ όμως,
πριν κατηγορήσεις την Καλπουρνία
φρόντισε να έχεις ελέγξει
τα της συζύγου του Καίσαρα που υπηρετείς!
Τέλος..
κρίνω βέβαια εντελώς περιττό
να σε πληγώσω με παραδείγματα
από το βίο και την πολιτεία
της παρούσας (και δικής σου) κυβέρνησης…

Στ.
(καλό σαββατοκύριακο, γενικώς)…

stefanos είπε...

Αγαπητέ @Ανώνυμε
(Φεβρουάριος 14, 2009 12:06 μμ)
Βεβαίως η Πάρνηθα καταστράφηκε τον Ιούνιο…
Η αναφορά δημοσιευμάτων
για τις φωτιές στην Πάρνηθα
έγινε ως προθέρμανση
και για να καταδείξει τις γενικότερες ευθύνες
της κυβέρνησης της ΝΔ…
Όμως όπως θα είδες
παραθέτω και το αποδεικτικό υλικό
(και στα δύο άρθρα μου)
που αποδεικνύει ότι στις 17 Αυγούστου 2007
ενώ η φωτιά κατάκαιγε την Πεντέλη
η Κυβέρνηση τα είχε βροντήξει κανονικά
μιας και όλοι ήταν μαζεμένοι στο Μαξίμου
όπου ετοίμαζαν την οπερέτα τους…
και στη συνέχεια
με τους καπνούς πάνω το κεφάλι του
ο κ. Κ. Κ. πήγαινε στον Πρόεδρο
για να ζητήσει εκλογές!!!
Τώρα ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα?
Αν ήμουν ο κ. Κ. Κ.
θα «σταύρωνα» μέσα στο Μαξίμου
όποιον θα μου είχε δώσει
τόσο αναξιόπιστες πληροφορίες…
(Α, ρε Θόδωρε – μεγάλε - που είσαι?)
Αλλά πέρα από τα καλαμπούρια
και τα άλλα κωμικοτραγικά,
ανακύπτει αδυσώπητα το ερώτημα:
Αυτός ο πρωθυπουργός,
αυτή η κυβέρνηση
θα αποκτήσουν ποτέ το σθένος
να πουν (ή έστω να ψελλίσουν) κάποια στιγμή
ένα συγνώμη?


Στ.

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΛΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ, ΒΟΛΕΨΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣΑΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ,ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΘΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΕΛΕΟΣ. ΤΟΣΟ ΒΑΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ;

Ανώνυμος είπε...

Τατούλης, Μανώλης, Γιαννέλης, Λαμπρόπουλος, Γιαννόπουλος οι δικοί σας τα λένε οτι δέν πάτε καλά δέν σας τα λένε οι Πασόκοι.
Ξεστραβωθείτε γιατί έτσι όπως το πάτε δέν πρόκειται να ξαναδεί αιώνες δεξιό κόμμα εξουσία, θα πάρετε στον λαιμό σας και άλλους τίμιους δεξιούς που δέν φταίνε σε τίποτα να πληρώνουν την χυδαία Καραμανλική σας αλαζονεία.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ (Δευτερολογία): Έφτασε στο σημείο να λέει ότι προκηρύξαμε τάχα εκλογές το 2007 εν μέσω πυρκαγιών. Δεν τα θυμάστε καλά. Και καλύτερα να μην τα θυμάστε καλά γιατί αλλιώς σκόπιμα διαστρεβλώνετε χονδροειδώς τα πράγματα.


ΤΙ ΕΙΠΕ ΡΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ?
ΔΕΙΤΕ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΝ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΚΑΕΙ ΠΕΝΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΝΗΘΑ.


http://www.news247.gr/data/content/n6/14436_m.jpg

http://www.news247.gr/data/content/n8/14438_m.jpg

Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΨΕΥΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Μωρέ Στέφανε, μου φαίνεται τα έχεις μπερδέψει λίγο. Η φωτιά έκαψε την Πάρνηθα τον Ιούνιο. Την ημέρα που προκυρήχθηκαν οι εκλογές άρπαξε στην Πεντέλη αλλά δεν ήταν δα και καμιά καταστροφή. Χαλάρωσε. Το Giorgo μπορεί να τα έχει μπλεγμένα, δεν τα έχουμε εμείς όμως. Το πιο σημαντικό είναι οι μετέπειτα φωτιές στα μπατζάκια του Giorgo. Αυτές τον ένοιαξαν και όχι η καταστροφή του κόσμου στην Πελοπόννησο. Επιπλέον, το να παραθέτεις πρωτοσέλιδα εφημερίδων της εποχής μπορεί να οδηγήσει κάποιον να αναρωτηθεί αν εσύ ήσουν στην χώρα την περίοδο εκείνη. Καθότι η γνώση σου υπήρχε και δεν προέκυπτε μέσα από την ανάγνωση εφημερίδων. Πως να το κάνουμε, δεν είναι και το πιο αξιόπιστο μέσο.

Βασίλειος Περαντζάκης είπε...

stefanos, κόψτε τις μπούρδες. Φωτιές έχουμε κάθε καλοκαίρι. Ο Γιωργάκης πήγε να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι έγιναν μεγάλες πυρκαγιές. Όλες όμως οι μεγάλες πυρκαγιές ήταν ΜΕΤΑ την προκύρηξη των εκλογών.

Όσο για το τι γράφουν τα ΠΑΣΟΚικά ΜΜΕξαπάτησης κάθε φορά που αρπάζει ένα δέντρο το ξέρουμε. 200000 στρέμματα λέγαν ότι κάηκαν στην Πάρνηθα και τελικά ήταν το 1/10...

Με την προπαγάνδα και την μνήμη χρυσόψαρου που έχετε... δεν θα κυβερνήσετε ποτέ ξανά... (ευτυχώς)

Ανώνυμος είπε...

@Vassilis το βλήμα σου το είπε ξεκάθαρα εσείς σπεύσατε να το προπαγανδίσετε σάν θρίαμβο.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: Πρώτα προκηρύχθηκαν οι εκλογές και μετά ήρθαν οι πυρκαγιές. Γιατί δεν λέτε την αλήθεια; Για ποιο λόγο τη διαστρεβλώνετε;
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)
(Θόρυβος από την πτέρυγα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.)»

Άν θεωρείς φωτιά συνηθισμένη της πλάκας αυτήν της Πάρνηθας που καταστράφηκε το οικολογικό περιβάλλον ολόκληρης της Αττικής τότε τί θα ήθελες να γίνει για να πείς οτι έγινε κάτι σοβαρό μήπως κανένα πυρηνικό ολοκαύτωμα?

stefanos είπε...

Αγαπητέ Vassili
όταν η αλήθεια είναι για σένα μπούρδες
τότε υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Εγώ ότι είχα να πω και να συνεισφέρω,
το έκανα!
Πίστεψέ με όχι για να χαρώ
σαν αντιδεξιός
αλλα σαν χρέος έναντι της αλήθειας.
Έχω "αποδεικτικά"
και για τα περί οικονομικής κρίσης,
όμως δεν αξιζεί τον κόπο
να χάσω τον καιρό μου...
έχω καλύτερα πράγματα να κάνω...
Να είσαι καλά, φίλε
και κατα τυχη συμπατριώτη...

Στ.

stefanos είπε...

Είχα πρόθεση να σταματήσω
(τουλάχιστον για σήμερα)
μιάς και πέρα από την υποκρισία
με «χαλάει» η δειλία του να παραδεχτείς
τα λάθη τα δικά σου ή των δικών σου…
Όμως πάνω από το «αρθράκι» του Vassili
είδα έναν άλλο Ανώνυμο
(Φεβρουάριος 14, 2009 5:50 μμ)
να απαντάει στα όσα έγραψα για το θέμα…
Λοιπόν,
αφήστε τα περί Πάρνηθας και Πεντέλης,
τα περί του ποιά φωτιά ήταν μεγαλύτερη
ή ποια είχε τα φόντα να μπει στο βιβλίο Guinness…
Παριστάνετε τους «τρελούς»
και κάνετε λογοπαίγνια του τύπου:
δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης…
Όμως τον καθρέφτη της συνείδησης σας δεν το κοιτάτε:
σκύβετε στο πάτωμα…
Άγνωστε φίλε
Η αλήθεια είναι μία
και νομίζω ότι έδωσα τα στοιχεία..
(μέχρι και οι δεξιές εφημερίδες, που ανέφερα,
τόνιζαν: «Στάχτη πάλι η Πεντέλη»,
«Ημέρα πύρινης κόλασης στην Πεντέλη»,
Λοιπόν, Τελεία και παύλα!
Όμως για άλλο πράγμα σου γράφω εδώ
και έχει να κάνει
με το αν ήμουν εδώ εκείνη την περίοδο
και τις πυρκαγιές στην Πελοπόννησο.
Ένα θα σου πω…
Θεωρώ τρομακτικά κακό την κατάρα…
Πηγαίνοντας όμως διακοπές στην Κορώνη
και από εκεί στη Ζάκυνθο (Βολίμες),
με τα όσα είδα
όχι μόνο ανατρίχιασα και βούρκωσα,
αλλά φίλε, τον καταράστηκα…
(ξέρεις ποιόν)
Όπου έστρεφα το μάτι
και όσο έφτανε η ματιά,
ΤΙΠΟΤΑ
δεν υπήρχε τίποτα
(μετά την Τρίπολη,
στα υψώματα της Μεγαλόπολης,
ίσαμε το κατέβασμα στον κάμπο της Καλαμάτας)
Και μετά, πηγαίνοντας για Κυλλήνη
Ο ΘΡΗΝΟΣ…
Αναρωτιέμαι αν ο ένοχος κυβερνήτης
πέρασε ποτέ τη διαδρομή αυτή
πρωί με αυτοκίνητο…
Αν είχε το θάρρος
να σηκώσει τα μάτια
και να δει τα κατορθώματά
της ανεπάρκειας του!
Και
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ
να μιλάς για τον «Giorgo»
Και
ΔΕΝ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙΣ
να ζητάς ευθύνες από τους μη έχοντες…
Και
ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΕ ΟΤΙ ΛΥΣΜΟΝΕΙΣ
όχι τα 3χιλιαρα
(και τα 5χιλιαρα
που μετά τα ζητάγατε πίσω)…
άλλα τις υποσχέσεις και τα κούφια λόγια
για την αποκατάσταση της περιοχής
και αναπτυξιακό σχέδιο
για το μέλλον…
Εγώ δε θα σου πω πιο είναι
το ψυχικό σου πρόβλημα…
Πήγαινε σε υποστηρικτικό ψυχολόγο
να στο καθορίσει…
Ώστε να έχεις και το δέος
της επιστημονικής του αυθεντίας!
ΑΡΚΕΤΑ…


Στ.

stefanos είπε...

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ EXASTAL

Αγαπητέ φίλε
μπορώ να διακρίνω ότι είσαι άτομο
με ανησυχίες και αρκετές ευαισθησίες.
Δεν έχω πρόβλημα αν είσαι
δεξιός, κεντροδεξιός, φιλελεύθερος αστός, κλπ.
Όμως αληθινά δεν μπορώ να αντιληφθώ
πως αυτά συσχετίζονται
με ένα blog που αναμεταδίδει ανακρίβειες
ή παγιδεύεται σε ένα είδος
μονόπλευρης κριτικής
γεγονός που νομοτελειακά οδηγεί
στην ποδοσφαιροποίηση…
Δίνοντας έτσι βήμα
όχι σε πολιτισμένους συνομιλητές
αλλά σε αλαλάζοντες φανατικούς Ανώνυμους…
Φεύγοντας μάλλον οριστικά,
σου εύχομαι
ότι καλύτερο για σένα
και blog σου…

Στ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Στέφανε. Είμαι ο 12:06 και 5:50.
Καταλαβαίνω πόσο αναστατωμένος μπορεί να είσαι μετά την διαδρομή σου στην Πελοπόννησο. Όμως υπεύθυνα σου προτείνω να απευθυνθείς σε ειδικό καθόσον η ΠΡΟΒΟΛΗ είναι αρχαϊκός τύπος άμυνας παρατηρούμενη σε παλινδρομημένους και σαφώς διαταραγμένους. Οι προτροπές σου μόνο έτσι μπορούν να ερμηνευτούν.
Κατά τα άλλα το Giorgo μόνο συμπάθεια προκαλεί σε όλους μας. Το θέμα είναι πως η πρόταση «Και για να σας θυμίσω –δεν ξέρω από τη Ραφήνα τι βλέπετε- η Πάρνηθα καιγόταν τον Ιούνιο και εσείς προκηρύξατε εκλογές!» τα σπάει. Είναι η πιο τρανή απόδειξη της ανεπάρκειάς του, που φανερώθηκε μόλις κάποιος του αντιπαρατέθηκε. Πως να μην έχει άγχος και ένταση όταν γνωρίζει πως οι επιδόσεις του κρίνονται ανά πάσα στιγμή. Μάλιστα το Giorgo ξέρει, όπως και οι συγγραφείς των λόγων του, πως ο Καραμανλής στον ελεύθερο και άμεσο λόγο είναι άσος.
Όσο για την διαδρομή, που τόσο ωραία περιγράφεις, δεν είχαμε όλοι την τουριστική διάθεση να βλέπουμε καταστροφές (είναι ένα trend αυτό).

Παπουτσάκης είπε...

Στέφανε νομίζω ότι το Πασόκ έχει προ πολλού ποδοσφαιροποιήσει την πολιτική μας. Όχι μόνο τώρα αλλά από το 81 με τα "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ" και το 85 με τις φωτογραφίες των Ναζί. Μην πιστεύεις αυτολεξεί όσα λένε οι αρχηγοί σου. Αυτοί εξουσία θέλουν!
Όσο για τις αναδημοσιεύσεις μου, φυσικά και δεν συμφωνώ σε όλα αλλά διαφωνώ με τα αντίθετα, διότι περιέχουν σκοπιμότητα και εμπάθεια. Ετοιμάζω πάντως ένα αρθράκι για το "μέσο των πυρκαγιών"! Και που το ήξερε ο ΓΑΠ ότι "ήταν το μέσο"; Υποψιάζομαι ότι το "βλέπει τώρα"!!!!!
Στα σχόλια σπάνια συμμετέχω γιατί πραγματικά δεν έχω πολύ χρόνο να απαντώ σε όλους. Πάντως όποιος διαφωνεί μαζί σου δε νομίζω ότι αυτομάτως είναι "φασίστας" και "ψεύτης"! Είναι λογικό σε πολλούς να μην αρέσει ο Παπανδρέου όπως σε σένα δεν είναι αρεστός ο Καραμανλής. Τα συναισθήματα και οι απόψεις έχουν ίδια αξία από όπου και αν προέρχονται ..... αρκεί να μην είναι "ύβρεις".....
Τα δεξιά και φιλελεύθερα blogs είναι πολύ λίγα μπροστά στον προσχεδιασμένο Αρμαγεδδώνα των πασοκικών blogs που το παίζουν "ανεξάρτητα" και αίφνης μετατρέπονται σε "δημοκρατικά" που αντιμετωπίζουν ιδιοκτησιακά τα δικαιώματα και τους αγώνες των Ελλήνων πολιτών. Νομίζω ότι και τα δικά μας blogs πρέπει να αναδημοσιεύουν τις απόψεις που αναρτώνται γιατί διαφορετικά ο θάνατος των "αντιπασοκικών" blogs θα εσήμαινε περισσότερο έλλειμμα δημοκρατίας σε ένα χώρο που ακόμα χαρακτηρίζει θέρμη και ενθουσιασμός αν και έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από επαγγελματίες παραπληροφοριοδότες και πληρωμένους προβοκάτορες.

Β.Π.
Μεσιέ! Έχεις ξαναφύγει άλλες τρεις φορές αλλά με κάποιο τρόπο ξαναγύρισες!

Ανώνυμος είπε...

Exastal οτι το ΠΑΣΟΚ έχει αμαρτωλό παρελθόν είναι κάτι βέβαιο, εσύ πώς είσαι τόσο σίγουρος οτι η σημερινή Νέα Δημοκρατία είναι τόσο αδιάφθορη, δέν έχει μιμηθεί το ΠΑΣΟΚ του παρελθόντος? Τόσα σκάνδαλα βγήκαν στην φόρα που τα αναγνώρισε και ο ίδιος ο Καραμανλής, οι μισοί υπουργοί διώχθηκαν, η οικονομική κατάσταση του λαού η διαβίωση έχουν πιάσει πάτο περισσότερο απο ποτέ. Κάντε και εσείς κάποια αυτοκριτική, πείτε οτι κάνατε λάθη, δέν είσαστε οι άρεστοι όπως νομίζατε με το να ασχολείστε νυχθημερόν ποιούς τρόπους θα βρείτε για να κατασυκοφαντείστε άδικα τον Γιώργο Παπανδρέου απλά αυτοξευτιλίζεστε μετά τις εκλογές δέν θα ξέρετε πού να κρυφτείτε.

Ανώνυμος είπε...

Υπονοείς εκδικητική μανία του ΓΑΠ και των συν αυτό? Έτσι περιμένετε να κερδίσετε? Με απειλές και ύβρεις? Ωραία αλλαγή κομίζει ο ΓΑΠ. Επικίνδυνη και αριβίστικη. Αλλά μην υποτιμάς ποτέ τον λαό γιατί θα σου γυρίσει την πλάτη.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ STEFANOS / ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΚΙ.ΑΛΛΑ
ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΓΑΙ ΚΑΙΡΟ / ΔΕΣ ΤΕ ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ / ΚΛΑΜΑ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ