Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

O δεκανέας Πάρκερ του Στρατή Τσίρκα είναι και αυτός θεωρία συνομωσίας;


Κάποιοι παλαιότεροι του ΣΥΝ ίσως έχουν διαβάσει την τριλογία:«Ακυβέρνητες Πολιτείες» του μεγάλου αριστερού συγγραφέα, Στρατή Τσίρκα. Ο ίδιος ο Τσίρκας αποκαλεί το συγκεκριμένο έργο του, ως διάλογο με την ιστορία που έχει στόχο την αποκατάσταση της αντίστασης στη Μέση Ανατολή.


Οι νεότεροι, ας πάνε στον τρίτο τόμο :«Η Νυχτερίδα», που καλύπτει, κατά κύριο λόγο, τα γεγονότα της περιόδου 1942-1944. Εκεί θα συναντήσουν τον περίφημο, δεκανέα Πάρκερ (υπαρκτό πρόσωπο που αργότερα κυκλοφορούσε ως Μίστερ Μπρουκς). Ένα δεκανέα που λειτουργούσε βάσει σχεδίου κατά των Ελλήνων και Αρμενίων της Αλεξάνδρειας. Με «κεντρικό σχεδιασμό» όπως λέμε τώρα, περνούσε από χωριά «Μπεντουΐνων που ποτέ δεν επιτίθεντο σε Έλληνες και Αρμενίους»» και μοίραζε λίρες με αντάλλαγμα την καταστροφή των ελληνικών και αρμενικών μαγαζιών της Αλεξάνδρειας. Για να πληρωθούν οι «Μπεντουΐνοι» έπρεπε να χτυπήσουν μόνο μαγαζιά Ελλήνων και Αρμενίων και αν ο ίδιος ήταν παρών πριν τη φωτιά έπρεπε να μεσολαβούν «τρία λεπτά ηρεμίας» για να μπορέσει να φύγει και να μην κατηγορηθεί για υποκίνηση των ταραχών! Έτσι και γινόταν. Αργότερα ο Τσίρκας προσπαθώντας να ερμηνεύσει τους λόγους της καταστροφής των Ελλήνων της Αλεξάνδρειας παραδέχτηκε ότι το κίνητρο των Άγγλων ήταν «να αναγνωριστεί το δικαίωμα προστασίας των …..ξένων»!

Σύμφωνα με τους νεοαριστερούς λογισμούς Πασόκ και Σύριζα, που αρνούνται την χειραγώγηση των πρόσφατων βανδαλισμών και πιστεύουν ότι ζούμε μια τεράστια κοινωνική εξέγερση εναντίον του Καραμανλή, θα πρέπει μάλλον να κατατάξουν τον γνήσιο αριστερό Στρατή Τσίρκα στους πατέρες της συνομωσιολογίας και στους αρχάγγελους της καταστροφολογίας. Ο Τσίρκας μάλλον ήταν πράκτορας των Ελ και έβλεπε την καταστροφή της φυλής από ανθέλληνες και «κεντρικούς σχεδιασμούς» ως μυθιστορηματικό σενάριο για να γεμίζει τα μυαλά σαλεμένων αριστερών με ασύμμετρες θεωρίες που έβγαζε απ' το μυαλό του. Όσο για τους Έλληνες της Αλεξάνδρειας δεν το συζητάμε, είναι θύματα της καλπάζουσας φαντασίας τους που κατασκεύαζε παντού εχθρούς.


Πρέπει όμως να ξέρουν ότι εξέγερση χωρίς τους εργαζόμενους αλλά με ρολεξάκια, Αρμάνι παντελονάκια και μαντηλάκια Ερμές στην κωλότσεπη δεν γίνεται. Κυρίως όπως λέει η Παπαρήγα, εξέγερση χωρίς κοινωνικά αιτήματα είναι για τα πανηγύρια. Τι θα πει καταστρέφω για να με ακούσετε. Αν καταστρέφεις δεν θέλω να σε ακούσω, κύριε! Θέλω να πας φυλακή! Με πρεζέμπορους(Λιάνα Κανέλλη), πλιατσικολόγους, εισαγόμενους αναρχικούς και αμφεταμίνες(για τετραήμερους πυρπολισμούς) επανάσταση δεν κάνεις. Αντιθέτως στρέφεις τον λαό εναντίον σου και καταδικάζεις ακόμα και το δίκιο που ίσως έχεις στην αφάνεια και την κοινωνική κατακραυγή.

4 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Αν δηλαδή αποδέχεστε απόψεις ενός γηραιού ανθρώπου που έγραψε δεκαετίες πριν, μήπως πρέπει να επανεξετάσετε τη σχέση σας με τις αντιλήψεις περί κοινωνίας, ιστορίας και πολιτικής; Δεν είναι λιγες παλιές κι ίσως δογματικές;

Παπουτσάκης είπε...

Νομίζω Δείμο ότι οι συντηρητικοί μιας κοινωνίας αναθεωρούν πολύ ευκολότερα αντιλήψεις περί κοινωνίας και δυσκολότερα περί ιστορίας. Το αντίθετο συμβαίνει, πρακτικά στην αριστερά και τον λεγόμενο προοδευτικό χώρο. Δες τριγύρω σου. Η αριστερά δεν θέλει να αλλάξει τίποτα και πασχίζει να μείνουν τα πάντα ίδια όταν πριν λίγα χρόνια γι' αυτά ακριβώς πάλι πάσχιζε να μην αλλάξουν. Μην πειράξει κανείς αυτό που εν τέλλει διαμορφώθηκε στις τότε κοινωνικές συνθήκες και σήμερα απαιτεί αναδιαμόρφωση εκ νέου. Πολύ περίεργα συντηρητικά κολλήματα για μια κοινωνία που ρέει εκ των πραγμάτων και κανονικά θα έπρεπε η Δεξιά να τηρεί αυτή τη στάση(σύμφωνα με τη λογική σου).
Την ίδια στιγμή η αριστερά υιοθετεί με τεράστια ευκολία θέσεις και απόψεις ιστορικών που προσπαθούν λέει να αμβλύνουν ή να λειάνουν κακές συμπτώσεις στην ιστορία που μας εμποδίζουν να δούμε τα γεγονότα στις πραγματικές τους διαστάσεις και εμποδίζουν την πρόοδο της Ελλάδας στο νέο πλανητικό χωριό. Υπάρχουν βέβαια σε όλους τους χώρους κάποιοι που ακολουθούν τις νέες αυτές αντι-δογματικές θέσεις για να μην τους πουν οπισθοδρομικούς και φασίστες.
Εγώ θα έλεγα όμως ότι εθνικοσοσιαλιστική λογική είναι να καις το μαγαζί ενός φτωχού ανθρώπου ή να καταστρέφεις το αυτοκίνητό του και να υποστηρίζεις αυτή τη στάση ως εξέγερση και επανάσταση οργισμένων νέων ενώ είναι πιόνια των εικονικών εκβιασμών διαπλεκομένων κέντρων. Τώρα αν και αυτή η απλούστερη πραγματικότητα χειραγώγησης, που την βλέπεις καθημερινά στα κανάλια, νομίζεις ότι είναι σύμπτωση ή συνωμοσία, τι να πω!
Πως δικαιολογείς πράγματι στη στάση όλων των καναλιών να επικαλούνται ανυπαρξία και αδυναμία της αστυνομίας και μόλις αστυνομικός κουνήσει το δαχτυλάκια του αυτομάτως μετατρέπεται η αστυνομία(καθ΄ολοκληρίαν παρακαλώ) ως αμετανόητη και προκλητική με συμπεριφορά τραμπούκων σερίφηδων.
Προσπαθούν δηλαδή πάση θυσία να συντηρήσουν τις φωτιές στους δρόμους τη στιγμή που κοπάζουν. Είναι περίεργο από κάθε άποψη. Ότι κάμει η κυβέρνηση και η αστυνομία είναι λάθος εκ των προτέρων. Αντιμετωπίζεται με "άρνηση βάσει σχεδίου" ......

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ !!!

Ανώνυμος είπε...

katarxin, xronia polla se olous..

exastal giati tous thimizeis ti legane prin ? xehases oti to kentroaristero elliniko kinima -plin kke - xaraktirizetai apo ala kart simperifora kai mnimi ?
einai kai aytos enas logos pou panta einai oura sto pasok, pou antlei sinexeia apo tin dexameni tou stelexi..an eixan mia sigkekrimeni ideologia den tha kanane toso eykola to alma apo ton ena sximatismo ston allo..