Δευτέρα 16 Απριλίου 2007

Πράσινο κόλπο, καταπράσινη μάσα : κωδικός Αριάδνη – ISIN:XS0121591704

Ο Παπανδρέου και πάλι ούτε ακούει, ούτε βλέπει τίποτα.

650 εκ. €, δανείστηκε από off shore εταιρεία το ελληνικό δημόσιο, το 2000, επί πασόκ δηλαδή, βάζοντας υποθήκη μέχρι το 2013 τα έσοδα των λαχείων. Το πασόκ υποχρεούται να απαντήσει :

1.γιατί σύναψε τέτοιο τερατώδες και σκανδαλώδες δάνειο.
2. γιατί υποθήκευσε τα έσοδα των κρατικών λαχείων.
3.ποιοι είναι οι μέτοχοι της καταπράσινης off shore ARIADNE S. A.
4.γιατί οι μεσάζοντες πήραν καραμιζούκλες 7,5 εκ. €, αφού το δημόσιο εισέπραξε 642.250.000 € και το δάνειο ήταν 650 εκ. € ;



ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ !!!!


5.γιατί πήρε δάνειο από εταιρεία off shore, χάθηκαν οι τράπεζες του κόσμου;
6.γιατί πήγαν σε off shore του Λουξεμβούργου; (είναι γνωστό ότι στο Λουξεμβούργο δεν ανοίγουν με τίποτα, οι off shore, για να μάθουμε τους μετόχους).
7.γιατί έβαλαν σταθερό επιτόκιο 5,45 %, ενώ μπορούσαν να βάλουν πολύ μικρότερο;

8. με εντολή υπαριθμ. 2/87449/0049/21, της Διεύθυνσης 49 Χρηματοδοτικού Προγραμματισμού και Διαχείρισης Κρατικών Διαθεσίμων, έγινε στις 21/12/2000, δραχμοποίηση του δανείου, ύψους 218.542.576.450 δρχ. Μας λείπουν 2,8 δις δρχ., ….που πήγαν λέει σε έξοδα.



ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ !!!!!


  1. γιατί έγινε εντελώς κρυφά και μυστικά η όλη συναλλαγή;
  2. στη σύμβαση του δανείου, υπάρχει και ο τριτοκοσμικός όρος, ότι αν δεν επαρκούν τα καταβληθέντα από τις απαιτήσεις, για την κάθε δόση, το ελληνικό δημόσιο υποχρεούται να καταβάλλει εντός 5 ημερών τα ποσά της δόσης……ο απόλυτος πασοκικός ξεπεσμός……

Είναι δεδομένο ότι η υπόθεση κρύβει βαριά χαρτιά και ντοκουμέντα. Ο Ζορμπάς υποχρεούται να ελέγξει το αλισβερίσι και την απάτη της Λουξεμβούργιας off shore. Η συγκεκριμένη εταιρεία δημιουργήθηκε με μετοχικό κεφάλαιο 125.000 €, μόνο, παρά ταύτα δάνειζε το ελληνικό δημόσιο με 650 εκ. €. Που τα βρήκε τόσα λεφτά; Η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει ούτε υπαλλήλους ούτε δραστηριότητα στο Λουξεμβούργο. Είναι εταιρεία-φάντασμα…με πράσινα σεντόνια. Το έγκλημα μοιάζει τέλειο, αλλά έχει και πολλές τρύπες, απορίες και αμαρτίες. Γιωργάκη και Βασούλα θα μας πείτε τι τρέχει με αυτή την αμαρτωλή ιστορία;



ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ και ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ, ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ.

πηγή : εφημερίδα ΤΟ ΑΡΘΡΟ

8 σχόλια:

ion είπε...

Που 'σαι Πασοκ που κρυβες τα βουνά και δεν παίρναμε χαμπάρι...

Ατσίδες. Πραγματικά, για να τους ζηλευεις.

Ανώνυμος είπε...

φέρτε πίσω τα κλεμμένα , φασιστάκια πασοκάκια.
Γι' αυτό το παίζετε δημοκρατία και σοσιαλισμός!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

η υπόθεση βρωμά πράσινη μπόχα!!!!!
πολύ περίεργη η σιωπή του πασόκ!!!!

Παπουτσάκης είπε...

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2003http://www.sio
ufas.gr/press/Deltia/2003/2_2003/(20-02-03).doc
Ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Σιούφας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Επίμονα, υπεύθυνα και τεκμηριωμένα, εδώ και αρκετά χρόνια,
ο Πρόεδρος του Κόμματος Κώστας Καραμανλής και η Νέα Δημοκρατία υπογραμμίζουμε
ότι η Κυβέρνηση μεταθέτει οικονομικά βάρη του παρόντος στους επόμενους προϋπολογισμούς και
ταυτόχρονα καταναλώνει σήμερα έσοδα του μέλλοντος.
Την αλήθεια αυτή και ειδικότερα το γεγονός ότι καταρτίζονται πλασματικοί προϋπολογισμοί και δημιουργούνται τεράστια χρέη αναγκάστηκε να ομολογήσει, ύστερα από παρέμβαση της Eurostat, το περασμένο καλοκαίρι, η ίδια η κυβέρνηση, η οποία ταυτόχρονα υποχρεώθηκε να αναθεωρήσει, εν μέρει, το δημόσιο χρέος.
Παρόλα αυτά εξακολουθεί να χρησιμοποιεί εκπληκτικής έμπνευσης μεθοδεύσεις για να αφαιρεί πόρους από τους επόμενους προϋπολογισμούς, πόρους που αντιστοιχούν σε τέσσερις επόμενες κυβερνήσεις.
Όπως αποκάλυψε κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κώστας Καραμανλής, η κυβέρνηση έφτασε στο σημείο να χρησιμοποιεί ακόμη και εταιρίες της αλλοδαπής στις οποίες εκχωρεί μελλοντικά κρατικά έσοδα, εισπράττει ανάλογα ποσά και πληρώνει«μεσιτικές» προμήθειες.
Επειδή για τις εταιρίες αυτές η κυβέρνηση τηρούσε μυστικότητα και επειδή ο υπουργός Οικονομίας υποστήριξε ότι ανήκουν στο Δημόσιο, χωρίς να δώσει οποιαδήποτε άλλα στοιχεία σε συνεργασία με τους συναδέλφους Π. Παυλόπουλο, Σ. Δήμα, Γ. Αλογοσκούφη, Ν. Νικολόπουλο, Α. Ρεγκούζα και Ι. Παπαθανασίου καταθέσαμε σχετική ερώτηση στη Βουλή. Ωστόσο το μόνο «ξεκάθαρο» (!) που προέκυψε από την απάντηση του αρμόδιου υπουργού είναι ότι όλα τα Δ.Σ. των εταιριών αυτών του Ελληνικού Δημοσίου συγκροτούνται από τους ίδιους αλλοδαπούς κυρίως και συγκεκριμένα από τους A. Kamarowsky, Federigo Cannizzaro και Jean-Marc Debaty.
Επειδή στα υπόλοιπα ερωτήματα ουσιαστικά απάντηση δεν υπήρξε και αφού ολοκληρώσαμε τη μελέτη των σχετικών στοιχείων θα επανέλθουμε τις επόμενες ημέρες, αξιώνοντας πλήρεις απαντήσεις για τη διαχείριση του χρήματος των Ελλήνων φορολογούμενων και την κατανάλωση τεράστιων οικονομικών πόρων που ανήκουν στις επόμενες γενιές.

Παπουτσάκης είπε...

Στο μεταξύ θεωρούμε αναγκαίο να επισημάνουμε τα παρακάτω:

Από την απάντηση του Υπουργείου (επισυνάπτεται) και τα σχετικά στοιχεία (συμβάσεις, ενημερωτικά δελτία, ΦΕΚ κλπ.) που έδωσε το Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών, για την λειτουργία των ειδικών αυτών εταιριών στο εξωτερικό (της Ηellenic Securitisation SA, την Ariadne SA, Aeolos SA και της Atlas Securitisation), προκύπτει ότι διατέθηκαν δανειακοί τίτλοι προεσόδων του Ελληνικού Δημοσίου, από συγκεκριμένες πηγές (έσοδα Ταμείου Παρακαταθηκών & Δανείων, Κρατικών Λαχείων, Γ΄ ΚΠΣ και έσοδα από Εurocontrol, αντίστοιχα) σε διεθνείς δανειστές-επενδυτές. Το προϊόν του ειδικού αυτού δανεισμού, διοχετεύθηκε στον κρατικό προϋπολογισμό. Αυτό και μόνο αποδεικνύει την πλήρη αποτυχία της δήθεν ορθολογικής και εκσυγχρονιστικής οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης αλλά και τον εξωραϊσμό της δημοσιονομικής εικόνας που κατά κανόνα εφαρμόζεται.


Ο προϋπολογισμός, ήδη το 2001 και το 2002 επιβαρύνθηκε με δεκάδες δισ. δρχ. για την καταβολή τόκων, αμοιβών και προμηθειών τρίτων, ενώ η επιβάρυνση θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο στη τρέχουσα και τις επόμενες δημοσιονομικές χρήσεις.


Με βάση το θεσμικό πλαίσιο και τις συμβάσεις που έχουν συνομολογηθεί, το Ελληνικό Δημόσιο, (κατά την ρήτρα του αρθρ. 14 παρ. 4 του Ν 2801/2000), έχει αναλάβει την υποχρέωση,
εάν τα συγκεκριμένα έσοδα δεν θα επαρκέσουν για την τοκοχρεωλυτική εξυπηρέτηση των τίτλων αυτών, να καλύψει από τα συνολικά έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού οποιοδήποτε έλλειμμα προκύψει.
Και αυτό είναι πολύ πιθανό να συμβεί, αφού είναι ιδιαίτερα δύσκολο, εάν όχι αδύνατο να προβλέψει κανείς πως θα εξελιχθούν τα συγκεκριμένα έσοδα για μία μακρά και αβέβαιη χρονική περίοδο, μέχρι το 2019.Συνεπώς συγκεκαλυμμένα αλλά πονηρά, ο εθνικός πλούτος είναι υπέγγυος για τους τίτλους αυτούς και το χέρι των ξένων επενδυτών έχει μπει για τα καλά στην τσέπη του ελληνικού λαού, «εν κρυπτώ και παραβύστω».Και αυτό δυστυχώς αποκαλείται «σύγχρονη τεχνική διαχείρισης» του δημόσιου χρέους! Πράγματι συμβαίνει διεθνώς η προεξόφληση συγκεκριμένων δημοσίων εσόδων. Αλλά μόνον αυτών που ρητά αναφέρονται. Ο αντίστοιχος δανεισμός, δεν καλύπτεται με το σύνολο του προϋπολογισμού, όπως συμβαίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση για τη χώρα μας. Μία τέτοια «τραπεζική μεταχείριση» δεν απαντάται εύκολα στη διεθνή οικονομική κοινότητα.
Και όταν συμβαίνει, πιστοποιεί κατά τραγικό, αλλά σαφή τρόπο την έσχατη θέση στην οποία βρίσκεται η πιστοληπτική ικανότητα της χώρας μας.


Η εκχώρηση εσόδων για περίοδο που φθάνει και τα 20 χρόνια (2000-2019), συνιστά ασυνήθιστη δέσμευση, που συναντάται κυρίως σε χώρες με έντονα οικονομικά προβλήματα όπου αναζητείται εναγωνίως έσχατη λύση σωτηρίας. Είναι αυτή η περίπτωση της ισχυρής Ελλάδας και της σύγχρονης οικονομίας, όπως αυτάρεσκα και επίμονα ισχυρίζεται ο κ. Πρωθυπουργός και οι Υπουργοί του;

Παπουτσάκης είπε...

Αλλά εκτός αυτού, προκύπτει σημαντικό ηθικό, κοινωνικό και πολιτικό θέμα, για το πως είναι επιτρεπτό, μία κυβέρνηση να αναλαμβάνει δεσμεύσεις μακράς διάρκειας, που αφορούν στο μέλλον και της επόμενης γενιάς, το οποίο σε σημαντικό βαθμό έχει ήδη υποθηκευθεί. Ποιος έδωσε μία τέτοια πολιτική και ηθική εξουσιοδότηση στη σημερινή κυβέρνηση;


Η σύσταση των παραπάνω εταιριών, που με βάση τα στοιχεία του Υπουργείου αποτελούν ενδιάμεσους φορείς και έγιναν με πρωτοβουλία των αναδόχων τραπεζών και τη σύμφωνη γνώμη των ελληνικών αρχών, αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της αδυναμίας των ελληνικών υπηρεσιών να αναλάβουν το συγκεκριμένο έργο και αντανακλά την έλλειψη αξιοπιστίας του ελληνικού δημοσίου στη διεθνή οικονομική κοινότητα. Αλλά τότε πως ισχυροποιήθηκε η ελληνική οικονομία και ποιος είναι ο ρόλος του Οργανισμού «Διαχείρισης του Δημοσίου χρέους» ο οποίος τόσο πολύ προβλήθηκε ως σύγχρονο εργαλείο χρηματοοικονομικής διοίκησης; Η λειτουργία των εταιριών αυτών και μάλιστα με έδρα χώρες του εξωτερικού (Λουξεμβούργο κ.λπ.), σε συνδυασμό και με το νομικό πλαίσιο της ίδρυσής τους, διαμορφώνουν συνθήκες αδιαφάνειας και μυστικότητας στη διαχείριση τεράστιων κονδυλίων, οι οποίες ενδεχομένως να οδηγήσουν στην ανάληψη μεγάλων δημοσιονομικών υποχρεώσεων κάτω από μη ελεγχόμενες προϋποθέσεις και όρους. Ποιος έδωσε τέτοια εξουσιοδότηση στον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών;


Με την προείσπραξη των μελλοντικών εισροών του Γ΄ ΚΠΣ, δημιουργούνται σοβαρές δυσχέρειες στη μελλοντική χρηματοδότηση του προγράμματος Δημοσίων επενδύσεων και των έργων κοινοτικών πλαισίων στήριξης, αφού οι χρηματοδοτικοί πόροι των έργων αυτών έχουν ήδη προεξοφληθεί. Ανάλογο πρόβλημα προκύπτει και για τους κρατικούς Οργανισμούς (Κρατικά Λαχεία ΤΠκΔ), τα μελλοντικά έσοδα των οποίων προεξοφλούνται.


Η διενέργεια χρηματοοικονομικών πράξεων που καλύπτει μεγάλη διάρκεια (περίπου 20 χρόνια) δημιουργεί θέματα αξιοπιστίας και οικονομικής αρτιότητας των συναλλαγών. Διότι πως μπορεί να καθορίσθηκαν κατά αξιόπιστη και μη δεκτική αμφισβήτησης μέθοδο το επιτόκιο του δανεισμού και οι άλλοι χρηματοπιστωτικοί όροι, όταν αναφέρονται σ΄ ένα τόσο μεγάλο διάστημα, κατά το οποίο οι μελλοντικές εκτιμήσεις είναι εκ των πραγμάτων μειωμένης αξιοπιστίας;


Τα Διοικητικά Συμβούλια και των τεσσάρων αυτών εταιριών, συγκροτούνται από τους ίδιους τέσσερις αλλοδαπούς. Πως έχουν επιλεγεί; Είναι της επιλογής και εμπιστοσύνης της ελληνικής κυβέρνησης και εάν όχι, πως τους έχει ανατεθεί η διαχείριση και παρακολούθηση δανειακών τίτλων αξίας δισεκατομμυρίων ευρώ; Δεν θα μπορούσαν να συμμετάσχουν και Έλληνες πολίτες, εκπρόσωποι των αρμοδίων δημοσίων υπηρεσιών;


Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου, η διαχείριση των ενδιάμεσων εταιριών έχει ανατεθεί σε εξειδικευμένη εταιρία με την επωνυμία INTERCONSULT, Luxembourg International Consulting SA. Πως επελέγη

Παπουτσάκης είπε...

η εταιρία αυτή; Είναι του μετοχικού ενδιαφέροντος του Ελληνικού Δημοσίου; Και εάν όχι, ποιοι είναι οι μέτοχοί της; Πως συγκροτήθηκε το Δ.Σ. της και πως ελέγχεται η λειτουργία της; Ο καθορισμός της αμοιβής τους (Ε 9.000 ετησίως ανά εταιρία) έγινε με ανταγωνιστικές προσφορές ή με απευθείας ανάθεση;


Μολονότι έχουν ζητηθεί, το Υπουργείο Οικονομίας δεν έχει καταθέσει τους ισολογισμούς των εταιριών αυτών και εύλογα ανακύπτουν σημαντικά ερωτήματα όπως:


Ποια είναι τα ετήσια λειτουργικά έξοδά τους και πως καλύπτονται;


Ποια είναι η οικονομική κατάστασή τους και η αποδοτικότητα της λειτουργίας τους;


Πως ελέγχεται η διαφάνεια των δαπανών τους;


Με το πρόσχημα της δήθεν εφαρμογής σύγχρονων χρηματοοικονομικών μεθόδων, το Υπουργείο Οικονομίας προχώρησε σε ενέργειες που αναμφίβολα
πάσχουν οικονομικά,

πιστωτικά, λειτουργικά, νομικά και πολιτικά
και πολύ πιθανόν να καταλήξουν σε σημαντικά προβλήματα για τα Δημόσια Οικονομικά. Προ πάντων όμως, μπορεί να αποτελέσουν ένα
αρνητικό πρότυπο
και μοντέλο συναλλακτικής και διαχειριστικής συμπεριφοράς με φορέα το Ελληνικό Δημόσιο, πράγμα το οποίο, με κάθε μέσο η Κυβέρνηση έπρεπε να αποφύγει, όταν όπως ισχυρίζεται, θέλει να επικρατήσουν αρχές διαφάνειας και αντικειμενικότητας στην οικονομική ζωή της χώρας μας».

http://www.scribd.com/doc/7243161/-

Ανώνυμος είπε...

Τα ομόλογα δεν είναι ο μόνος τρόπος να κλέψει κανείς τον δημόσιο πλούτο. Υπάρχει κα ιη δυνατότητα δημιουργίας εικονικών εταιριών off-shore στο εξωτερικό . Το κράτος τα ακουμπάει χοντρά στην off-shore και αυτή τα καταθέτει στην Ελβετία για λογαριασμό των πολιτικών μας.